نکاتی در مورد آمیزش جنسی یا جماع در اسلام


Share/Save/Bookmark

All-Iranians
by All-Iranians
19-Apr-2012
 

شب جمعه نزديك است، با نگاهی به چند تارنما، "جماع" و "جماع در اسلام" را با یکدیگر مطالعه می کنیم:

گفتنی هایی در مورد جماع

بنابر لغت نامه دهخدا جماع کردن یعنی هم بستر شدن زن ومرد و به معنی آمیزش مرد بازن هم آمده است.

//www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-9218ad3cc33142eea3bb1f18a070fa47-fa.html

آمیزش جنسی در انسان یا سکس معمولا به ورود اندام تناسلی مرد در اندام تناسلی زن گفته می‌شود... در مذاهب و فرهنگ‌های مختلف نگرش‌های متفاوتی نسبت به آمیزش جنسی دیده می‌شود. یک رویکرد آن را «مثبت» و «طبیعی» قلمداد کرده و مراسم مذهبی خاصی نیز برای آن پیشنهاد می‌دهد، و یک رویکرد دیگر نگاهی «منفی» نسبت به آمیزش جنسی دارد. به عنوان مثال قرآن آمیزش جنسی را شیطانی و یا لزوماً موجب دلبستگی به دنیا در نظر نمی‌گیرد اگرچه شهوت برای زنان را مثالی از شیفتگی به لذت‌های دنیا می‌داند.

//fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%B4_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86

گفتنی هایی در مورد جماع در اسلام

بازی کردن و بوسیدن : بنابر طب النبی ، پیامبر اکرم (ص) با همسران خود در وقت جماع بازی می کرد و آنان را می بوسید. جابر بن عبدالله هم نقل کرده است که رسول الله (ص) نزدیکی کردن قبل از بازی کردن با زن را نهی فرمود.

خواص معجزه آسای دخول : هنگامی که دخول صورت می گیرد ، خستگی بدن زن و عقده های روحی و روانی او از بین می‍رود ، به شرط آن که حدود ده دقیقه فرج با دست تحریک شده باشد . حتی درد کشاله ران ها و کلیه زن که سرما خورده و عفونت کرده باشد زایل شده و برای سستی کمر زن نافع است. برای نتیجه مؤثرتر ، بهتر است این کارها حدود سی الی چهل دقیقه طول بکشد . ناگفته نماند با این عمل دردهایی که مربوط به مرد هم باشد ، از بدن وی خارج می شود ؛ مانند خستگی ، کسالت ، بی حوصلگی ، دلهره ، سرماخوردگی ، سردرد ، کوفتگی ، سردی اعضای بدن ، صعف معده ، بی خوابی و پرخوابی و بسیاری از دردها و امراض دیگر .

ملاعبه با حرص و ولع : بنابر فروع کافی ، امام صادق (ع) فرمود : « چیزی نیست که ملائکه را حاضر کند ، مگر آن که مرد با حرص و ولع با همسر خویش بازی و خوش طبعی نماید» یعنی در این وقت است که ملائکه حضور پیدا می کنند!!

از نگاه کردن به . . . پرهیز نمایید : بنابر خصال صدوق ، امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود : « کسی نباید به اندرون عضو جنسی همسر خود نگاه کند که شاید در اثر نگاه کردن چیزی ببیند که خوشش نیاید و دلزده شود و ممکن است باعث کوری فرزند گردد»!!

یاد خدا و دوستی اهل بیت (ع) : بنابر فروع کافی ، امام صادق (ع) فرمود : « مردی که وقت نزدیکی با همسرش می ترسد که شیطان در این کار با او شرکت کند ، باید بگوید : « بِسْمِ الله الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ » . امام صادق (ع)در روایت دیگری فرمود : « اگر هنگام جماع نام خدا را ببرید ، شیطان دور می شود و اگر خدا را یاد نکنید شیطان الت خود را با آلت مرد داخل می کند و در جماع و نطفه او شریک می شود»!!!

از همان امام سئوال شد : از چه طریق می توان پی برد که شیطان در نطفه کسی شریک شده است ؟ حضرت در پاسخ فرمود : « کسی که ما را دوست دارد ، شیطان از او دور می شود و آن کسی که دشمن ماست ، شیطان با او شریک شده است»!

شتاب نکنید :‌ بنابر خصال صدوق ، امیرالمؤمنین (ع)می فرماید : « چون یکی از شما خواست با همسر خویش امیزش کند ، از شتاب کردن در این کار پرهیز نماید که زنان نیز نیازهایی دارند»

به روش پرندگان جماع نکنید: بنابر فروع کافی ، رسول اکرم(ص)فرمود « چون کسی می خواهد با زن خود جماع کند ، به روش پرندگان و مرغان به نزد او نرود !!! بلکه در ابتدا با او بازی ( با سینه ها و لب ها ) و خوش طبعی کند ، سپس جماع نماید»

//mogeiat.persianblog.ir/post/15

طبق دانشنامهٔ قرآن، قرآن محدودیتی در مورد نحوه انجام آمیزش جنسی مقرر نمی‌کند:«زنان شما کشتزار شمایند از هرجا و یا هر وقت که خواستید به کشتزار خود درآئید و درصدد پدید آوردن یادگاری و نسلی برای خود برآئید» (بقره ۲۲۳) . تفاسیر ذکر می‌کنند که شأن نزول این آیه رد دیدگاه برخی از یهودیان معاصر محمد بود که آمیزش جنسی فرجی از پشت (با آمیزش مقعدی اشتباه گرفته نشود) را رد کرده و معتقد بودند باعث کج شدن چشم بچه‌ها می‌شود. قرآن راجع به آمیزش مقعدی صحبتی نمی‌کند اگر چه احادیثی هست که آن را ممنوع کرده و احادیث اندکی هم آن را اجازه می‌دهند. آمیزش مقعدی در بین اهل سنت حرام بوده و در بین شیعیان شدیدا مکروه می‌باشد... آمیزش جنسی با زنان در حال حیض (بقره ۲۲۲) ممنوع شده‌است. در احادیث ذکر شده که هنگام آمیزش افراد روی خود را بپوشانند. به مردان توصیه شده که تا زمانی که شریکشان ارضا نشده آمیزش را قطع نکنند. روایتی از محمد نقل شده که می‌گوید: «بر روی زنانتان همانند یک حیوان نیافتید. بگذارید بین شماها رسولی باشد» پرسیدند «آن چیست، ای رسول خدا؟» او پاسخ داد «بوسیدن و حرف زدن». برخی گزارش‌ها و دستورالعمل‌های آمیزشی از محمد نقل قول می‌کنند که نسبت به تولید صداهای هیجان‌آمیز و ناله هنگام آمیزش اعتراضی نداشته‌است.

//fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%B4_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86

مسئله ۲۴۱۰ در رساله آیت الله خمینی: "اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه نه سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا* نمايد هيچ وقت نبايد با او نزديكى كند". تحریر الوسیله مسئله ١٢: كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ** اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى كند اگر افضاء نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد....."

//balatarin.com/permlink/2011/1/3/2312448

جماع در دوران نفاس و حيض

در دوران نفاس و حيض حرام است که از طريق مهبل (فرج) جماع کرد، و شريعت آنرا حرام کرده است. قرآن: «در حالت قاعدگي از جماع با زنان کناره‌گيري نماييد و با ايشان (از طريق مهبل) نزديکي نکنيد، تا آنگاه که پاک مي‌شوند، هنگامي که پاک شدند از جايي که خدا به شما فرمان داده است (و راه طبيعي زناشويي و وسيلة حفظ نسل است) با آنان نزديکي کنيد».

اما اين حرمت تنها براي جماع از طريق مهبل است، ولي شوهر مي تواند از ساير اندام زن لذت جويي برد، البته بجز از طريق مقعد (زيرا نزديکي از طريق مقعد در همه ي احوال حرام است و جزو گناهان کبيره است) اما لذت جويي از زن از ساير اعضاي بدن او در وقت نفاس و حيض حلال است، زيرا پيامبر صلي الله عليه وسلم فرمودند: «إصنعوا کل شي إلاالنکاح». يعني: «هرکاري غير از آميزش (از طريق مهبل و مقعد)، با آنها انجام دهيد».

بنابر اين بر طبق فرموده پيامبر صلي الله عليه وسلم، بهره بردن از زن در غير مهبل (فرج وشرمگاه) در دوران حيض و نفاس جايز است. همچنين از "مسروق بن اجدع" روايت شده‌ که گفت‌: «‌‌از عايشه پرسيدم‌: من مي خواهم درباره چيزي از شما سوال کنم ولي شرم دارم! عايشه رضي الله عنها گفت: ولي من مادرت هستم و تو پسرم هستي، مسروق گفت: مرد چه چيزي را مي‌تواند با زنش انجام دهد وقتي که او قاعده (در حيض) باشد؟ ‌عايشه رضي الله عنها گفت: ‌‌هر چيزي بجز نزديکي جنسي. ترديدي نيست که عايشه رضي الله عنها آگاه ترين مردم نسبت به اين مسئله است، زيرا او زوجه ی نبي صلي الله عليه وسلم بود و هيچيک از مذاهب اهل سنت مخالف آن نبوده اند ... امام نووي‌ رحمه الله در "شرح صحيح مسلم" گفته است‌: " اگر مرد بالاتر از ناف و پايين‌تر از زانو، با زنش در حال حيض تماس بدني داشته باشد، در اينصورت به اجماع مسلمين حلال است‌. صورت سوم آنست‌ که مرد مابين ناف و زانوي زن، بغير از (مهبل و مقعد) با او تماس بدني داشته باشد، بيشتر علماء برآنند که اين عمل حرام است‌. ليکن به نظر من حلال است ولي‌ کراهت دارد زيرا که دليل ‌کراهت آن قويتر است".

از بين فقهاي حنفي؛ محمد بن حسن شيباني (شاگرد برجسته امام ابوحنيفه) و امام طحاوي حنفي نيز حکم به جواز استمتاع و لذت جويي از زن در دوران حيض و نفاس ، بجز از طريق مقعد و مهبل را داده اند. همچنين امام سفيان ثوري و امام احمد حنبل و اسحاق بن راهويه نيز همين راي را ابراز داشته اند، و امام ابن منذر و امام نووي و ابن حزم نيز همه موافق اين راي هستند، و بعضي ديگر از علماي شافعيه و مالکيه نيز بر همين راي هستند.

اصولا هيچ دليلي بر حرام بودن لذت جويي و استمتاع از زن در دوران حيض و نفاس ، البته بجز از فرج و مقعد، وجود ندارد، و تنها چيزي را که شريعت حرام کرده همان مجامعت از طريق مهبل (فرج) است و البته نزديکي از طريق مقعد که در همه احوال حرام است، بنابراين چون دليلي از کتاب و سنت بر حرام بودن استمتاع از بدن زن (بغير از مهبل و مقعد) در دوران حيض و نفاس وجود ندارد، از اينرو اين عمل جايز است، مگر براي کساني که احتمال مي دهند که بر شهوت خود کنترل نداشته باشند که در اين حالت يا اصلا به همسرش نزديک نشود و يا بايد تکه پارچه اي را مابين ناف و زانوي زن قرار دهند و بعد استمتاع جويد!!!

//islampp.com/index.php?id=144&ftwid=16788

جماع در شب زفاف و سایر گفتنی ها

تارنمای ایرونی آنلاین می نویسد: «شب زفاف اولین شب همبستری دو زوجی است که از راه صحیح شرعی با همدیگر پیمان زناشویی بسته اند. این شب از شب هاى بسيار مهم و مبارك در زندگی هر فردی است و به همين جهت در منابع اسلامى آداب فراوانى براى آن ذكر شده است. مباركى آن از اين جهت است كه در روايت آمده مؤمن با ازدواج و عروسى كردن نيمى از ايمانش تكميل مى شود. در اين شب دعا مستجاب است و فرشتگان براى عروس و داماد رحمت خدا را نازل مى كنند. آداب روابط زناشويى زن و مرد دو قسم است:

الف. آداب شب زفاف كه عبارت است:

١- ابتدا عروس و داماد وضو بگيرد.

٢ - تكبير در شب زفاف برخلاف مراسم جاهليت.

٣ - خواندن دو ركعت نماز پس از گرفتن وضو، با حال خضوع و خشوع و دعاى ذيل كه بسيار در سرنوشت عروس و داماد مؤثر است: ِ اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا وَ رَضِّنِي بِهَا ثُمَّ اجْمَعْ بَيْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَسَرِّ ائْتِلَافٍ فَإِنَّكَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَكْرَهُ الْحَرَام‏ خدايا الفت و مودت و رضايت زن را نسبت به من و رضايت مرا نسبت به او، بر من ارزانى دار و ميان ما را به بهترين وجه مجتمع نما و نيكوترين الفت را به ما عطا كن، همانا تو حلال را دوست مى ‏دارى و حرام را زشت مى‏شمارى.

٤ - خواندن دعا و نيايش، كه بعد از خواندن نماز زفاف صورت مى‏گيرد.

٥ - دست داماد بر پيشانى عروس، پس از ورود عروس به اتاق زفاف، داماد دست خويش را در حالى كه رو به قبله مى‏ايستد، بر پيشانى عروس مى‏گذارد و براى خود و عروس و اولاد آينده‏اش از وى، دعا مى‏كند: ْ اللَّهُمَّ بِأَمَانَتِكَ أَخَذْتُهَا وَ بِكَلِمَاتِكَ اسْتَحْلَلْتُ فَرْجَهَا فَإِنْ قَضَيْتَ لِي مِنْهَا وَلَداً فَاجْعَلْهُ مُبَارَكاً سَوِيّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّيْطَانِ فِيهِ شِرْكاً وَ لَا نَصِيباً خدايا اين زن را به امانت از تو گرفتم و با كلمات تو او را حلال كردم، اگر از اين زن فرزندى براى من مقرر فرمودى او را پربركت و پارسا قرار ده و براى شيطان در او بهره‏اى قرار مده.

ب. آداب عمومى زناشويى: «مستحبات»

١ - گرفتن وضو

٢ - گفتن بسم اللّه

٣ - در هنگام جماع تعجيل نكند و زن را براى آن آماده كند تا او هم كاملًا لذت ببرد.

٤ - جماع در شب‏هاى دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه يا جمعه باشد.

٥ - جماع را وقتى انجام دهد كه زن ميل دارد.

بهتر است از همبستری با خصوصیات زیر پرهيز گردد:

در شب و روزى كه ماه و خورشيد گرفته است/ هنگام غروب خورشيد/ هنگام طلوع فجر تا طلوع آفتاب/ شب اول ماه غير از ماه رمضان/ در شب آخر ماه/ بعد از احتلام در خواب/ در اتاقى كه بچه‏اى وجود داشته باشد/ نگاه كردن به فرج همسر/ به صورت عريان/ در زير آسمان/ رو به قبله و پشت به قبله/ هنگامى كه شكم پر است/ در جايى كه كودكى باشد كه به آنها نگاه كند يا سر و صداى آنها را بشنود، هر چند چيزى متوجه نشود/ در فرصت بين اذان و اقامه نماز كه مخصوص اعمال عبادى است/ در شب عيد قربان/ در شب عيد فطر. در غير اين مواردى كه مكروه است در ساير مواقع نزديكى و مقاربت اشكالى ندارد»!!!//www.iroonionline.com/showthread.php/10332-%D9%84%D8%B7%D9%81%D8%A7%D9%8B-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D8%A8-%D8%B2%D9%81%D8%A7%D9%81-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF

زن يا دخترى كه به صيغه ی سيد در آيد خودش بعنوان عروس پيغمبر به بهشت ميرود ! و پدر و مادر و بستگانش نيز بى احتياج به سوال و جواب با شفاعت پيغمبر وارد بهشت ميشوند (علامه مجلسى ، بحارالانوار ، جلد ششم ) !!!

//tanntar.blogspot.ca/2010/10/blog-post_18.html

سفارشات رسول الله (ص) در مورد جماع

ترجمه ی روایتی که شیخ صدوق نقل کرده این است: " رسول الله (ص) به علی بن ابیطالب علیه السلام چنین سفارش کرد و فرمود : ای علی در هنگام جماع سخن مگو مبادا که فرزند گنگ ولال گردد وبه عورت زن (در حین جماع ) نگاه نکن که سبب نا بینایی فرزند شود وبا شهوت زن دیگری در خاطرت با زنت جماع مکن فرزند مخنث آید وایستاده با زنت جماع مکن که از کار خران است واگر فرزندی آید دچار شب ادراری شود اول ومیانه وآخرماه مجامعت مکن"!!!

//www.rasekhoon.net/weblog/110adab/122297.aspx

"درسهائی در باره ی جماع از رساله توضیح المسا ئل امام خمینی"

"مسئله ١٥٨٤- جماع روزه را باطل میکند: اگرچه فقط مقدار ختنه گاه داخل شود و منی هم بیرون نیاید.

مسئله ١٥٨٥- اگر کمتر از مقدار ختنه گاه داخل شود و منی هم بیرون نیاید، روزه باطل نمیشود ولی کسیکه آلتش را بریده اند اگر کمتر از ختنه گاه را هم داخل کند روزه اش باطل میشود.

مسئله ١٥٨٦- اگر شک کند که باندازه ختنه گاه داخل شده یا نه؛ روزه ی او صحیح است و کسی هم که آلتش را بریده اند اگر شک کند که دخول شده یا نه روزه او صحیح است.

مسئله ١٥٨٧- اگر فراموش کند که روزه است و جماع نماید، یا او را بجماع مجبور نمایند، بوزه او باطل نمی شود. ولی چناچه در بین جماع یادش بیاید، یا دیگر مجبور نباشد، باید فورا از حال جماع خارج شود و اگر خارج نشود روزه او باطل است.

مسئله ١٥٨٨ - اگر روزه دار استمناء کند یعنی با خود کاری کند که منی از او بیرون آید؛ روزه اش باطل میشود. مسئله ١٥٨٩ - اگر بی اختیار منی از او بیرون آید، روزه اش باطل نیست. ولی اگر کار کند که بی اختیار منی از از بیرون آید روزه اش باطل میشود.

مسئله ١٥٩٥- اگر روزه دار بدون قصد بیرون آمدن منی با کسی بازی و شوخی کند در صورتیکه عادت نداشته باشد که بعداز بازی و شوخی منی از او خارج شود اگرچه اتفاقا منی بیرون آید روزه او صحیح است. ولی اگر شوخی را ادامه دهد تا آنجا که نزدیک است منی خارج شود و خود داری نکند تا خارج گردد روزه اش باطل است" !!!

//rowshanai.org/articles/resaleh.html

جماع همجنس گرایان از نظر اسلام

اصطلاح همجنس‌گرایی در واژه‌شناسی اسلامی وجود ندارد ولی نزدیک‌ترین واژه به آن عبارت «لواط» است که اعمال جنسی میان دو مرد است که برگرفته از نام قومی است که در قرآن به عنوان قوم لوط آمده‌است: « بخاطر بیاورید لوط را هنگامی که به قوم خود گفت: آیا عمل زشتی انجام می‌دهید که احدی از جهانیان پیش از شما انجام نداده‌است، شما از روی شهوت به سراغ مردان می‌‏روید نه زنان، شما گروه تجاوز کار و اسراف‌کار هستید» . قرآن در آيات مختلفى داستان لوط و قوم او را بيان می‌کند و براى عمل اين قوم تعابير مانند فحشا، اسراف، جرم، ظلم، خباثت، جهالت و فسق آورده‌است.

لواط از جانب محمد، پیامبر اسلام و تمامی امامان شیعه نهی شده و از عواقب اخروی آن به شدت یاد شده است. مجازات‌های دنیوی سنگینی نیز برای لواط و دیگر کنش‌های همجنس‌خواهانه در نظر گرفته شده‌است. در فقه شیعه و قوانین ایران؛ لواط، که معمولاً دخول کامل مقعدی بین دو مرد تعریف می‌شود، کیفر اعدام دارد، تفخیذ و قراردادن آلت تناسلی بین دو کپل مجازات حدی ۱۰۰ ضربه تازیانه و در بار سوم یا چهارم اعدام، بوسیدن پسران از روی شهوت و خوابیدن عریان دو مرد یا دو زن در زیر پوشش مشترک، بدون وجود ضرورت، مجازات تعزیری دارد. مساحقه به معنی آلت‌مالی دو زن نیز مستحق مجازات حدی یکصد ضربه شلاق و در نوبت چهارم مستوجب اعدام است

//fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%85%D8%AC%D9%86%D8%B3_%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C#.D9.86.D8.B8.D8.B1_.D8.A7.D8.B3.D9.84.D8.A7.D9.85

جماع با حیوانات در اسلام

با مادّه گاو : "اگر انسانی با مادّه گاوی جماع کند، خوردن گوشت و شیر آن مادّه گاو حرام است، نه نجس، و چون حیوان در اثر این عمل زشت حرام گوشت می‏شود مدفوع و ادرار آن نجس است، ولی بدنش نجس نیست و گوشت و شیرش هم پاک است؛ گرچه خوردن آنها برای انسان حرام است.

این حیوان را باید ذبح کنند و بدنش را بعد از ذبح آتش بزنند و قیمتش را از کسی که این عمل بد را انجام داده است بگیرند. ‏گوساله هایی که پس از این عمل شنیع، مادّه گاو به آنها آبستن می‏شود، حرام گوشت هستند و در همه این مسائل در حکم خود مادرند. ولی گوساله ‏ای که در وقت جماع در شکم داشته و به آن آبستن بوده، حرام نمی‏شود و حلال گوشت باقی می‏ماند؛ بنابراین اگر واقعاً از راه یقین یا اطمینان یا قول دو شاهد مرد عادل این مطلب برای شما ثابت شود معامله و فروش گاو و گوساله‏های او باطل بوده و باید پول را به خریدار گاو برگردانید، یا او شما فروشنده را حلال کند و ذمّه وی را بری‏ء نماید.

همه این مسائل و مشکلات در صورتی می‏باشد که یا دو مرد متدیّن با تقوی و عادل خبر دهند یا خود انسان از قول آن منابع موثّق، علم و اطمینان پیدا کنید که آلت انسان در فرج یا در دُبُر آن حیوان حداقل به اندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شده است والاّ اگر یقین یا اطمینانی نباشد و دو مرد عادل هم شهادت ندهند، آن حیوان و نسل آن حرام نمی‏باشد" !!!

//roshangar.posterous.com/42635655

مسئله ٢٦٣١ رساله آیت الله خمینی: "خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مكروه است، و اگر كسى با آنها وطى كند، يعنى نزديكى نمايد، حرام مى‏شود، و بايد آنها را از شهر بيرون ببرند و در جاى ديگر بفروشند". مسئله ٢٦٤٢ رساله آیت الله خمینی: "اگر با گاو و گوسفند و شتر نزديكى كنند بول و سرگين آنها نجس مى‏شود و آشاميدن شير آنها هم حرام است و بايد بدون آن كه تاخير بيفتد آن حيوان را بكشند و بسوزانند و كسى كه با آن وطى كرده، پول آن را به صاحبش بدهد، بلكه اگر به بهيمه ديگرى هم نزديكى كند، شير آن حرام مى‏شود".

//balatarin.com/permlink/2011/1/3/2312448

"اگر شخصی نعوذبالله با حیوانى جماع کند، يعنى با او نزديكى نمايد و منى از او بيرون آيد غسل تنها كافى است، و اگر منى بيرون نيايد، چنانچه پيش از وطى وضو داشته باز هم غسل تنها كافى است، و اگر وضو نداشته احتياط واجب آنست كه غسل كند، وضو هم بگيرد"!!!

//www.shahroudi.com/Portal.aspx?pid=71253&CaseID=32409

مطلب فوق بعنوان جواب مسئله ٣٥١ در رساله آیت الله خمینی نیز گزارش شده است.

//balatarin.com/permlink/2009/5/22/1594961

“شخصی از امام نقی پرسید جماع با گرگ چه حکمی دارد؟.. پاسخ داد: معصیت است لاکن جماع کننده لایق نشان شجاعت است.. شخصی از امام نقی پرسید جماع با خرس نر چه حکمی دارد؟.. پاسخ داد: انسانی که طلب جماع با خرس کند، حقاً ا ونش می خارد پس باید بگذارد ..تا ا ونش پاره شود باشد که آرام گیرد.. شخصی از امام نقی پرسید جماع با شیر ماده در مقابل دیدگان شیر نر چه حکمی دارد؟.. امام پاسخ داد: حکم عملیات شهادت طلبانه“!!!

//m.azadegi.com/tag/%D8%AD%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA/page/5

چند شعر در مورد جماع

آن خلیفه کرد رای اجتماع

سوی آن زن رفت از بهر جماع

ذکر او کرد و ذکر بر پای کرد

قصد خفت و خیز مهرافزای کرد

چون میان پای آن خاتون نشست

پس قضا آمد ره عیشش ببست

خشت و خشت موش در گوشش رسید

خفت کیرش شهوتش کلی رمید

وهم آن کز مار باشد این صریر

که همی‌جنبد بتندی از حصیر

مولوی

//ganjoor.net/moulavi/masnavi/daftar5/sh168/

یک کنیزک یک خری بر خود فکند

از وفور شهوت و فرط گزند

آن خر نر را بگان خو کرده بود

خر جماع آدمی پی برده بود

یک کدویی بود حیلت‌سازه را

در نرش کردی پی اندازه را

در ذکر کردی کدو را آن عجوز

تا رود نیم ذکر وقت سپوز ...

مولوی

//ganjoor.net/moulavi/masnavi/daftar5/sh59/

جامع هفت چیز در یک روز

عجبست ار نمیرد آن دابه

سیر بریان و جوز و ماهی و ماست

تخم مرغ و جماع و گرمابه

سعدی

//ganjoor.net/saadi/mavaez/ghete2/sh188/

به ضرب زور بر وی بند کرد

جماعی چون نبات قند کردم

ایرج میرزا

//iranian.com/Arts/Sept98/IrajMirza/p9.html

تصاویر

//hambastge.files.wordpress.com/2010/02/d8b4d8a8-d8acd985d8b9d987-d8aad988-d985d8b3d8acd8af.jpg

//6rb2day.net/pic/204.jpg

//www.saodiat.com/upload/uploads/13162907797.jpg

//www.tanziran.com/wp-content/uploads/2008/07/011.jpg

نظر شما چیست؟


Share/Save/Bookmark

more from All-Iranians
 
Demo

عقوبت یک گربهُ دَله!

Demo


اسلام نه روحانی دارد و نه شیعه و نه اجازه به لنکرانی و یا لنکورانی میدهد که خود را آیت ٠٠٠ نامیده و این چرندیات را بنویسد (اگر که واقعأ نوشته باشد). اگر هم نوشته بر اثر خوردن ضربه سنگین به عقب سرش بوده. همانند گربه کتک خورده ایرانی که یک چشمش از شدت تو سری خوردن از لوطی صاحبش از حدقه بیرون پریده و مرتب زُل زُل سبز میزند!


divaneh

از عقب حلاله

divaneh


قوم لوط همانگونه که می دانید انتقام خودش را گرفت و با بوجود آوردن روحانیت شیعه کارهای سابق را در زیر پرچم اسلام از سر گرفت. از عقب فرو نمودن به مرد و زن اشکال شرعی ندارد. این هم دو مساله از رساله آیت الله لنکرانی:

مساله 2525: اگر شخص بالغی با پسر نابالغی لواط کند، با احراز تحقق دخول، مادر، خواهر و دختر پسر بر او حرام می شود. ولی اگر فاعل نابالغ باشد و یا شک کند که بالغ بوده بر او حرام نمی شود ....

مساله 450: وطی در دبر زن حائض کفاره ندارد.

این هم یک مساله مهم دیگر که گویا از قلم افتاده:

مساله 2514: اگر انسان پیش از آن که دختر عمه یا دختر خاله خود را بگیرد با مادر آنان زنا کند دیگر نمی تواند با آنان ازدواج نماید.

  


Demo

AllBS!

by Demo on

No reading BS ------> No comment.


All-Iranians

حکمت الله قربانی و تعدی جنسی

All-Iranians


حکمت الله قربانی، عضو سفارت ایران در برازیلیا، پایتخت برزیل، چند دختر نوجوان را در یک استخر شنا مورد تعدی جنسی قرار داده است/ جمعه ٢٠ آوريل ٢٠١٢ - اول اردیبهشت ١٣٩١
//www.bbc.co.uk/persian/iran/2012/04/120420_l03_iran_brazil_diplomat.shtml


All-Iranians

These barbaric laws were made centuries ago

by All-Iranians on

"I am from Afghanistan and I can tell a big story about this sharia as all this is rubbish and a crime against humanity these barbaric laws were made centuries ago where they belong and not here and now. If some Muslim are so happy to do all this then they have the choice in a democratic system to go to a country where they can practice this type of living so if Muslim society wants all this then why many Afghan left Afghanistan why Iranian left Iran... This type of society only brings hate and problems and poverty specially war, for the people of the society see Afghanistan see Iran see Somalia and many more...": Elias
Comment Section
//blogs.independent.co.uk/2012/04/02/sex-and-sharia-muslim-women-punished-for-failed-marriages/


All-Iranians

Jenab Vildemose

by All-Iranians on

Thank you for your visit and for your input. You may also like to view this: 

//www.nypost.com/p/news/opinion/opedcolumnists/sex_and_the_sharia_IIgkwaaP6QggpwI8NuogYP


vildemose

 Sex and Sharia: Muslim

by vildemose on

 Sex and Sharia: Muslim women punished for failed marriages

 //blogs.independent.co.uk/2012/04/02/sex-and-sharia-muslim-women-punished-for-failed-marriages/

A state of war only serves as an excuse for domestic tyranny.--Aleksandr Solzhenitsyn.


All-Iranians

معا نی لغت های گوشخراش در رساله ی خمینی

All-Iranians


افضا : یکی شدن مجرای حیض و  مدفوع
وطى : جماع
تفخيذ :  شهوت رانی کردن با ران


All-Iranians

Jenab Dr Noury

by All-Iranians on

Thank you for your educational link. You may also like to view this

Health Effects of Sex  //en.wikipedia.org/wiki/Sexual_intercourse#Health_effects


All-Iranians

Why sex is good for you

by All-Iranians on


M. Saadat Noury

The Beauty of Sex

by M. Saadat Noury on


All-Iranians

Sexual Intercourse, aka Copulation or Coitus

by All-Iranians on


All-Iranians

Jenab Azarbanoo

by All-Iranians on

Thank you for your visit and your input. You may also like to view this

//habib.pourassad.com/e_mirza1.htm

 


Azarbanoo

So MUCH BS & non-sense in ISLAM from

by Azarbanoo on

the Prophet & Emams & Akhoonds and the rest of Arabzadeha.


All-Iranians

جماع و تجاوز به زنان اسرا حق !!! مسلمین است

All-Iranians


//www.youtube.com/watch?v=MSYxMlAWmKo&feature=related

 ای مسلمین بدانید اسلامتان همین است