در وصف سر لشگر

 در وصف سر لشگر
by ahang1001
06-Jan-2011
 

 

 

هرکه را هیکلی مدور شد

روزگارش بسی منور شد

 

 

سر لشگر فیروز آبادی

 

 


Share/Save/Bookmark

Recently by ahang1001CommentsDate
TRES PALABRAS , "tree words"
-
Dec 03, 2012
I wish you love
-
Dec 02, 2012
careless whisper, piano version
-
Dec 01, 2012
more from ahang1001
 
ahang1001

شیفته خانم

ahang1001


من نمیدونستم چفیه چیه 

تو اینترنت دنبالش گشتم تا فهمیدم

حالا بر اطلاعاتم افزوزده شد

راستش چیز بدی نیست من تو آشپز خونه کلی چفیه دارم میشه همون قاب دستمال خودمون

نمیدونستم که یک نوع لچک مردونه ست

ممنون

 


Shifteh Ansari

سلام شیرین!

Shifteh Ansari


در وصف این آقا اصلا لازم نیست شعر و جوک گفت. این خودش یک جوک کامل است، چه از نظر قیافه، و از نظر گفتار و کردار. من برای شما یک قطعهء کامل از یک خبر را می گذارم. شما را نمی دانم. اما من هر خط این "خبر" را خواندم خندیدم. این شما و این گروهبان گارسیا، سرلشکر فیروزآبادی:

از سایت جامع دفاع مقدس، منبع خبرگزاری فارس:

چفيه مقام معظم رهبري پر از نورانيت و بركت است
در حاشیه دیداری كه سرداران نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با سرلشكر سیدحسن فیروزآبادی داشتند، سرلشكر فیروزآبادی در پاسخ به جوانی كه چفیه وی را طلب كرد، گفت: «مقام معظم رهبری به خاطر بركت ولایت چفیه خود را به عنوان تبرك هدیه دهند؛ چفیه آقا پر از نورانیت و بركت است».

مقام معظم رهبری خورشیدی است كه قافله انقلاب از نور ولایت ایشان راه را از بیراهه تشخیص می‌دهد؛ ایشان گاهی از روی محبت دست روی سر فردی می‌كشند؛ گاهی انگشتر خود را می‌بخشند و گاهی چفیه‌ای كه بر شانه‌هایشان دارند را به طالب آن چفیه هدیه می‌دهند.

چفیه‌ آقا مثل یك راز جذاب است كه شاید هنوز كسی نتوانسته به آن راز دست پیدا كند و هر كسی زرنگ‌تر باشد، می‌تواند در مجلسی كه آقا حضور دارند، چفیه ایشان را به عنوان تبرك بگیرد و تا آخر عمر آن را بر گردن خود بیندازد و با افتخار به همه بگوید كه این چفیه از روی شانه‌های آقا برداشته شده و به دست من رسیده است.
كسانی كه تا به حال به محضر آقا شرفیاب شده‌اند، شاهد بوده‌اند كه هر بار كه كسی چفیه آقا را طلب كرده، ایشان با رضایت كامل به یكی از همراهان ‌‌فرمودند «این چفیه را از شانه من بردارید و بدهید به ایشان».

شانه‌های ایشان هیچ وقت خالی از چفیه نبوده، شاید این تكّه پارچه نمادی از دفاع مقدّس است؛ شاید علامت حمایت از مظلومان فلسطین و شاید نشان وحدت امت اسلامی است.

خیلی از بسیجیان شانه‌های خود با چفیه مزین می‌كنند و سرلشكر فیروزآبادی یكی از همان بسیجیانی است همیشه چفیه‌ای را بر شانه‌هایش می‌گذارد و آن را جزو لباس خود می‌داند.

در حاشیه دیداری كه سرداران، امیران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان ستاد بزرگداشت سی‌امین سالگرد دفاع مقدس با سرلشكر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد كل نیروهای مسلح داشتند، یكی از جوانان حاضر خود را به سرلشكر فیروزآبادی رساند و از وی چفیه‌ای را كه بر دوشش بود، طلب كرد.

سرلشكر فیروزآبادی دست خود را بر چفیه‌اش كشید و گفت: «مقام معظم رهبری به خاطر بركت ولایت چفیه خود را به عنوان تبرك هدیه دهند؛ چفیه مقام معظم رهبری پر از نورانیت و بركت است؛ من یك بسیجی و سرباز هستم و چفیه جزو لباس من است. من نباید چفیه قلابی به مردم بدهم».


ahang1001

...تشویق نکنید که ادامه میدیم

ahang1001


 

بس که افتاد در پس عبای آن آقا

بینی اش از چسش معطر شد


Ari Siletz

آفرین آهنگ۱۰۰۱ و جناب مجید

Ari Siletz


در وصف فیروزآبادی چه خوش سرودید، که براستی شکم زنده کرده بدین پارسی‌.

از خودم نیست ولی‌ تقدیم می‌کنم، "یه توپ دارم قلقلیه..."

 


Fatollah

Shahin Najafi - 01:02

by Fatollah on


ahang1001

مجید آقا خوب گفتی

ahang1001


خوب بود...


Majid

سر لشگر فیروز آبادی

Majid


 

 


این بابا یکشبه هنرور شد
آلت دستهای رهبر شد

روز بروز خیکّ او مُحدّب گشت
لیک هی کلّه اش مُقعّر شد

وزن او زرت و زرت افزون گشت
ولی مغزش یه هو سبکتر شد

.......بقیّه شو بعداً میام، نمیدونم چرا یه هو طبع شعرم ورچلوزید!