محاکمه صابری، نشانه ترس ملایان از آشتی


Share/Save/Bookmark

farrad02
by farrad02
18-Apr-2009
 

محاکمه فرمایشی رکسانا صابری،  خبرنگار ایرانی-آمریکایی، که در ایران به 8 سال زندان محکوم شده است، بار دیگر تزلزل رژیم جمهوری اسلامی و ترس ملایان  را از برخورد مثبت باراک اباما و پیام او برای تغییر نمایان میکند!

حاکمان ایران میدانند که مردم ایران با پیام مثبت رییس جمهور جدید آمریکا یک تماس عاطفی و نزدیک برقرار کرده اند و میدانند که دنبال کردن این پیام برای تغییر و احتمالا برقراری روابط و گفتگو با آمریکا و فضایی که اوباما در محیط بین المللی برقرار کرده، بدون شک برای حاکمان انحصار طلب و تشنج خواه در ایران مهلک و کشنده خواهد بود.

به همین دلیل ازابتدای کار اوباما در کاخ سفید، ملایان او را با جورج بوش از یک قماش قلمداد کرده و پیام مثبت او را بی جواب گذاشته و با برخورد دوستانه اوباما کنار نمی آیند. حضرات میدانند که وقتی آمریکا و اسراییل را به عنوان دشمن نداشته باشند، باید به مردم ایران به هر صورت حساب و کتاب بی کفایتی های 30 ساله خود را پس بدهند! 

محاکمه فرمایشی و برق آسای رکسانا صابری که یک خبرنگار بی گناه و بی خطر بیش نبوده در همین فضا و در امتداد همین احساس خطر حاکمان ایران از ترک خصومتهای خود ساخته شان بوده و  برای همه ناظران و مردم خارج از ایران کاملاً روشن است! محاکه ای که بدون اطلاع رسانه ها و بدون حضور بستگان متهم و بصورت مسخره سر هم بندی شده و اتهاماتی که در آغاز کارخرید غیر قانونی یک بطری شراب بود و بعد به خبرنگاری بدون مجوزتبدیل شد و پس از چند هفته به جاسوسی تبدیل شد فقط و فقط نشانگر این حقیقت است که ملایان حاکم در ایران و آقا زاده های به دلار نفتی عادت کرده شان با ترس و لرز از آشتی و صلح با بقیه دنیا گریزانند و این زن بیگناه را قربانی این ترس و وحشت خود کرده اند!  

ولی نهایتاً این عمل به قول هموطنان یک تف سربالا بیش نیست، زیرا این محاکمه جزییات و بی عدالتی و کمدی بودن سیستم قضایی حاکم بر ایران را به جهانیان معرفی کرده و ماهیت حضرات را بار دیگر به جهانیان یادآوری میکند!


Share/Save/Bookmark

Recently by farrad02CommentsDate
یکی اینو بگیره!
1
Dec 07, 2009
Latest Russian snub reveals IRI regime's deception!
3
Nov 16, 2009
The 5 stages of Hoder's evolution!
2
Nov 04, 2009
more from farrad02
 
Farhad Kashani

farrad02 jaan, rightly said.

by Farhad Kashani on

farrad02 jaan, rightly said.


default

well said brother

by Fatollah (not verified) on

حضرات میدانند که وقتی آمریکا و اسراییل را به عنوان دشمن نداشته باشند، باید به مردم ایران به هر صورت حساب و کتاب بی کفایتی های 30 ساله خود را پس بدهند!