ستاره رپ بریتانیا ما رو به سفری به دور دنیا میبره


Share/Save/Bookmark

ستاره رپ بریتانیا ما رو به سفری به دور دنیا میبره
by Farsihiphop
06-Jul-2011
 

ستاره رپ بریتانیا " Tinie Tempah " ما رو به سفری به دور دنیا میبره در موزیک ویدیو جدید خود به نام "Till I'm Gone" . ویدیو در لوس آنجلس فیلم برداری شده و ما رو به شهرهایی مانند آمستردام ، سیدنی ، نیویورک و لندن برای به نمایش کشیدن زندگی جدید تینی تیمپا میبره که به قول خودش با سرعت جت داره در مسیر ترقی حرکت میکنه.

تینی توضیح میدهد در مورد این ویدیو که شعرهای نوشته شده همه گرفته از زندگی و اتفاقاتی هست که برای او به تازگی رخ داده و اینکه آمدن او به آمریکا همراه خواهد بود با اتفاقات خوب و اینکه بزودی این پیروزی بزرگ و همه افتخارات کسب شده برای خودش و هیپ هاپ انگلیس رو به خانه ( بریتانیا ) میبرد.

اگر توجه داشته باشید از گروه گود شارلوت برادران مَدِن هم حضور افتخاری در این ویدیو دارند. (در 2:43 دقیقه)

این آهنگ تولید شدهِ توسط استار گیت، تولید کننده موزیک ( Music Producer ) موفق نروژی اصل ساکن نیویرک که در لیست کارهای خود همکاری با Beyonce , Neyo, Riahana و Wiz Khalifa را دارد و توانسته پل ارتباطی خوبی بین لهجه شیرین تینی که از لندن هست و موزیک رایج در آمریکا ارتباط برقرار کند و ترکیبی باشد از رقص ( دانس ) ، هیپ هاپ و پاپ در یک بسته بندی بسیار قوی برای شنونده . این ویدیو که ساعاتی پیش در اینترنت توسط Vevo از یوتوب پخش شد انتظار میرود که یکی از پر بازدیدترین ویدیو های موجود در فضای مجازی شود, بخصوص که پلی ارتباطیست بین هیپ هاپ اروپا مخصوصا بریتانیا و آمریکا.


Share/Save/Bookmark