جشن ۲۳ سال سلطنت خامنه ای


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
29-Jun-2012
 

پیشتر عرض شده بود:

"كنگره ادبی «وصف گل» با موضوع شعر، قطعات و مقالات ادبی درباره رهبر معظم انقلاب برگزار می شود. در فراخوان اين كنگره موضوع های پيشنهادی به اين شرح آمده است:

١- امام خامنه ای و معنويت و عبوديت و اتكال به خداوند متعال

۲- امام خامنه ای و اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام

٣- امام خامنه ای و حضرت ولی عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف

۴- امام خامنه ای و امام خمينی و انقلاب اسلامی

٥- امام خامنه ای و فرهنگ ايثار و شهادت

۶- امام خامنه ای و بيداری اسلامی جهانی "

_________________________

سرانجام روز شماری به پایان رسید:

"سیداحمد نواب اظهار کرد: به یمن اینکه خداوند متعال در روز ششم تیرماه سال ۶۰ با الطاف خفیه خود وجود رهبر معظم انقلاب را برای آینده کشورمان حفظ کرد تصمیم گرفتیم در بیست و سومین سال از رهبری ایشان کنگره وصف گل را با موضوع سرودن شعر و قطعات ادبی درباره ولی‌فقیه برگزار کنیم. ابتدا قرار بود تنها از ۱۴ نفر در مراسم اختتامیه تجلیل شود اما شعرهای غنی ارسال شده به دبیرخانه تصمیم ما را عوض کرد و قرار شد به ۷۲ تن نفر جایزه اعطا شود."

جشن بیست و سومین سال سلطنت مطلقۀ خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر بر سینه چاکان و آندسته از اسلامیست های مدل "اصلاح طلب" که اینروزها زیر هواداری خود میزنند مبارک باشد.

 تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
All-Iranians

بعد از این کنگره راه انداختن ها چه باید کرد؟

All-Iranians


 Thank you Fred for your great blog. You may also like to view this چه باید کرد؟ از نظر «رودکی» و «لنین» و بقیه متفکران//iranian.com/main/blog/all-iranians-107


Demo

کدوم الطاف خفیه؟

Demo


 


بر طبق کلام واضح و روشن زیر در قرآن اکثریت اولاد ابراهیم فاسق اند و تبهکار. و چون رسول خدا محمد (که عنوان سید به معنای آقا هم جلوی نامش نیست!) هم از ثمرات همان تخم ابراهیم است آن جاهلی که با چسباندن عنوان سید خود را منسوب به او میکند نمیداند که به احتمال زیاد در شمار فاسقان است و خود خبر ندارد! در ضمن محض اطلاع شمارشگران گرامی رقم ١٢٤ هزار پیام آور خدا هم همانند ٧٢ باکره در بهشت ساخته و پرداخته همان فاسقان است و نیست از آن ارقام جعلی نشانه ای در قرآن!

*ما نوح و ابراهيم را فرستاديم و در دودمان آنها نبوت و كتاب قرار داديم بعضي از آنها هدايت يافته‏ اند، ولی اکثریت آنها فاسقند!!!* (آیه ٢٦ از سوره ٥٧)


Roozbeh_Gilani

در سايه سلطنت ملا

Roozbeh_Gilani


روشنگری. عکس ها شهادت ميدهند کيفيت زندگی کودکان ما در روستای زبرينگ در رابطه با مسکن، بهداشت و شايدهم خوراک خيلی بهتر از شرايط زندگی دام های شان نيست. انقلاب کرده بوديم که ديگر اين صحنه ها را نبينيم، اما ملاها ميخواستند سلطنت کنند و به جلال و ثروت و قدرتی دست يافته اند که به هيچ قيمتی حاضر به از دست دادن آن نيستند، حتی به قيمت نابودی ايران. اين کودکان بهای سلطنت ملاها را پرداخته اند، اما به راستی با اين حال و روز چگونه ميتواند بهای «غنی سازی» آنها را هم بپردازند؟

گزارش تصويری از روستای زبرينگ سيستان و بلوچستان را در لينک زير ببينيد

//www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1634049


First Amendment

...

by First Amendment on

 

 

 

سید احمد نواب حواسش نبود وگرنه تعداد دقیق اشعار را اعلام میکرد: یکصد و بیست و چهار هزار....

بازگشت به آرمانهای اصیل انقلاب شکوهمند ۵۷، تنها راه رهاییست.