در بارهٔ سخنان شائول موفاز، سیاستمدارایرانی الاصل اسرائیلی


Share/Save/Bookmark

ahosseini
by ahosseini
11-Dec-2010
 

شائول موفاز، سیاستمدار اسرائیلی متولد تهران، خواستار اتحاد جهان عرب با اسرائیل علیه ایران شده است.

در با ره رسیدن به دموکراسی مطالب و مقالات زیادی نوشته شده. ولی‌ دو مطلب هست که حرفهای دل‌ من را میزنه.یک مصاحبه چامسکی‌ با جرس تحت عنوان "راه دشوار دموکراسی" و دیگری "Letter to Obama" هست.

شما اگر دموکراسی مردمی (نه‌ از نوع عراق و افغانستان) می‌خواهید باید متحدین و مخالفین و تمام موانع آنرا در نظر بگیرید.

بدانیم و آگاه باشیم که نه تنها دیکتاتورهای حاکم که این کثافتها و متحدان عرب و غیر عرب آنها نیز اراده کرده اند که به مملکت ما چنگ بیندازند و آنرا غارت کنند. در دنیا خارج از ایران نیز ما متحدینی و مخالفینی داریم. زنان ستمدیده عرب و کسانی‌ که به سا ن برده کارمیکنند وبا روزی یک دلار در این جوامع امرار معاش میکنند متحدین بالفعل و بلقوه ما هستند.

مخالفینی دموکراسی ما متحد عمل میکنند. سران عرب و اسرائیل از اربابان خود میخواهند که ایران را همچون عراق و افغانستان تسخیر کنند. لازمه چنین کاری به راه انداختن اختلاف در جبهه دموکراسی مردمی می باشد.مطرح کردن بحثهای انحرافی تبعیض نژادی نظیرعرب، عجم، آریایی، ترک ، کرد، بلوچ از نمونه های چنین کارهای زشتیست.

بفرمایید این آقای "شائول موفاز، " نمونه آریائی و سران عرب("عرب سوسمارخور") با هم متحد عمل میکنند، ایران را میگیرند، بین عرب، عجم، ترک، لرد، بلوچ اختلاف می انداند،‌هر روز در هر نقطه ایران به اسم شیعه، سنی، عرب، عجم، ترک، کرد، بلوچ یک بمبی منفجر می‌کنن و به حیاط ننگین خودشون ادامه میدن

پول هم زیاد دارن، رادّیو، تلویزیون، روزنامه، مجله و وبسا یتهای مختلف و متعدد راه میندازند و یا اسپانسر(حمایت) میکنند . ایرانیهای مزدور را استخدام می‌کنن و اهداف خودشون را اینطور به پیش میبرند. هر جریانی که به این نوع سیاستها متوسل میشه مستقیم یا غیر مستقیم در خدمت چنین اهداف غارتگرانه ای است.

بیدار شوید یاران

از خواب به پا خیزید

در جبهه همدردان

از جنگ بپرهیزید

.


Share/Save/Bookmark

more from ahosseini
 
Niloufar Parsi

he is irrelevant

by Niloufar Parsi on

as is the rest of the dominant western gibberish talked about iran.

iran will get there, but by herself and through the efforts of iranians alone. or else it ain't worth it.

peace