ایران و مسلمانان خرمذهب


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
23-Dec-2011
 

در مطلبی عرض شده بود؛

گفته شده در دوران آن نور به قبرش ببارد؛ آژان یا درجه داری که با مقاومت در برابر زورگویی خودش مواجه میشد، پاگونش را میکنده و میگفته نه به شخص من، که به اعلیحضرت توهین کردی.

حالا شده حکایت واکنش قاضی القضات نظام پربرکت به آخرین قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل که " کاربرد شکنجه، استفاده از مجازات های ظالمانه مانند شلاق و قطع اندام های بدن و تبعیض وسیع جنسیتی و رواج خشونت علیه زنان" را محکوم کرده.

این هم پاگون کندن تحفۀ عراق، حاج آقا صادق اردشیر خان لاریجانی:

" انتظار ما این بود که تمام کشورهای اسلامی علیه این قطعنامه موضع‌گیری کنند چرا که موارد مطرح شده نه علیه ایران که زیر سوال بردن پایه‌ها و ارکان اسلام است."

به عبارت دیگر؛ شدت و حدت توحش مسلمانان خرمذهب در ایران به حدی است که "کشورهای اسلامی" برای تبری جستن از توحش اسلام اینها؛ قطعنامه امضاء میکنند و وحوش هم به آنها تهمت "زیر سئوال بردن پایه‌ها و ارکان اسلام" را میزنند.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

آفتاب بر نیامد دلیل از آفتاب

Tavana


 

آفتاب بر نیامد دلیل از آفتاب
بلکه برکند تیرگی را زمهتاب
نفرت  چرا با این تاب و تاب
دنیاست و دو روز در سراب

اگر ملیت دلیل بر <پاک نهادی>  است ۷۵۰ میلیون جمعیت در <پاکستان> همه <پاک نهاد> هستند و خود خبر ندارند! کله ماهی خوردن هم کی گفته ایراد دارد؟ عیب در کسی است که آنرا به مسخرگی میگیرد و کرم درخود درخت است. چینی هم مار میخورد و هم سگ. اکثرأ هم بودایی هستند. آیا درست است گفتن < چین بوداییان سگ مذهب> و یا مثلأ <اسراییل کلیمیان گوساله مذهب؟؟> یک پاک سرشت هرگز و هرگز لغات زشت و دشنام بکار نمیبرد چون در ذات و سرشتش نیست. لاریجانی و معظمات همانند آنان دیر یا زود راحل گشته و در برابر تنها معظم و ولایت واقعی باید جوابگو باشند!


Roozbeh_Gilani

جناب توانا، شما حالا چرا پای رشتی‌ها رو کشدین این میان؟

Roozbeh_Gilani


فکر کنم شما یک ذره همون اشتباهی رو می‌کنید که شماری کم از مردم تهران که از جغرافیایی ایران زیاد اطلاع ندارند، یآ زیاد در خارج زندگی‌ کردند  در باره هم وطنان شمالی میکنند. این آقا زاده "لاریجانی"، که اقای فرد بهش اشاره کرد، جد و آبادش از "لاریجان" می‌آیند، که در استان مازندران هست. پس ایشان رشتی یا گیلانی نیستند. ولی‌ این طور که شنیدم، هموطنان شریف (بر عکس این برادران خائن وطن فروش لاریجانی) مازندرانی، مثل ما گیلانی‌ها ماهی‌ و کل‌ش رو هم میخورند ، که اتفاقا از شما چه پنهان   خیلی‌ خوش مزه  هم هست. این خانواده مزدور بی‌ وطن لاریجانی غذا‌های لبنانی و عراقی‌ و بیشتر از همه، انگلیسی را دوست دارند.


Fred

حاجی پیزوری دروغگو دهان دریده

Fred


ایران و مسلمانان خرمذهب

 

با این دهان دریدگیت علیه ایرانیان پاک نهاد؛ آفتاب آمد دلیل آفتاب.

 

 


Tavana

گیلان و رشتیان کله ماهیخور!

Tavana


 


این حاجی پیزوری دروغگوی وحشی و هرزه گوی و مسلمان الاغ مذهب به روایت مقام علیقدر <فرد> معظم که نور به گورش انشا لله بتابد در اینجا، آنجا، و اینجا تاکید نمودند که در <ایرانیاَن دات کام> آزادی کامل برقرار است که هر کس هر توهینی و هر دشنامی به هر کس و هر گروهی خواست بدهد. خدا را شکر. به همین دلیل چرا که نه رشتیان را کله ماهیخور نامید، و سیاهان را عنتران وحوش، و ترکها را قاطران خر مذهب، و کّردها را گوسفندان گرگ صفت، و خلاصه هر چه دهان پارگی جا داشت  و لاغیر. اصلاح طلبی در گفتار و کردار و اخلاق هم بی اصلاح طلبی. فقط و فقط سرنگونی هر غیر خودی در روی توله خر (کُرّه!) زمین!

تسلیت و آرزوی گور نور نوری!  

پ.ن. با عرض معذرت بسیار از تمامی گروه های ذکر شده و استفاده از عناوین شیطانی و غیر انسانی. خداوند انشالله یک یک ما را براه راست هدایت کند. آمین.