یه مشت منفعل بی‌خاصیت

First Amendment
by First Amendment
22-Jun-2012
 

بدون تعارف، واهمه، رودرواسی و بقیه چیزا خدمتتون عرض کنم..........خاک بر سر ما ملّت بیخاصیت، ظاهرپرست، و سودجو که هرکی‌ فقط به فکر خودشه.......اونقده همت و توانایی‌ نداریم که بتونیم بطور اصولی و بصورت دسته جمعی‌، از حقوق خودمون توی جامعه‌ای که داریم توش زندگی‌ می‌کنیم دفاع کنیم.......بجای این مسخره بازی‌های شاه‌مصدّق و کوفت و زهرمار و درد بیدرمون که بیشتر از سی‌ ساله توی این غربت‌سرای لعنتی اسیرمون کرده، یه لحظه تصور کنین که اگه این شرکت کامپیوتر اپل، این غلط زیادی رو حالا شما بگو با جوییش فرندامون کرده بود تا الان یه لشکر وکیل حقوقی و اکادمیسین و فلان و بیسار یه درخت سیب درسته رو چپونده بودن توی کلّ تشکیلات این شرکت که دیگه نتونه از این شیکرای زیادی بخوره..........کجا هستن اونایی‌ که در مرگ اون یارو" استیو جاب" (یا هر اسم کوفتی دیگه‌ای که داشت) مرثیه میخوندن؟.........رفتن از باغ رضا جون سیب بچینن؟


Share/Save/Bookmark

Recently by First AmendmentCommentsDate
"Has our expiration date arrived?"
1
Oct 11, 2012
()()()
-
Oct 10, 2012
Whatever Happened to that Iranian Bomb Plot Case?
-
Oct 10, 2012
more from First Amendment
 
Demo

What a Change ......

by Demo on

After loosing 6 millions lives in WWII, our Jewish brethrens did not promise themselves of free electricity,water,phone and even houses, but learnt well how to take over other pepole's lands & how to take over US congress to master the world! But what type of changes the Iranians diaspora have been going through for the past 34 years & what have they done for their fellow Iranians insidet the country??? 


maziar 58

what a..........

by maziar 58 on

change ?

Reminds me of those diabolic promises of free electricity,water,phone and even houses!!

Hope we Iranian will soon reach the freedom we deserve.

Maziar


Demo

Time Changes but Truth Doesn't!

by Demo on

با اینکه ابلیس با خدعه و تزویر و با وعده تحقق بخشین به خوابهای طلایی در رسیدن به حیات جاودانی توانست آدم و خانمش را به خورد سیب وادارد و آن دو را تا ابد در روی زمین خاکی سر گردان و آواره سازد ولی خودش هم در کنارشان مهاجرت کرد و بصورت مربی خصوصیشان در آمد! و از همان زمان تا کنون تاریخ وحشتناک و درد آور بشر آغاز گشت که همچنان ادامه دارد! استیو و رضا جون و ایرانیان بی خاصیت هم همه استادادن فارغ التحصیل از مکتب شیطانند و هر چه از فضایلشان! بگیم کم است و به رگ معلمشان برمیخورد! و بی دلیل هم نیست که کمپانی اَپل هم با علامت سیب گاز زده شده خود گوسفندان چراگاه را زیر عنوان تکنولوژی می فریباند !     


Azarbanoo

Whem Akhoonds & their Thugs have been

by Azarbanoo on

Raping IRANIANS for more than 33 year & we have not done anything as oppositions yet What Do you expect?