واقعا که مردم ما یک مشت الاغ هستند


Share/Save/Bookmark

Khers
by Khers
11-Jun-2012
 

چند روز پیش دو چیز را دیدم که بهم ثابت کرد که واقعا ملت الاغ و احمقی هستیم. اولیش این گزارش خبری از خبرگزاری "مهر" جمهوری کثیف اسلامی بود:

//www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=...

عکسها توضیحی لازم ندارند. طبق معمول جمهوری اسلامی حیوان صفت دو نفر را در ملا عام با جر ثقیل اعدام کرده. بگذریم که ایران تنها کشور روی کره زمین است که در ملا عام انسان دار میزند. ولی‌ شما را به خدا این مردم آشغال رو ببینید که آمدند که این عمل غیر انسانی‌ را ببینند. از اون بدتر، بچه‌هایشان را هم با خودشان آوردن. آخه خاک بر سرتون، مرگ یک انسان چیزی است که بچه آنرا ببیند؟ شما از چی‌ درست شدید؟ انسانیت ندارید؟

دوّمین چیز این ویدئو خواننده راپ افغانی است:

//www.bbc.co.uk/persian/afghanistan/2012/06/1...

این دختر جوان که به کشورش باز گشته از تجربه‌هایش در ایران آهنگ راپ ساخته است. در آهنگ اش، و در مصاحبه‌اش میگوید که چطور در ایران در صف نان به اون میگفته اند: "افغانی کثیف برو آخر صف". دوباره خاک بر سرتون. چقدر آدم‌های زشت و الاغی هستید. خاک بر سرتون و این نژاد پرستی‌ تون. کاشکی هم یک چیزی شده بودین تو دنیا که اینقدر چسان فسان می‌آیید. شماها همان الاغ‌هایی‌ هستید که بچتون رو ور میدارید میبرید اعدام یک انسان را ببینه. بعد به این دختر میگید "کثیف"؟ کثیف‌ترین و بی‌ تمدن‌ترین انسان‌های رو کرهٔ زمین خودتون هستید.

میگید نه؟ آخه کجای دنیا آدم در وسط شهر دار میزنند؟ کجای دنیا مردم بچه شون رو ور میدارند میبرند تماشای همچین چیزی؟ واقعا که خلایق هر چه لایق. واقعا که لایق یک رژیم بربری، وحشی، جنایت کار و عربده کش مثل جمهوری اسلامی هستید.

کاشکی‌ که اینقدر دم از تمدن هم نمیزدید. هی‌ نمیگفتید ما شاعر داریم و نمیدونم رومی و حافظ و غیره. دیوان شعرتون رو بگذارید تو کوزه آب روش کنید بخورید که وقتی‌ میرید تو گرما چهار ساعت وای میستید که اعدام تماشا کنید تشنه نشید.


Share/Save/Bookmark

more from Khers
 
Fesenjoon2

د نشد دیگه

Fesenjoon2


شما هر وقت مثل من توی زندانای ایران کتک و شلاق خوردی بعد حق داری بیای به من بگی چرا امریکا اومدم و تعیین تکلیف برام کنی.

شماها برای ایران چه کردید؟ 

 

 


CallmeRed

آره؟؟

CallmeRed


پس بلیطهامون رو رزرو کنیم

شما جمله آخر من رو نخوندین

 

 


Fesenjoon2

آره

Fesenjoon2


و شما از کجا مطمئنید که کسی اینجا جراتش را نداشته که توی ایران ایستادگی کنه و جونش را به خطر بندازه؟

 


CallmeRed

ایستادگی؟؟

CallmeRed


موافقید که ما خوش نشینان پای گود همگی برگردیم ایران، زندگی خودمون رو با محدودیتهای دیکتاتوری تطبیق ندیم، درمقابل رژیم ایستادگی کنیم و به بقیه الاغها هم یاد بدیم که اینست راه آزادانه زیستن؟؟؟

پای گود نشستن و قضاوت کردن ازراه دور خیلی آسونه. دوروز تشریف ببرین ایران ببینید چه خبره بعد دستور و حکم صادر کنید. واقعا چند نفر ازما جرات ایستادگی دربرابر رژیم جمهوری اسلامی رو داریم؟ و ازاونهایی که جرات داشتند، چند نفر دوام آوردن و مجبور به ترک ایران نشدند؟؟

 

 


Fesenjoon2

I agree with Khers

by Fesenjoon2 on

"پشتیبانی‌ انواع دیگر هم دارد.  مردم ایران بجای اینکه در مقابل این رژیم ایستادگی کنند، زندگی‌ خود را طوری تطبیق داده اند که بتوانند با محدودیت‌های دیکتاتوری آن سر کنند.  این خودش یک نوع پشتیبانی‌ از رژیم است."

دقییییییییییییییییییییییییییییقا!! 

 


Azarbanoo

I Agee with Zendanian

by Azarbanoo on

I think Mr. Khers meant well but if Christion or catholic Pastors run the most democratic countries today. The result would be similar to IRAN.   There are so many ignorants who follow and support them with all their backwarded activities and agenda. 


Zendanian

جناب خانم/ آقا خرس محترم

Zendanian


جناب خانم/ آقا خرس محترم،تمام تقصیرها را به گردن مردم ایران انداختن اصلا و ابدا مختص به شما یا طیف سلطنت طلب نمیباشد, و منظور این حقیر برخورد شخصی با شما نبوده، هر چند چنین ارزیابی نازل و نادقیقی از سوی شما مطرح شده است.
سوای طیف سلطنت طلبان، اتفاقا خود حزب الهی ها، یا استالینیست ها نیز در تمام تقصیرها را به گردن مردم ایران انداختن دست کمی از شما ندارند.
در حقیقت امر هر جریان ایدئولوژیک که خواستار "رهبری" بر مردم باشد (و در حقیقت خواهان تصمیم گیری برای آنها) ، بدون دخالت دادن و در گیری خود مردم در این فرآیند، و بدون تکیه بر خود سازماندهی مردم، به چنین سرنوشتی دچار میشود، حالا میخواد راست، راست باشه، یا چپ دو آتشه خشخاشی! یا هر چیز دیگه.
در مورد عدم وجود مبارزات مردمی بر علیه جمهوری جهنمی اسلامی، شما فکر میکنید چرا ما در همین جا (آی.سی.) هر روز هفته شاهد ذکر نام (حداقل یک) زندانیان سیاسی در ایران میباشیم.
و این سوای اعتراضات، تظاهرات و اعتصاباتی که تقریبا به صورت روزمره در چهار گوشه کشور جریان دارد.
اینکه ما روز به روز اعتراضات زنان، کارگران، دانشجویان، اقلیتهای ملی، اقلیتهای مذهبی، و ... را دنبال نمیکنیم و از تمامی آنان آگاه نمیباشم، به معنای عدم وجود آنان نمیباشد.
ارزیابی دقیق و عینی شما از مطلوب بودن یک سیستم مردم سالار در ایران، و گذشتن دوران سلطنت،  با وجود علاقه و دلبستگی شخصی شما به سلطنت، بسیار مایه امیدواری است. دمت گرم و سرت خوش.

هر چند که ما میبایست خود را برای دورانی بسیار بحرانی، پیچیده و بغرنج در گذار از جمهوری جهنمی اسلامی به یک نظام متعارف مردم سالاری در ایران آماده کنیم.
این گذار، انتقال و تحولی آسان نخواهد بود.
در خاتمه: وقت ناهار است و خوراک اشکنه ما حاضر شده و....
موفق باشید.   --------------------------------------------------------------------

 An injury to one is an injury to all.


Khers

با سپاس فراون از همگانی که کامنت گذشته اند

Khers


.


Khers

نخیر جناب زندانیان

Khers


 

برداشت شما از این بلاگ اشتباه است.  اما این باید گفته شود که جمهوری اسلامی بدون پشتیبانی‌ مردم یک روز هم دوام نخواهد آورد.  پشتیبانی‌ که فقط عربده کشی‌ و چماقداری نیست.  پشتیبانی‌ انواع دیگر هم دارد.  مردم ایران بجای اینکه در مقابل این رژیم ایستادگی کنند، زندگی‌ خود را طوری تطبیق داده اند که بتوانند با محدودیت‌های دیکتاتوری آن سر کنند.  این خودش یک نوع پشتیبانی‌ از رژیم است.  

شاه خدا بیامرز هم نسبت به این اراذل و اوباشی که در تاریخ معاصر ایران رو این مملکت حکومت کرده اند آدم خوبی‌ بود.  دو تا نکته خوب درباره شاه عشقش به ایران بود و امیدش که ایران رو مدرنیزه کنه.  تا حد زیادی هم موفق بود درباره مدرنیزه کردن.  اگر شاه نبود ایران هنوز در حالتی مثل افغانستان بود.  نکات بد هم داشت.  آزادی سیاسی در ایران وجود نداشت.  فساد کاری هم زیاد بود.

ولی‌ دوره شاه و سلطنت برای ایران گذشته.  بهترین سیستم برای ایران یک جمهوری آزاد و مردمی است، یا یک سیستم پارلمانی.

حالا به ما هم تهمت شخصی‌ بزنید.  باکی نیست.  آزادی بیان چیز خوبی‌ است.   

 


Zendanian

Your generalizations is as bad as the acts you condemn, if not

by Zendanian on

worse.

Iran has a population of 76.8 million people. Have you done a survey of the entire Iranian nation to confirm that the behavior you condemn in here to be a norm condoned by all or majority of the 76.8 million Iranians?

Or you just "know"?

What is obvious is that you and your type are severely resentful of Iranian people for overthrowing Monarchy. And in your angered response, you adopt the exact same stance that Ayatollahs do:

BLAME IRANIAN PEOPLE.

So, what is the dif between you and mollahs? Wouldn't Ayatollah Khers be a more approperiate name in here?

 


Faramarz

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست

Faramarz


 

 


اين درشكه بشكسته لايق سواری نيست

اين سگ گر مفلوك تازی شكاری ‌نيست

اين خر سياه لنگ قابل مكاری نيست

اين خرفت ترياكی پهلوان  كاری نيست

در جبين اين كشتی  نور رستگاری نيست

مقصد وكيلان را عاقلانه سنجيديم

مشرب وزيران را عالمانه فهميديم

خاك پاك ايران را عارفانه گرديديم

هرچه را نبايد ديد ما يكان يكان ديديم

اين زمين بی حاصل جای آبياری نيست

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست

هست مدت نه سال خلق پارلمان دارند

هم به آسمان عدل، بسته ريسمان دارند

اندر اين بهارستان كعبه امان دارند

باز هرچه مي بينم خلق الامان دارند

كار ملت مظلوم غير آه و زاری نيست

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست

جای بلبل مسكين در چمن كلاغ آمد

جای باده‌ی شيرين زهر در اياغ آمد

بهر خوردن انگور خرس تر دماغ آمد

چشم و گوش را بگشا  روز ميگساری نيست

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست

می رود ز چشم خلق اشك خونفشان، رحمی

رفت از اروميه بر فلك فغان، رحمی

نيست در خوی و سلماس طاقت و توان، رحمی

رفت مملكت از دست ای برادران، رحمی

گوييا در اين ايران هيچ مرد كاری نيست

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست

از خصومت اشخاص و ز نفاق ديرينه

می شود بهر هفته پايمال كابينه

می زند از اين تغيير خلق بر سروسينه

الحذر ازاين بحران الامان از اين كينه

چاره بهر اين ملت غير بردباری نيست

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست

گرچه ما به دام غم همچو مرغ در بنديم

بر ترقی ايران باز آرزومنديم

بر اميد استقلال محرمانه خرسنديم

دل ز غير ببريديم خيمه از جهان كنديم

بهر رفع اين بحران سعی در مجاری نيست

در جبين اين كشتی نور رستگاری نيست


divaneh

آخه مخلصتم یه بلانسبتی بگو

divaneh


جناب خرس نمی توان برای یک جامعه بر اساس عمل یک گروه حکم صادر کرد. افراد بسیاری در ایران هستند که اینگونه وحشی گری ها را تماشا نمی کنند.

 در مورد افغانها متاسفانه بسیاری از مردم گناهکار تشریف دارند و نشان داده اند که مهمان نوازی را تنها در کشیدن چلوی زیادی توی بشقاب فامیل و زور تپان کردن پرتقال در دهان مهمان گرام دیده اند.

در هر دو مورد این صحیح است که دولت نعکاس اخلاق جامعه و مردم انعکاس تعلیمات دولت هستند. باشد که یاد آوری هایی مانند این نوشته جامعه را بخود آورد. 

 

   


Anonymous Observer

I have always said

by Anonymous Observer on

that the Islamic Republic is a reflection of the Iranian culture, no ifs and buts about it.


Cost-of-Progress

بابا چرا راه

Cost-of-Progress


بابا چرا راه دور  میری؟ مردمی که اجازه بده یک سری بیسواد حشری پوفییوز ۳۲ سال بهشون زور بگه، هویت آنها را به گاه بده، بدنام و بدبخت اشون بکنه، گداشون بکنه، و بکندشون دیگه چه انتظار داری؟  


CallmeRed

Fesenjoon2,

by CallmeRed on

no of course not. but would calling people names make you feel better? 

if so, keep on cursing.

I think one would just feel better if they know they have an influence on other people....I mean doing something to change them-even a little bit.

 


Khers

یک نمونه تأسف آور دیگر

Khers


چندین سال پیش از حوالی شهر کازرون در استان فارس با ماشین رد میشدیم. نزدیک یک تپّه کوچک که رسیدیم چند تا تیر چوبی دیدیم که در ردیف در بالای تپّه قرار گرفته بودند.  راننده ماشین که ساکن کازرون بود ماشین را نزدیکی‌ تپّه پارک کرد و به ما گفت که به رنگ چوبها نگاه کنیم.  دیدیم که روی چوبها یک لایه رنگ قمز  خیلی‌ تیره مایل به قهوه‌ای بود.  راننده بعد دلیل این رنگ را برای ما تعریف کرد.  گفت که این چوبها را جمهوری اسلامی برای تیر باران در اینجا نصب کرده بوده، و در سال‌های دههٔ هشتاد جوان‌های بدبخت را میاوردند اینجا و به اسم "ضّد انقلاب و کافر" در ملا عام تیر باران میکردند.  بدتر از همه این بود که مردم منطقه جمع می‌شدند برای تماشا و زنها "کلّ" میزدند و شیرینی‌ پخش میکردند که یک "کافر" اعدام شده!!  این رنگ قهوه‌ای هم خون این جوان‌های بیگناه بود که سال‌های سال آنجا مونده بود و در چوب فرو رفته بود.  

اینهم فرهنگ ایرانی‌.  اینهم سه‌ هزار سال تمدن.  اینهم فرزندان رومی و حافظ و غیره...


Khers

خوب البته به الاغ نباید توهین میشد

Khers


با پوزش فراوان از آن حیوان نجیب و زحمتکش.


Fesenjoon2

So "we are not the only stupid nation"

by Fesenjoon2 on

is that supposed to make us feel better, knowing that there are other idiots out there?

cuz I dont.

and we ARE still stupid.

The Islamic Republic of Stupid  

//balatarin.com/topic/2012/6/11/1011044

 


CallmeRed

we are not the only stupid nation dear Khers,

by CallmeRed on

عامه مردم درهمه کشورهای جهان کم شعورند.

تماشای اعدام و دریده شدن یک حیوان توسط حیوان دیگر و قربانی شدن گوسفندو غیره و ذلک ازتفریحات مردم جهان سومی به شمار میاد، شاید به دلیل اینکه کشتی کج و سریال خانواده قارداشیان و موارد جنایی و قتلهای زنجیره ای ندارند!!!ا 

پس می بنید که بازهم عامه مردم یک چیز دوست دارند:‌هیجان شدید و لذت بردن ازتماشای خون وکتک کاری و کشت و کشتار!!!ا

درمورد افغانی ها هم خیلی متاسفیم. مردم خیلی بدرفتاری می کنند. هنوز هم. من همیشه بابت این موضوع ناراحت می شدم. اما اگر این بعضی دوستان افغانی، انقدر دست و سر نمی بریدند و دزدی نمی کردند، -همونطور که با خشونت تمام درکشور خودشون هم هردقیقه گوش و سر و بینی این و اون رو می برند.-مردم چنین رفتاری باهاشون درپیش نمی گرفتند!!!ا برای همین مردم - به قول شما الاغها- ازافغانی ها دل خوشی ندارند. راهی هم نیست که بفهمن کی خوبه کی بده نتیجه اینکه تر وخشک با هم می سوزند. .

همین ماه پیش خبروحشتناکی شنیدم ازدزدی دونفر افغانی درجاده اسلامشهرنزدیک تهران، 

ایرانی های بدبخت یا همین الاغهایی که شما می فرمایید درامریکا یا اروپا دست وسر کسی رو نمی برند و دزدی هم نمی کنند باز مورد نفرت و تبعیض قرار میگیرند. چه برسه به اینکه این کارها رو هم انجام بدن

بنابراین با دیدن یک فیلم زیاد احساساتی نشید وفکرنکنید که فقط ما هستیم که الاغیم!! دربین این پنج شش میلیارد کم پیدا میشه که واقعا انسان باشه!!ا

//www.guardian.co.uk/world/2012/jan/30/afghan...

//articles.cnn.com/2010-08-04/world/afghanist...

► 0:38► 0:38

www.youtube.com/watch?v=wpo6tQF3uE4

 


Demo

اُلاغ از دیدگاه علمی و رفتاری

Demo


اُلاغ از نظر بینایی چشمانش بسیار نزدیک بین است و فقط چند متری دور و بز خود را مینواند ببیند. و بهمین جهت از نقطه نظر «کوته نگری» اکثریت انسانها شباهتی زیاد به الاغ دارند و این مختص ما ایرانیان نیست. فرقی هم راستش نمیکند در کجای دنیا باشیم. خاک بر سر ریختن هم چاره و علاج نیست. ولی از دیدگاه رفتاری الاغ بسیار لجباز و یکدنده است و کافی است در موردی بهش بر بخورد آنوقت خر بیار و باقالی بار کن! شباهتی اختصاصی با ایرانیان در این مورد؟


Mohammad Ala

بهتر بود وقت خود را در حل مشکلات صرف میکردید.

Mohammad Ala


موافقم که الاغ حیوان زحمت کش و خوبی است.  همانطور که با حلوا حلوا کردن دهمان شیرین نمیشود با فحش گفتن هم مشکلات ما حل نخواهند شد.  بهتر بود وقت خود را در حل مشکلات صرف میکردید.


Oon Yaroo

Khers Ghotbi Germai! For as long as, these

by Oon Yaroo on

two Imams Hassan and Hossein

//zoonewengland.files.wordpress.com/2010/03/i...

are worshiped by the masses in Iran, you will continue seeing this problem for the centuries to come.

 


Shazde Asdola Mirza

انگلو فیل، خوب از همنوعش دفاع میکنه ... آفرین

Shazde Asdola Mirza



Fesenjoon2

anglophile

by Fesenjoon2 on

lol. 

Meet Jezebel. jezebel likes to be scratched on her neck:

//1.bp.blogspot.com/_Eiwce13X738/TFMRl3pc3HI/AAAAAAAAImo/LOGCM5vQ4Aw/s1600/Jezebel_Donkey.sm.JPG


anglophile

‌خرس جان باز هم به الاغ توهین کردی؟

anglophile


 

بابا این الاغ بیچاره چه گناهی کرده که باید هر روز تاوان این انسان نابکار رو بده؟