آنچه در منزل یک بهایی گذشت...


Share/Save/Bookmark

آنچه در منزل یک بهایی گذشت...
by alborz
18-Jun-2011
 

دو هفته پیش مأموران امنیتی و نیروی انتظامی به منزل یک زوج بهایی، پژمان نیکو‌نژاد و همسرش شراره کاشانی نژاد، در بابل یورش کردند.  این مأمورین به بهانه اینکه مامور تأسیساتی هستند وارد منزل شدند و بلا فاصله مشغول به تفتیش منزل این زوج و بی‌ احترامی به حاضرین این منزل شدند.  وقتی‌ مأموران مشغول به جمع آوری تابلوها میشوند، یکی‌ از حاضرین می‌پرسد "چرا تابلوها را جمع میکنند؟" و در پاسخ این سوال یکی‌ از مأمورین می‌پرسد که "تو بهائی هستی‌؟" و وقتی‌ جواب مثبت می‌گیرد او می‌گوید که "شما حق نفس کشیدن هم ندارید" و بعد هم یک سیلی‌ به این فرد میزند.  این زوج، که صاحب یک فرزند خردسال میباشند،  در این یورش دستگیر شدند و کتب و تصاویر دینی آنها نیز ضبط شد.  مأمورین از حاضرین نیز تعهد گرفتند که در تشکیلات بهایی دیگر شرکت نکنند.  تا به امروز خبری از محل نگهداری این زوج اطلاعی در دست نیست و فرزند خردسال ایشان از حمایت آنها بی‌ بهره مانده.

ضیافت ۱۹ روزه بهائیان، که هدف این یورش بود، تنها تشکلی میباشد که جامعه بهائی برای دعا، مشورت، و دیدار به گرد هم میایند.  منازل بهائیان تنها مکانی است که در آن این ضیافت بر گذار میشود و همیشه هدف یورش مأمورین نظام بوده و هست.

حال بایستی زندگی‌ را در تنها مکانی که بایستی برای یک خانواده امن باشد تصور کرد.

البرز


Share/Save/Bookmark

more from alborz
 
alborz

Wonderful news...

by alborz on

 and thank you dear Mona 19 for informing us.

Alborz


Mona 19

...

by Mona 19 on

چند دقیقه قبل در سایت رهانا خواندم که این دوستان آزاد شده اند.

با سپاس فراوان

مونا


Ruhi

I wonder what  Mr. Larijani

by Ruhi on

I wonder what  Mr. Larijani meant when he said that Baha'is are free on their religious issues, or maybe it is out of his hands already!


divaneh

Thanks for sharing

by divaneh on

These are the actions of a regime on its last leg.