هوس تازه

سکس بی دغدغه و بی بهانه


Share/Save/Bookmark

هوس تازه
by hadi khojinian
11-Mar-2011
 

قرار عشق بازی را در ترن شمال غربی گذاشتیم. راس ساعت به ایستگاه قطار رسیدیم. در کوپه ی بی - چهار نشستیم. تا به خانه  برسیم سه ساعت و چهل و هشت دقیقه وقت داشتیم. قرار گذاشته بودیم که نیمه لباس هایمان را در بیاوریم و کاری با نیمه ی دیگر نداشته باشیم تا به حس واقعی اش برسیم. همین که ترن شروع به حرکت کرد شروع به بوسیدن لب های همدیگر کردیم. اگر اشتباه نکرده باشم حدود بیست و سه دقیقه این بوسیدن طول کشید. رکورد خوبی بود.

باران ریز ممتدی در تمام طول راه به روی سقف ترن می بارید  و ما احتیاج به موسیقی نداشتیم. از همان روزی که در کافه ی مندرا دیده بودمش هوس عشق بازی کردن با او را داشتم. موهای کوتاه  با شلوار تنگ مشکی و کفش های پاشنه بلند. بدن موزون و پر از هوس اش همه ی عابران را میخکوب کرده بود.

با یک سلام و دعوت به رفتن به کافی شاپ همه ی ماجرا شروع شد. وقت چندانی برای درگیر کردن  روح و مغزمان نداشتیم. به خانه رفتیم و بی هیچ تعارفی شروع به عشق بازی کردیم. یک سکس بی دغدغه و بی بهانه. برای روزهای متمادی در تخت من و گاه مال خودش هم بستری کردیم و مقدمه ای برای بازی های تازه مهیا کردیم. هر روز مدل خاصی از عشق بازی.

برنامه عشق بازی در قطار شمال غربی را خودش پیشنهاد داد. بلیت فرست کلاس خریدیم و در کوپه بی - چهار برنامه ی مان را شروع کردیم. سر هر ایستگاه باید دیوانه وار نیمه بدنمان را  می لیسیدیم و در ایستگاه بعدی آرام روی تخت دراز می کشیدیم. یک ساعت مانده به ایستگاه آخر باید مابقی لباس هایمان را در می آوردیم. با هم قرار گذاشته بودیم که بی هیچ سانسوری هر چه دلمان می خواهد به زبان بیاوریم و هیچ شرمی از هیچ کاری نداشته باشیم.

همه چیز پرفکت پیش رفت تا اینکه ترن به ایستگاه آخر رسید. لباس پوشیدیم و کوله مان را پشت شانه یمان انداختیم و از قطار پیاده شدیم تا به خانه ی شماره ده برویم.

Blog: //hadikhojinian.blogspot.com


Share/Save/Bookmark

Recently by hadi khojinianCommentsDate
ابر‌های حامله از باران
4
Jul 28, 2012
مادام بوواری
-
Jul 07, 2012
دیوارهای روبرو
6
Jun 26, 2012
more from hadi khojinian
 
hadi khojinian

ترن

hadi khojinian


آرش جونم فقط یه نوع بازی با کلماته رفیق جان . ترن مورد علاقه ی من همیشه ترن شمال غربیه  هاها


Aarash4545

Hadi joon

by Aarash4545 on

You're confusing us... was it North Western train or the Eastern train??? It makes a lot of difference you know!!


hadi khojinian

زیبایی

hadi khojinian


می ببنی ماندا جانم . همه ی ما با خاطرات شیرین مان زندگی می کنیم . این تکه از داستان بلند من گذشته از لحظه های اروتیک خاطرات قشنگی دارد که پس از سالها حالم را خوش می کند . همین که در کنار کسی باشی که گذشته از تن اش روح قشنگی هم داشته باشد زندگی را قشنگ تر می کند . زنده باد زندگی و خاطرات خوبش چون باعث می شود این روزهای پر از دلهره را برای دقیقه ای فراموش بکنیم


Monda

Beautiful indeed

by Monda on

brought back memories (sigh :) 


hadi khojinian

جی جی

hadi khojinian


تصورش هم قشنگ است عشق بازی در ترن شرقی


hadi khojinian

مجید

hadi khojinian


این داستان اروتیک نیست این تکه ای از یک داستان بلند است آقای مجید جان .


Jahanshah Javid

If it's happened to you

by Jahanshah Javid on

... you know how beautiful it is.


majidmajid

Bi mazeh!!........een ham

by majidmajid on

Bi mazeh!!........een ham shod daastan e erotic?!!