جمهوری اسلامی چه غلطی درباره بحرین میکند؟

Khers
by Khers
16-Mar-2011
 

پاسخ اینه: هیچی‌!!!

حالا این دلقک‌های جمهوری اسلامی در iranian.com کجا هستند؟  مگر نه چند روز پیش خودتون رو جر میدادید از خوشحالی‌ که جمهوری اسلامی "مقتدرانه" یک بلم فرستاد دریای مدیترانه و به کشتی اسرائیلی گفت "به تو مربوط نیست"؟  

 //iranian.com/main/news/2011/03/06-6

مگر نه که بحرین ۷۰% شیعه است؟  مگر نه ارتش عربستان سعودی ریخته در آن کشور که شیعه‌ها رو قلع و قم کنه؟  مگر نه بحرین صد برابر از فلسطین به ایران نزدیک تره؟  چرا جمهوری اسلامی اونجا کشتی نمیفرسته که جلوی کشتار این شیعه‌ها که بیشترشون هم از اصل ایرانی‌ هستند بگیره؟  چرا به ارتش سعودی نمیگه که به اونها "مربوط نیست"؟  چی‌ شد؟  خایه نداره؟ میترسه؟  شماها چتون شد طرفدارهایه هارت و پورت کن جمهوری اسلامی؟  چرا جیک نمیزنید برای شیعه‌های بحرین؟  لال مونی گرفتید؟    


Share/Save/Bookmark

more from Khers
 
Onlyiran

Wow, this little blog has gone viral!!

by Onlyiran on

I have seen it on many different sites, including Balatarin.  


Everybody Loves Somebody Sometime

Mullahs aren't dumb! Bahrain is where the US 5th fleet rsides...

by Everybody Loves Somebody ... on

The smallest misbehavior by the IRR can bring hell upon them. Personally, I hope IRR makes a mistake and the US bombing starts...


Red Wine

...

by Red Wine on

 

دوستان زیادی از من پرسیدند که چرا در مورد بحرین و لیبی‌ نزاری و صحبتی‌ نکردم تا به حال،بیشتر به این علت بود که کار من سیاسی نیست و از اشخاصی‌ هم که بی‌ حساب نظر سیاسی در مورد این کشورها میدهند هم اصلا خوشم نمیاد ..ولی‌ خوب چکارش میشود کرد.

جناب خرس عزیز مورد جالبی‌ را در اینجا مطرح کرد که دلم نیامد از آن بگذارم.

اگر توجه به تاریخ اصلی‌ این جزیره‌ بکنید می‌بینید که اینجا محفلی بوده برای غواصان مروارید و دزدان دریایی از نژاد سندباد بحری ! نژاد خاصی‌ در اینجا زندگی‌ نمیکرده است و تنها از یک دست به دست ملک دیگری عوض می‌‌شده است.

از زمانیکه جزیره‌ به دست بزرگان ال خلیفه (اینها از نزدیکان اقوامی ملک زاده بودند که قبل از سعودیها بر قسمتی‌ عظیم از حجاز سلطنت میکردند) جنگ و گریز فراوانی بر سر تسلط این جزیره‌ بوده است.

شیعیانی که در آنجا زندگی‌ میکنند هیچ وقت ادعایی بر خلافت آنجا نکردند،حتی با اینکه در اکثریت هستند،در هیچ قسمتی‌ از کار گزینی دولتی منصب ندارند،تا یک هادی میتوانند صاحب ملک و املاک و تجارت خانه شوند،تا همین ۲۰ سال پیش حتی غواسانی که شکارچیان به حق مروارید زیبای خلیج پارس بودند،سهم بسیار ناچیزی از دست رنج خود داشتند،بیش از ۶۰% شغل‌ها و مقامات مستقیم از آل خلیفه هستند و بس !

تمام گرفتاریهای شیعیان آنجا از زمانی‌ شروع شد که جنگ ایران و عراق آغاز شد.در آن زمان صدام حسین عملا جنگ را جنگی می‌نامید بین اعراب و پارسیان.. جنگ سنیها و شیعیان،خلفای کشورهای منطقه،به خاطر صدام سربازانی از کشورشان میفرستادند آنجا تا در این جهاد شیعه کسی‌ شرکت کنند و به یاد دارم که چطور احمد بن عیسی، برادر حمد بن عیسی در یک تصویر سر بریده شده یک پاسدار ایرانی را در فاو به دست گرفته بود و ...

این جریان هنوز ادامه دارد،قبل از این آنقدر‌ها مشکلی‌ خاص برای اینان نبود و حال بعد میدانم که ایران خودش را در آنجا قاطی کند،اسلامیون تنها میخواهند گربه رقصانی کنند تا از آمریکا امتیاز گیرند،هیچ ارتش متجاوز دیگر به بحرین نیز با خاطره خوش از آنجا نخواهد رفت و اشتباه ملک عبدالله را نیز همگی امروز شاهدیم.

در این وسط تنها مردمان بحرینی هستند که بازنده قضیه هستند چون اینها از روز اول تنها خواستار یک رفراندوم بودند و نقش بیشتر در امور سیاسی و اقتصادی کشور..هیچ کس از روز اول صحبتی‌ از شیعه و سنّی به میان نیاورد و این روزنامه‌های دیگر کشور‌ها (مین جمله کیهان پدر سوخته !) بود که آتش افروزی کرد.

واقعا متاسفم که این مردمان زحمتکش به چنین روزی افتادند.واقعا نگران کننده است این جریانات.

از جناب آقای خرس برای بلاگ سپاسگزاریم.

به امید پیروزی حق بر ظالم.


afshinazad

هیچ غلطی نمتونه بکنه.

afshinazad


تمام این هارت و پور اینها فقط تهدید از راه دور است وگرنه اینها عرضه هیچ چیزی را ندارند و فقط میخواهند اطراف خودشان را راضی کنند و هر چقدر تلاتم در بقیه کشورهای منطقه باشد این چپاولگران به منفعت خود استفاده می کنند . چون جنایتهای اینها را بقیه جهان فراموش میکنند. بیش از ۱۰۰ نفر در زندان کرج کشته و بیش از ۱۵۰ نفر زخمی این قتلام زندانیهاست. دیشب ۲ جوان ایرانی برای شادی چهارشنبه سوری کشته شدند. در حال حاضر جوانان ایران در زندانها و وقتی برای برحین نیست. تلاش ما ایرانیان بایستی متحد کردن تمام ملت بر انداختن این رژیم فاشیست مذهبی باشد. از الله اکبر دیگر نباید استفاده کرد . ما بایستی شروع بر اوردن پرچم شیر و خورشید پرچم ایران برای تظاهرات و فقط شعارهای ملی ایرانی و دوری از اسلمیستهای فاسد و دروغگوهای اصلاحات با نام ازادی. تمام ایرانیان امروز وظیفه ملی دارند که با اشغالگران مبارزه کنند و حالا مبارات مدنی و اقتصادی و خیابانی و بایستی حلقه اعتراضات تا مدارس رساند مثل سال ۵۷ . چون مدارس باعث میشه معلمان و کارمندان و کارگران به بچه های خودکمک کنند. از این همه خفقان و بی عدالتی و فساد و دروغ اسلامی سیاسی بایستی ملت را احساساتی کرد همان جوری که سالهای ۵۷ این اسلامیستها کردند. به این رژیم نباید فرصت فکر کردن داد.


MRX1

I am waiting

by MRX1 on

Too much hart o port by regime stooges in here (Hot air). what always get's me is their constant arbadeh keshi about the amazing pover of IRR and how strong it is. khob  mard ast o gholash!  time has come, why don't they send a division or two under a leadership of some sardar gooz or another? why not using the 40 year old reverse engineered plane that they take so much pride in for some thing? 

Also a lot of this islamists constantly complain about loss of Bahrain (Note an absloute silence about loss of Capsian sea)  by the so called evil shah, so now it's their chance to unite it with mother land, what are they waiting for? Turks occupied half of cypress when their national interest required, where is IRR? come on sardar gooz and sardar choos, we are all waiting.

The  only thing islamo facists are capable of doing is raping, torturing, and exuecturing teen agers and old men, that's all!!!


Khers

قاسم خان

Khers


مسئله اینه که مثل همهٔ دیکتاتوری‌های دیگه جمهوری اسلامی فقط عرضه عربده کشی‌ و آدمکشی و حمله رو برای مردم بی‌ دفاع خودش داره، واگر نه در رابطه با کشورهای دیگه هیچ پخی نیست و مثل سگ‌ از همه میترسه.  این قایقی رو هم که فرستاد مدیترانه بخاطر این بود که میدونست اسرائیل هیچ کاری نمیکنه بخاطر اینکه اسرائیل می‌دونست که این کشتی هیچ تهدیدی براش نیست.  اگر جمهوری اسلامی فکر میکرد که اسرائیل بهش حمله میکرد هیچوقت این کشتی رو نمیفرستاد و میرفت زیر سوراخ قایم میشد.     


Mash Ghasem

هیچ غلطی نکنه

Mash Ghasem


هیچ غلطی نکنه سنگین تره، هیچ کس  هیچ غلطی نکنه سنگین تره.

متاسفانه ابلهان ال سعود غلطی کردند، که حالا حالاها توش خواهند موند. کل
شبه جزیره در آتش است و این احمقان فقط نفت رو آتیش میریزن. جنبش اکثریت
بحرین ، حرکتی بومی، عرب و مستقل میباشد.  طوفان درو خواهند کرد....