از شیلی تا جمکران

نامه رئیس جمهوری اسلامی منتظرالظّهور آقای احمدی نژاد به رئیس جمهوری کشور شیلی


Share/Save/Bookmark

از شیلی تا جمکران
by gorgahoo
22-Oct-2010
 

عالیجناب رئیس سباستیان پینیـِرا اِکنیکه:

اخیراً ما شاهد بودیم که دولت غیر مکتبی شما با عملیّات محیّرالعقولی سی وسه نفر معدنچی را که به اذن و ارادۀ الهی و به دلیل آلوده بودن شش نفرشان به گناه شرابخواری و زنا در اعماق زمین مدفون شده بودند، نجات داد.

مشاهده آن متـّه عظیم شما که صدها گَز سنگ کوه را سوراخ کرده و به صورت چاهی به محل عمله های معدنچی رسید، هیئت دولت منتظرالظهور ما را اجماعاً به به این فکر انداخت که ما نیز با استفاده از این متـّه محیّرالعقول، چاه جمکران را عمیق تر کرده و با رسیدن به آقایمان مهدی (عج) علّت تاٌخیر حضرتشان را جویا شویم.

همانطور که میدانید دولت اینجانب و امّت ایران همه منتظرالظهور آقایمان امام زمان عجل الّله تعالی فرجه هستیم و روز و شب با بی صبری التماس میکنیم که آقا ظهور بفرمایند. ولی تا بحال گریه ها و استغاثه های ما جهت تعجیل درظهور در دل مبارک ایشان اثری نکرده و معظمٌ له کماکان قرنهاست در چاهی در محل جمکران غائب هستند.

از آنجائی که چه دولت وچه امّت عاشق ما از ایثار و خرج هیچ مبلغی در جهت تسریع ظهورحضرتش ابائی نداریم، اینجانب ماٌمور شده ام که متـّه مزبور را به هر قیمتی که شما تعین کنید اجاره کنم ومطمئن باشید که دولت ما بمحض موافقت شما وجه مربوطه را از طریق
برادررفیق هوگو چاوِز برای شما حواله خواهد کرد. تنها شرائط ما به شرح ذیل است:

اوّلاً: از آنجائی که این متـّه ساخت کشور استکباری آمریکا است، شما متقبّل میشوید که قبل از ارسال، جهت طهارت، سر متـّه را سه بار با آب کُر آب بکشید.

ثانیاً: محفظه قفس مانندی که با آن عمله ها را بالا آوردید بعلّت تماس با بدن زانی و شرابخوار نجس بوده و در شاٌن امام زمان (عج) نیست و بنابراین آنرا نفرستید. مقنـّی های ما وسیلۀ مشابهی دارند به اسم « دَلو » که میتواند عمل بالا آوردن حضرت را حتّی بهتر انجام دهد.

ثالثاً: در فیلم های خبری مشاهده شد که بر روی بسیاری از ماشین آلات حفـّاری به زبان منفور انگلیسی نوشته شده « ساخت آمریکا ». شما متقبّل میشوید که روی این عبارت استکباری را رنگ زده و در عوض علآمت « الّله » پرچم جمهوری اسلامی را نقّاشی کنید تا جهانیان بدانند که ظهور ناجی بنی نوع بشر فقط با فناوری ایران اسلامی ممکن است.

با بی صبری منتظر جواب جنابعالی هستم.
رئیس جمهوری مملکت امام زمان (عج)، محمود احمدی نژاد


Share/Save/Bookmark

Recently by gorgahooCommentsDate
اگر حافظ جای من بود
2
Oct 15, 2012
God is Gravity...
2
Sep 10, 2012
Get busy living
-
Jun 02, 2012
more from gorgahoo
 
MM

cute - thanks

by MM on

.


Multiple Personality Disorder

Wow! Very funny and original!

by Multiple Personality Disorder on

Very well said.


divaneh

آقا بگو بهشون نده

divaneh


بابا اینا مغزشون پنج کار می کنه. یک وقت میزنن سوراخ میکنن تا برسن اون ور زمین و از توی اقیانوس آرام سر در بیارن. اون وقت هر وقت ایران بچرخه و بره زیر این کره گردون، همه آبهای اقیانوس آرام با نهنگها و ماهیاش می ریزه رو سرمون.


oktaby

^^

by oktaby on

Estimado Presidente fraudulentos,   Lo siento pero tengo que rechazar su requesto. Nos gusta tener su dinero como todo el mundo tiene y dar poco a cambio. Sin embargo, nuestra autoestima, la dignidad nacional y el sentido común (político y social) nos impiden aceptar su petición extraña. Esperamos que esta Mahdi encontrar medios alternativos a aparecer. Si se solicita, de manera voluntaria y sin costo alguno para usted, le ayudará a enviar a usted ya su comitiva a las profundidades de la tierra.       realmente elegido presidente de Chile (un país normal) Sebastián Piñera ***


PD: Voy a hablar con Chávez directamente y le informará dónde es el mejor lugar para insertar dinero