درباره ى مقاله ى اخير مصطفى تاجزاده


Share/Save/Bookmark

Amir-Human Orfi
by Amir-Human Orfi
16-Jun-2010
 

مصطفى تاجزاده در پى تحمل چندين ماه بازجويى پس دادن در زندان هاى مخوف جمهورى اسلامى متن شجاعانه و كم نظيرى منتشر كرده است كه بر زواياى پيشتر نامكشوفى از آنچه بر زندانيان انتخاباتى گذشته است پرتو مى افكند. او در آن متن به بعضى خطاهاى همنسلان خود و "كجروى هاى" انقلابيون اشاره مى كند ولى متاسفانه همچنان روحانيت شيعه را بالا مى نشاند. روحانيتى كه در اين يك سال گذشته آشكار شد چند مرده حلاج است و چگونه از ريختن خون جوانان توسط عمال خامنه اى و ديگر هم-صنفانشان بر آسفالت خيابان ككش هم نمى گزد.

اشكال بزرگ گفتمان تاجزاده (و يحتمل ساير اصلاح طلبان مذهبى) آنجاست كه او هم مى خواهد مردم و جوانان را به اسلام متمايل كند، منتها به روش خودش، و از بزرگ ترين ايراداتى كه به حاكمان وارد مى آورد همانا راندن ايشان مردم را از آغوش اسلام عزيز است. او مانند ديگر مصلحين مسلمان مملكتمان اين پرسش را كاملا" ناديده مى گيرد كه اگر جوانان و زنان و ديگر مردم ايران-زمين اصلا" اين اسلام عزيز را نخواهند و نخواهند كه به روحانيت شيعه باج بدهند بايد كى را ببينند.

سوال ما از امثال آقاى تاجزاده اين است كه اگر در فرداى فرضى حكومت "اسلام رحمانى" شما باز ملت، يا حتا اقليتى از ملت ايران، يا اصلا" بگوييم نسل بعدى، آن اسلام را هم نخواستند آن وقت تكليفشان چيست؟ آيا غير از اين است كه آنگاه همان اسلام رحمانى هم ناگزير به همين اسلامى كه الان بر سر كار است و جولان مى دهد استحاله پيدا خواهد كرد تا مردم را در حصن اسلام عزيز نگه دارد؟


Share/Save/Bookmark

more from Amir-Human Orfi
 
Cost-of-Progress

اول ایران ....................آخر مذهب

Cost-of-Progress


 

 اصلاح طلبان مذهبى؟؟ آیا همچی چیزی واقیت دارد؟ همونطور که آقای fozool فرمودند، این ها نمیتوانند که هم ملی گرا باشند و هم مذهب گرا!! ولی خوب، این دولت میداند که روزهایاش شماره دار شدند و میخواهد  که از این جهت مردم را گول بزند که بله، ما اسلاح طلب هم دارم ...شما همین دولت اسلامی را قنول کنید، ما درست میکنیم.... اول ایران....... اول ایران....بقیه حرف میباشد.  

 

____________

IRAN FIRST

____________


Fred

پوست گردو

Fred


آن قسمتی که معاون اسبق امنیتی – سیاسی وزارت کشور نظام پر برکت به شیطان رجیم چشمک میزند و میگوید:

"امروز آمریکا دیگر آن آمریکايی نیست که ملت ما آن را با کودتای 28 مرداد علیه دولت قانونی و ملّی دکتر مصدق می شناخت، بلكه آمريكايي است كه انتخابات عراق زير برق سرنيزه هاي ارتش او با چنان شفافيتي برگزار مي‌شود كه حضور اكثريت ملت و حمايت مرجعیت شيعه و روحانيت اهل سنت را به دنبال دارد."

کلی دست زفقای اسلامیست و چپولان دست آموزشان را تو پوست گردو گذاشته.


fozolie

Melli-Mazhabi is an oxymoron

by fozolie on

You cannot serve two masters, no way. Melli-Mazhabis are not really concerned about what happens to the people as their real concern is the survival of the Islamic regime. 

Mr. Fozolie