With Iranians like this

Share/Save/Bookmark

With Iranians like this
by Cost-of-Progress
10-Jul-2012
 
استاد دانشگاه که این مردیکه باشه از ارازل  و اوباش چه انتظاری میشه داشت؟ حالا هی سنگ این و  اون را به سینه بزنید.  چندی پیش دکتر صادق زیبا کلام < CTRL + Click to follow link">در یک کنفرانس دانشجویی با حضور حسین الله کرم در دانشگاه قزوین اظهار داشت>:  «من یک موی محمد بن عبدالله را به صد تا کوروش، داریوش، خشایار و گذشته ایران، تخت جمشید وپرسپولیس نمی‌دهم. شما اگر به دانشگاه تهران بیایید واز دانشجویان من بپرسید که آیا آقای دکتر زیبا کلام عید نوروز را به شما تبریک می گوید یا نه، یک دانشجو هم پیدا نمی کنید که بگوید آقای دکتر زیبا کلام عید نوروز را تبریک می گوید. می دانید چرا؟ چون من آن را خیلی قبول ندارم. از نظر من عید، دو عید قربان وعید فطر است همان دو عیدی که رسول الله جشن گرفته وبزرگ دانسته است.»  جوابیه دکتر ناصر انقطاع (در هفته نامه فردوسی امروز): «کجای این آدم (صادق زیبا کلام) به ایرانی بودن می خورد؟ باید از این بی ریشه که مسلماً خون ایرانی در رگ هایش جاری نیست پرسید: تو در این جهان بزرگ، کجایی هستی؟ با این سخنان، ایرانی که نیستی؟ غربی؟ مغولی؟  تاتاری؟ چه هستی؟ چه غلطی در ایران می کنی؟ چه دلبستگی به نازش های ایرانی داری؟ چه رشته ای تو را به سرزمین ورجاوند می پیوندد؟ تو که هیچ یکی از دلاوران و قهرمانان ما را (که جهان به آنان می نازد و در برابر بزرگواری آنها سر کرنش فرو می آورد) نه تنها قبول نداری که یک موی محمد فرزند عبدالله را به صد تای آنها نمی دهی! مردک متملّق! چه کسی از تو موی محمّد را خواست که تو در اندیشه مقایسه و معامله آن برآمدی؟ آن موی ارزانی تو باد ولی با این اندیشه پلید تو غلط می کنی که گذرنامه و شناسنامه ایرانی در جیب خود می گذاری. بهتر است که بروی و در همان صحرای عربستان به کار شتر چرانی و آبیاری نخلستان ها و احیاناً خوردن سوسمار و مارمولک و ملخ مشغول شوی؟! تو چرا در ایران آن هم در دانشگاه هستی؟ چرا از دسترنج آن کشاورز کرمانی، آن کارگر آذرآبادگانی، آن کارمند تهرانی و آن پیشه ور خراسانی شکم بی هنر پیج پیچ خود را پر می کنی؟ تو حق نداری حتی هوای ایران را به شش های خود بفرستی. اینجا سرزمین آموزگاران فرهنگ های گیتی است. سرزمین جوانمردان وریشه داران است. تو را در اینجا چه کار؟»
Share/Save/Bookmark

Recently by Cost-of-ProgressCommentsDate
The Real Iranian Top Gun
15
Aug 21, 2012
It Happened
92
Jul 16, 2012
Work Sets You Free
11
Jul 16, 2012
more from Cost-of-Progress
 
Bavafa

از دیده و عقیده من....

Bavafa


این آغای (نخیر اشتباه دیکتهی نیست) `زیبا کلام`، جای کلام، عر عر می‌کنه که عر عر کردن هم هیچوقت زیبا نخواهد بود.  در نتیجه اسم ایشون هم مثل دموکراسی‌ در اسلام، همون oxymoron هست که خودتون بهتر میدونید.

'Hambastegi' is the main key to victory 

Mehrdad


Anonymous Observer

Excellent COP jaan - in my opinion

by Anonymous Observer on

this character, Ziba Kalam, is one of the stupidest IR characters.  He's  what is known as "akhoond-e bi amameh."  That's why I really prefer Ahmadinejad over the rest of these bi-vatans.  At least he has a cinitilia of nationalism in him.


Cost-of-Progress

(Dear) FA

by Cost-of-Progress on

 

آقای اف ا، دوست آخوند زاده عزیز، من جوان بودم که فک و  فامیل شما به ایران حمله کردند منظورم ۱۴۰۰ سال پیش نیست منظورم ۱۹۷۹ میباشد. سرکار که انقدر سنگ اسلامی ها رو به سینه میزانی بفرما اینجا چکار میکنی؟ اگر شما انقدر کوتاه فکر هستی که هر کسی با شما اختلاف عقیده هست دشمن شماست، تازه شدی مثله بقیه آخوند هات   وقتی میگم با ایرانی مثله شما به دشمن احتیاجی نیست....درست است.............

 


First Amendment

...

by First Amendment on

 

 

قدری پرخاشگر و عصبی به نظر میرسید........بیشتر از سی‌ سال از جراحت گذشته و هنوز مینالید......عجب زخمی......خدا شفا بدهد.....


Cost-of-Progress

Somebody once said

by Cost-of-Progress on

people get what they deserve. and you FA (funny username for a dipstick like you) and those like you get what you deserve........in time.

Your profit is just another pedophile, so put a sock in it already. Enjoy your islamic empire while you can.