دریغ و صد دریغ از پارسالت

اندر احوالات آلبوم جدید گوداد ( گروه هنری-عشقی نوه و مادربزرگ)


Share/Save/Bookmark

دریغ و صد دریغ از پارسالت
by pullniro
24-Mar-2008
 

این هنرمندان وطنی چه اصراری دارن تا آخر عمر نوار درست کنن و کنسرت بدن؟ اونم با این فضاحت !

اینا که همه چیزو از سبک خوندن و ادا و اطوار گرفته تا طرز آرایش و لباس پوشیدن شون رو از فرنگی ها تقلید می کنن پس چرا بازنشسته شدنو از اونا یاد نمی گیرن؟ چرا نمی تونن این سالهای باقی مونده عمرشونو یه گوشه ای برن و با عزت و حرمت پیر بشن ؟ اینا که هیچ کدومشون به شهرت و اعتبار کری گرانت و گرتا گاربو نبودن ولی چرا ندیدن که اون افسانه ها با اون همه شکوه و عظمت در میانسالی تصمیم گرفتن از همه صحنه ها دور شن تا لااقل به همون خاطراتی که خودشون برای مردم آفریدن لطمه ای نزنن؟ از میون همون افسانه ها هستند کسانی که اگرچه کاملا باز نشسته نشدند ولی بندرت حاضر می شن کاری را انجام بدن که بعد ها از کردن اون پشیمون شن. همین باربارا استرایسند جیگر طلای نانازو ببینید. اگر به ندرت آلبومی بیرون بده اونقده روی ترانه هاش فکر و کار شده که هیچ منتقدی جرات ابراز وجود نداره تا ازش ایرادی بگیره. کافیه یه سری به سایت یوتیوب بزنین تا گوشه هایی از کنسرت ها ی سال گذشته این نانازو ببینین. به چشم خود تون خواهید دید که این زن شصت و چند ساله بعد از ده سال غیبت از صحنه با این اجراهای بی نقص نه تنها از حیثیت هنری خود دفاع کرده که حتی حرف های تازه بسیاری هم برای گفتن داشته.

حالا نگاهی هم به هنرمندان وطنی بندازیم که با این همه چین و چروک و در حالی که نا و توانی هم براشون نمونده عینک های ته استکانی شون رو پشت صحنه در می آرن و با هفت قلم رنگ و روغن و مژهای مصنوعی پنج سانتی و دندان های عاریتی به رنگ برف مثل طاوس با هزار عشوه و کرشمه عین از اونجای فیل افتاده ها میرن روی صحنه تا خیل عظیم مردمی که بیش از سی ساله در این قحط الرجال هنری حیرون و سرگردون موندن رو سرگرم کنن. علیا مخدرات بدلیل اینکه در همون دقایق اولیه اجرای برنامه خمیازه ها رو یکی پس از دیگری در میون جمعیت مشاهده می کنن وسط کنسرت مجبورن چندین بار به پشت صحنه برگردن تا برای ایجاد تنوع هم که شده کلاه گیس ها و لباس هاشون را تند و تند عوض کنن. البته اگه عینک سواد میاره پس لابد لباس هم هنر می زاد. در فواصل این نمایش مد هم به کسی احتیاج دارن که به صحنه بره تا صدای مردمی که صد ها دلار بابت بلیط کنسرت ها پرداخته ان در نیاد. تصور کنین وقتی آقای مجلس گرم نگه دار داره آواز می خونه علیا مخدره سوپر استار در حال بالاکشیدن زیپ لباس هستند یا دارند این گوشواره بدلی را با اون یکی عوض می کنن یا اینکه یه خروار کرم پودر این جا و اون جای صورتشون می میمالن تا برای یه ساعت دیگه هم بشه قیافه شونو تحمل کرد. البته در میان این شاهکار!!!! های طراحی و مد همه چیز را میتونید ببینید. از جین های رنگ و رو رفته با زانو های پاره که دیگه حتی دخترک های کم سن و سال هم رغبتی به پوشیدنشون ندارن گرفته تا لباس هایی با گل های بزرگ الوان که در سال های دهه هفتاد برای پارچه پرده ای مد بودن. البته قاچ پستان را نباید فراموش کرد چرا که دیدنش گویا برای اکثر حاضران در کنسرت جالب است. پس باید لباس هایی روانتخاب کرد که این قاچ مبارک رو بخوبی نشون بده.

اونچه روی صحنه این هنرمندان بی بدیل!!!!!! غایبه همانا یک حرف تازه ناب برای گفتنه و بس. یک پیام تازه برای نسل های تازه. این مادربزرگ های همیشه سر سبز!!!!!!!!!! برای کشاندن مردم به صحنه همه کارمیکنن. از گریه و خنده تا قر و اطوار و پشتک و وارو. آخر سر هم پرچم ایران را بدست می گیرن و سرود ای ایران را از اسپیکر های سالن پخش می کنن و کلی هم با این سرود آبغوره می گیرن و گریه هاشونو هم با هزار ناز و افاده پاک میکنن تا احساسات رقیق شونو به رخ ما مردم بدبخت بکشن. چه اشک هایی که برای وطن بر روی این صحنه ها ریخته نشد. چه سینه هایی که در راه دانشجویان دربند در کنسرت های لاس وگاس و لس آنجلس چاک چاک نشد. کسی هم نیست به این نازنین ها یاد آور بشه شما که مثلا خیر سرتون خودتون خواننده و وکالیست هستید چرا حداقل خبر مرگتون ای ایران رو خودتون نمی خونین و سرود ضبط شده در سال هزار و سیصد و چراغ نفتی رو پخش می کنید؟ برای نشون دادن ریاکاری ها و دروغگویی های این قوم فقط به این تکه از مصاحبه دو سال پیش خانوم گوگوش با هما احسان توجه کنین:

گفتید که عضویت کمیته خلیج فارس را هم در جنبش ایران فردا می پذیرید ؟ ه با کمال میل و با افتخار ، می

- بله با کمال میل و با افتخار ، می خوام پیشنهاد بدم خانم احسان به تمام همکارانم که به هر صورتی که در اطراف خلیج فارس یا دوبی برنامه اجرا می کنند ازشون تقاضا بکنم و این پیشنهاد رو بدم که در آگهی هاشون ، در آگهی های برنامه هاشون بنویسند:

به نام نامی ایران وخلیج همیشه گی فارس

- درود بر شما ، عجب ابتکاری ... عجب ابتکاری !

واقعا عجب ابتکاری!!!!! برای سرکیسه کردن مردم بینوا. زهی بی شرمی ووقاحت. خانوم گوگوش به دبی هم اومدن ولی اسمی هم از خلیج فارس نبردن. کسی هم پیدا نشد بهش بگه آخه پدر آمرزیده اگه خودت اهلش نبودی چرا این پیشنهاد بکر رو به همکارانت کردی و دو سه سال با همین چوب خلیج فارس تو ملاج همه شون کوبیدی؟!! در ضمن گویا واحد پول امارات با شیرو خورشید جور در نمی آد و باعث درد فتخ ناف میشه پس پرچم منقوش به این نشان مبارک رو بهتره که بذارن برای دلار های سبز و سرکیسه کردن آمریکا نشین ها.

آلبوم که نگو بلا بگو. هرچی حرف های چرت و پرت و بی سر وته پیدا می کنن پشت سر هم ردیف ودر عرض ده دقیقه روی یک ملودی آبکی سوار و با دستگاهها ی الکترونیکی ضبط کرده مث سگ می اندازن جلوی طرفدار بینوا. تازه خیلی هم ناراحتن که چرامردم از این شاهکار های بزرگ هنری و ادبی استقبال نمی کنن و تمام گناه عدم فروش آلبومک های حقیر و بی مایه شون رو هم می اندازن سر این اینترنت بیچاره . شما رو نمی دونم ولی من یکی که حاضر نیستم یک پول سیاه زحمت کشیده رو برای مزخرفات این کلاهبرداران روشنفکر نما خرج کنم . پول بدیم برای آلبومک و ترانه های سخیفی که نه من نه شما معنی جملاتشونمی فهمیم و چون نمی فهمیم پس باید خیلی پرمغز باشند که حضرت مستطاب ملا قنبر آنها را پس از یک شب تفکر در عالم مسکرات سروده و سرکار علیه بانو شاه ماهی هم را اجرا نمودن . کسی نیست به این آقایان و خانم ها بگوید بابا توروا به اون خدایی که می پرستید اگر حرف تازه ای برای گفتن ندارید آلبوم درست نکنید. حناق که نیست تو گلوتون بمونه و خفه تون کنه. چرا برای در صحنه بودن و اظهار وجود این همه دست و پا میزنید؟

آلبوم جدید گوداد ( گروه نامزد های هنری جاودان گوگوش و مهرداد) از جمله همین دست و پا زدن هاست. عکس های آلبوم از این دو افسانه بی همتای هنر جهان واقعا دیدنیه.صورت هردو با یه من پودر پوشیده شده ولی نتیجه کار درست شبیه آدم های تب لازمی از کار در اومده. باور کنین اینی که میگم عین حقیقته ولی توالت مهرداد خیلی بهتر از گوگوش شده و کلی ناناز بلا شده. بعد هم با اون کرشمه های مخصوص اوا خاک عالمی یه جوری تو دوربین نگاه کرده که دل هم رو آب کرده. نازتو برم جونی. حالا برسیم به ترانه ها.

در مورد نیمه مهردادش حرفی نمی زنم چرا که ایشون خودش بیچاره ادعایی هم نداره یه چیزایی میخونه که کسی هم غیر از خودش گوش نمیده از طرفی هم بدلیل نداشتن صدا و طرفدار اصولا چیزی برای از دست دادن نداره پس هر آنچه منتشر کنه براش یه گامی به جلو محسوب میشه. ولی در مورد نیمه گوگوش اون خیلی حرف و سخن هست. آش انقده شور بوده که حتی صدای طرفدارای دو آتیشه این ناناز بلا هم در اومده و تو فورم های اینترنت بساط جنگ و دعوا راه افتاده. بیائید یه نظری به این نیمه آلبوم بندازیم و ببینیم این جیگر طلای ورپریده که هشت سال پیش اون همه از ابتذال لس آنجلسی انتقاد میکرد امروز خودش کجاست و در چه جایگاهی قرار داره.

مهم ترین آهنگ آلبوم اسمش هست شب سپید. تا اینجای کار مشکلی نیست. میشه یه جوری یه معنایی براش تصور کرد. مشکل از زمانی شروع میشه که شاه ماهی خانم شروع به خوندن میکنن و یه مشت حرفای صد من یه غازو به سمتمون پرتاب میکنن . لطفا به این ابیات توجه کنید ببینید شما چیزی سر در میارین!!!

روی ابریشم چین نبض صداتو می شه دوخت

می شه اسم تو رو به شعله گره زد و نسوخت

می شه ته مونده ی دریا رو به یادت سر کشید

می شه جز تو حتی آسمون آبی رو ندید

اشکای من گوله گوله می چکن رو ماهیتابه

همه دود می شن می سوزن شام من گریه کبابه

دل دل کشف سپیده تو سفرهای ندیده

پر فواره رنگی ، از دو چشم تو چکیده

من کجای شب تو رو گم کردم و تنها شدم

آخر کدوم سحر با بوسه ای پیدا شدم

این کدوم دل بازیه که زخمی یه تنهایی یه

دونه سرخ اناره که خود زیبایی یه

اگه این مثلا به اصطلاح شعر!!!!!!!!؟؟؟؟ براتون بی معنی به نظر میرسه یه وقت به سواد خودتون شک نکنید ها. یه وقت فکر نکنین حالیتون نمیشه. البته جناب حضرت مستطاب ملا قنبرمسکراتی که این ابیات رو سرودن اظهار میدارند که اگر کسی معنی این شعر ها رو نمی فهمه خوب بره دیکشنری دستش بگیره و سوادشو زیاد کنه. اما ایشون خبر ندارن که کار از دیکشنری گذشته و دیگه همه میدونن که این چرت و پرت های مدرن کاباره ای سر و تهی نداره. دیگه نمیشه با شعر های صد من یه غاز خودتونو روشنفکر و مبارز جا بزنین و تقصیر بی معنی بودنشو هم بندازین گردن مردم. گذشت!!!! لطفا به شاهکار بعدی ایشون خوب توجه کنید!

یه مثلا شعر دیگه روی یه ملودی دو زاری سوار شده وسطاشم کلی رپ خونی شده و آش شله قلم کاربی رنگ و بویی ساخته و پرداخته شده بنام شک. لطفا تمام حواستونو جمع کنید تا برای این ابیات یه معنی هایی پیدا کنید. دکترا های ادبیات فارسی هم لطفا تلاش کنن:

شک میکنم

به آدمک شک می کنم

به خبرای قاصدک شک میکنم

حالم به هم میخوره از فرشته های الکی

این همه از ما بهترون

قدیسای دروغکی

شیطونه میگه همه فرشته ها رو لو بدم

چرا باید وحشت کنم وقتی همه وصلیم به هم

.....

اگه شما هم مثل من از سر و ته قضیه سر در نیاوردید بازم نا امید نشین و به سوادخودتون شک نکنین یه وقت, چرا که کل تهیه کنندگان این شاهکار!!!!!! طفلک ها روی هم ده کلاس هم سواد ندارن. دیگه چه انتظاری میشه داشت؟ البته اگه منظور از فرشته های الکی همون عوامل ساواما در زمان آقای خاتمی هستن که گوگوش جونو از ایران خارج کردن و براشون اون کنسرت های باشکوهو گذاشتن کاشکی لوشون میداد تا ما هم بفهمیم قضیه از چه قراربوده. آخه چی شد که از دموکراسی اسلامی که این خانوم از اون دم میزد به شیر و خورشید و آبغوره گیری های دم پرچم رسیدیم؟ به نظر من یکی که فرشته های الکی همون آدمای کلاهبردار نون به نرخ روز بخور هستن که هر دم برای جیب این مردم بیچاره یه خواب تازه می بینند.

ویدیوی جدید شک رو هم از دست ندین تو رو خدا. انقده جالبه که نگو . یه نور افکن هایی از پشت سر چشم بیننده بدبخت رو کور میکنه که مبادا چین و چروک های صورت گوگوش جون دیده بشه. اون طرف هم یه جوونکی داره عروسک بازی میکنه. واقعا آبستره و اولترا مدرن بود. منتها نمیدونم چرا ادا و اطوارهای گوگوش جون شبیه هنگامه شده.

ازنوآوری کلام فاخر این شاهکار هم غافل نباشید چون گوگوش جون به عنوان یک خواننده مبتکرو نو آور همیشه کار های جدید داشته و خواهد داشت. لابد بعد از حالم به هم میخوره در آلبوم بعدی هم از اصطلاحاتی مانند عق می زنم ..... اسهال دارم ..... ادرارم گرفته بهره خواهند برد و این کلام آراسته و زیبا رو در شاهکار های موسیقایی شون استفاده خواهند کرد. بازم تکرار می کنم مبادا این شاهکار بزرگ و تاریخی ادبی-هنری رو خدای ناکرده از اینترنت دانلود کنید ها !!!!!!!گناه داره جیز میشین. اگه گروه گوداد یعنی گوگوش جون و مهرداد جون جون که کلی روی این شاهکار ها زحمت کشیدن راضی نباشن یامان یه ساعته می گیرین و ریق رحمتو سر می کشین. بگذریم برگردیم به این شاهکار بزرگ فرهنگی هنری!!!!

دوتا آهنگ بعدی یه مدلیه از چند تا کار قدیمی ویه اجرای باسمه ای از آهنگ طلاق ولی پیشنهاد میکنم اگه از اون کارها خاطرات خوب دارین این دوتا رو اصلا گوش ندین چون بد جوری میخوره تو ذوقتون. شاه ماهی نشسته به لجن زار لس آنجلس که از خوندن ترانه های تازه بی سروته در دو آلبوم قبلی طرفی نبسته و به چشم خودش دید که این به اصطلاح ترانه ها در دل و زبان مردم ننشستن این بار به کارهای قدیمی شون رو آوردن و باز هم مجبور شدن که بار سنگین نام پر طمطراق گو................گو................ش!!!! رو بر شانه های نحیف شماعی زاده و چشم آذر بیچاره بندازن. ولی این بار با باز خوانی ترانه های خوب قدیمی البته بدون نو آوری و با اجراهای کاباره ای الکترونیکی دوزاری و بی ارزش برای جیب مردم بدبخت غربت نشین کیسه دوخته ان. اگر این شماعی زاده و واروژان و چشم آذر نبودن واقعا گوگوش چه باید میکرد؟ این دوتا آهنگ واقعا ارزشی به جز پرکردن آلبوم نداره . زیاد جدیشون نگیرین

طفلکی گوگوش جون که هشت سال پیش از ابتذال لس آنجلسی شکوه ها داشت امروز خودش به یکی از جلوه های اصیل این ابتذال مبدل شده . لطفا از این بلا بپرسید ایشون که در سال دوهزار از همکارانشون ایراد می گرفتند که حتی به گذشته خود نیز شبیه نیستند!!!!!! خودشون امروز چه شباهتی با پیشینه خوب و قابل قبول دیروزشون دارن؟ اجرا های کاباره ای از چند آهنگ قدیمی بیش از پیش این گفته گوگوش جون جون رو به خودش بر می گردونه . تفاوت میون اون اجرا ها و اون ارکستر های زنده و این ضبط های دو زاری با یه دستگاه سینتسایزر تفاوت میون زمین و آسمونه. این صدای از ته چاه دراومده مث صدای مرده های از گور در رفته کجا و اون صدای با طراوت گذشته کجا!!!

علیا مخدره در این معجون هفت رنگ افتضاح و ابتذال حتی اروپایی ها رو هم بی فیض نذاشتن و با یه مدلی دیگه مثلا خواستن که یه سور دیگه زده باشن. به به .عجب ابتکاری عجب شاهکاری. شاهکاری به چهار زبان زنده دنیا که گوگوش جون همه اون زبون ها رو در کنار مهرداد جون فرا گرفته اند. من که غیر از آهنگ لاو استوری معنی اونای دیگه رو نفهمیدم ولی این آهنگ انگلیسی با لهجه ای مابین قزوین و لندن و مانیل بگونه ای اجرا شده که باید واقعا بهش آفرین گفت . بارک الله. آفرین . صد ماشاالله.

واقعیت قضیه اینه که گوگوش امروزبه اصلی ترین و بارز ترین نمونه ابتذال هنری لس آنجلسی تبدیل شده. ایشون که در آلبوم مبتذل و بی سرو ته قبلی ناقوس مرگ هنریش رو بصدا در آورده بودن این بار به همه ثابت می کنن که در گذشته اند و از اعماق گور سرد ابتذال فریاد می زنند که ......

آه من چنته ام چه خالی است.

همه این درد دل ها را بعنوان یکی از طرفداران سرسخت سی ساله خانم گوگوش عرض کردم که بدلیل ابتذال ابلهانه کار های جدیدشون مدتی است ازشنیدن صدا و دیدن ویدیو های مبتذل ایشون بر تلویزیون دچار چندش می شم. امیدوارم که آقایان و خانم های گوگوش اللهی که در دادن فحش های ناموسی هم بسیار توانا هستند از من به دل نگیرن چون کل این مطلب رو جهت مزاح گفتم تا در این سال نو گل خنده رو به لبهاتون بیارم که البته خنده هم داره. برای رفع کدورت ازگروه گوداد بخصوص گوگوش جون و گوگوش اللهی ها هم که شده این قطعه شعر فکاهی را سروده ام که امیدوارم بپسندن. البته می بخشید که این شعر ناقابل مانند شاهکار های حضرت مستطاب ملاقنبر مسکراتی بی سر وته نیست و می توانید معنای آن را بفهمید.

*****

دریغ از پارسالت

الا گوگوش گو چون است حالت ... چه باشد مشکل و درد و ملالت؟

زبانم لال چون آشفتگانی ... همی دارد دل و روحت کسالت

نداری عقل کافی در ملاجت ... نباشد خوب و آسوده خیالت؟

فدای عشق و افیون گشته مهرت؟ ... نمانده هیچ از حسن و جمالت؟

بدام عشق آن برنا فتادی ؟ ... بود دست شکسته بر وبالت

دوصد من غاز در اشعار نابت ... چنان میخی به تابوت زوالت

نباشد قاچ پستان چاره درد ... نباشد گریه درمان جهالت

شده پرچم برایت آلت دست ... که بر انباشتی اموال و مالت

هنرمند زراندوز و ریا کار ... دلار سبز می بیند خیالت؟

چرا بی ارزش و بیهوده گشتی؟ ... چرا بی قدر دانستی کمالت؟

رپ و چرخ و قمیش و رقص باسن ... نباشد منطبق بر سن و سالت

طرفداران همه آزرده گشتند ... همه مبهوت از این ابتذالت

برو بنشین به کویی آخر عمر ... مکن زین بیش نامت را ازالت

بسی افسوس ز دیروز و پریروز ... دریغ و صد دریغ از پارسالت

*****

در آخر باز هم از همه شما عزیزان میخوام از دانلود کردن این اثر جاودانه فرهنگی-ادبی-هنری خودداری کنید چون گروه گوداد زحمت زیادی براش کشیده و برای سر هم کردن هر آهنگ حدودا هفت هشت دقیقه وقت گذاشته و اگه راضی نباشن جیز میشین. پس تا سال بعد و مضحکه جدید دیگه ای بنام آلبوم شما رو به خدا میسپرم.

Watch "Shab e Sepid" video:



Share/Save/Bookmark

 
default

harsh but true

by Ramin V. Tabari (not verified) on

it was a little harsh but a hundred percent true. i was in her concert in new york and God i wasted my money. eight minute into the show mehrdad showed up and our nightmare began. i dont like her new songs and her performance is more like a cheap and low class fashion show. it is a hight time to retire


default

AFARIN

by SIMIN RIAZATI (not verified) on

GOOGOOSH AZ ESHGH MARDOM BE KHODESH SOO ESTEFADE MIKONE . MERCY KE GOFTI. HAMEYE HARFAT DARD DEL MAN BOOD. MAN YE ROOZI ASHEGH GOGOOSH BODAM VALI AZ VAGHTI MEHRDAD OOMAD AZASH KHOSHAM NEMIAD

HALA DIGE HAME MIDOONAN FAGHAT EBI BA MARDOM BOODE VA HAST


default

مردم از خنده

ساحل (not verified)


مردم از خنده خیلی باحال بود با اینکه گوگوسو دوست دارم ولی تمام حرفات درست بود


default

مردم از خنده

ساحل (not verified)


مردم از خنده خیلی باحال بود با اینکه گوگوسو دوست دارم ولی تمام حرفات درست بود


default

اگر چه كمي

هادي (not verified)


اگر چه كمي مقاله در بعضي جاها اغراق آميز بود ولي مهر تاييد روش ميزنم بهرحال يه ضرب المثل هست كه ميگه صلاح كار خسروان دادند من بشخصه خون خودم رو با چرت و پرت گفتن كثيف نمي كنم
يه چيز ديگه هست كه بعضي از دوستان همه هنرمندان رو از يه قماش فرض كردند كه من مخافم به عقيده من هنوز هنرمنداني مثل ايرج جنتي عطايي اردلان سرفراز فريد زلاند ابي داريوش هستند كه واقعا كارهاشون هميشه خوب و زيبا بوده من يه كاري از استاد جنتي عطايي باصداي بيژن مرتضوي شنيدم واقعا ترانه زيبايي بود بخونيد و لذت ببريد

گرچه جدا از تو ولی

همیشه با تو زیستم

"من و تویی" نکن که من

کسی به جز تو نیستم

کم شدم از تو، کم شدم

کم شدم از وفور ِ تو

گم شدم از تو، گم شدم

گم شدم از حضور ِ تو

آواره در قفس شدم

ترانه خوان ِ خامُشی

برهنه زیر ِ تیغ ِ تو

چه دلبرانه می کشی ...

آري چه د لبرانه مي كشي زنده باد به هنرمندان متعهد اين مرز و بوم


default

in maghale por az hesadat va

by arash az iran (not verified) on

in maghale por az hesadat va oghde ast va be jaye naghde honari chasbide be chrook o bande joorabe googoosh va fekr mikonam dalilesh parchame shiro khorshid bashe va eshghe googoosh be iran ,
gooogoosh ham googoosh ast hata agar amsale shoma lajan malash konid
bar faraz bad parchame se range shiro khorshid
va javid bad shah mahie honare iran googoosh


default

کنسرت گوگوش در دبی

nasrin z (not verified)


من از کنسرت گوگوش در دبی برگشتم و باید بگم به جز اجرای خوب گوگوش همه چیز افتضاح بود و آبروریزی بزرگی برای گوگوش .15 هزار نفر آدم از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب پشت در های مدیا سیتی مونده بودن چون شایع کرده بودند اونجا بمب کار گذاشتند خیلی ها غش کردند و کار به آمبولانس کشید. مسئولین اجرای کنسرت فقط به ما دروغ گفته بودند هیچ وسیله نقلیه ای برای رفت و آمد ها نبود. وقتی در هاباز شد همه ریختند تو و بعضی ها مثل من که بلیط 1100 درهمی داشتیم اصلا جای نشستن پیدا نکردیم خلاصه خیلی افتضاح بود البته گوگوش خیلی زحمت کشید ولی من اگه میدونستم اینقدر کلاهبرداری هست اصلا این همه راه از ایران نمی رفتم. گوگوش یا باید دیگه کنسرت نده یا یه کمی هم برای مردم ارزش قائل باشه


default

آلبوم بدی بود

shila (not verified)


بسیار آلبوم بدی بود من خریدم پولم رو حروم کردم دیگه هم بابت هر کاری که اسم مهرداد توش باشه خرج نمی کنم در ضمن آقای گوگوش فن ممکنه که این بابا حسود باشه ولی حرفاش همه حسابیه می بینی که اکثریت هم همینو میگند اگه راست میگی به این حرفها جواب بده و قانعمون کن. من هم مثل این آقای فبلی فکر میکنم گوگوش کاش هیچ وقت از ایران خارج نمی شد چون کار جدید قابل قبولی که نتونست ارائه بده ولی دست کم آبروش نمی رفت. من مدت ها شعر های بی معنی رو گوش می کردم و هرچی به اطرافیانم می گفتم اینا چرت و پرته کسی باورش نمی شد همه میگفتد خیلی عمیقه ولی هیچ کس نمی دونست یعنی چی خوشحالم که بالاخره نظر من مورد تائید قرار گرفت


default

kheili az to aziz mamnoon

by mamnoon (not verified) on

be har hal gooogoosh ba hamkari ba mehrdad kheili khodesho kharab karde va ahang haye ashghal mikhoone ino nemishe ketman kard dar hali ke hamin alaan ham mishe karhaye dorost hesabi zabt kard. kashki az iran kharej nashode bood


default

Ta cheshm e hasood betarakeh

by Googoosh's fan (not verified) on


default

lanaat bar hasood

by Armin (not verified) on

سلام
بابا ما ايراني ها مرده پرست هستيم .. همين و بس!!! تا كسي زندهست هي مي كوبيمش .. وقتي مرد برامون بت ميشه .. مهستي خدا بيامرز تا بود هزارو يك دشمن داشت.. وقتي رفت همه اشك تمساح ريختن..
حسود هم كه تا دلتون بخواد هستيم..چش نداريم ببينيم يكي سر بلند ميكنه.. كاش يك كمي اتحاد و يك رنگ بودن رو از مليت هاي ديگه ياد مي گرفتيم.. دست از اين دو رويي برداريم بابا... آخه تا كي؟؟ گوگوش دوست داره اينجوري كه هست باشه.. آخه به من و شما چه؟؟ چشمتون داره در مياد؟؟ اون خانم ايراني كه ماه ها پيش رفت فضا.. جاي اين كه همه به خودشون ببالند كه يك ايراني بوده.. هزار جور بديش رو گفتن.
مثل اين كه ما ملت حقمونه يك عمر به هيچ جا نرسيم .
از اين مقاله فقط بوي حسادت و بدجنسي مياد..


default

GET OVER YOUR ENVY

by khaleh zanak finder (not verified) on

Vay cheghdar oghdehee, hasood va khaleh zanak hasteem ma irooniha!

mardhamoon khaleh zanak tar az zanha.

baba khodemoon ro dorost konim, basteh digeh ..........

in every concert she attends, at least 5000 people show up! is that what pisses you off people?


default

googoosh aziz

by Masih Yeganeh (not verified) on

salam bar googoosh aziz. kash mishod bedooni cheghad dooset daram vali in harf hayee ke tooye interenet va bein mardom hast ta had ziadi sehat dare. ba kamal sharmandegi shoma dige oon afsaneyee ke boodin nistin va khodetoon khodetoon ro kharab kardin. shayad deletoon be jamyiati ke be concert hatoon miad khosh bashe vali age too khiaboon ye divooneyee marake ham begire baz ham mardom jam mishan. in dalil in nist ke kar haye shoma ro tayeed mikononad. mehrdad kheili be shoma latme zade ham az nazar aberooye shakhsi ke hame ja shoma ro sarafkande karde va ham az nazar honari ke besiar sath kar shoma ro payeen avorde. kash az dam in adam raha mishodid chon mardom hanooz goosheye ghalbeshon mikhad afsaneye googoosh injoori zir dast o paye mehrdad lagad koob nashe
be khoda ghasam mardom mardom az sedaye mehrdad khosheshoon nemiad va faghat tahamolesh mikonand. ba arezooye rooz haye khoob va rahayee az in kesani ke vase shoma kise dookhteand. be omid bazgasht shoma pish mardom.
omidvaram in album zesh akharin kar shoma nabashe va ba ye album darejeye yek be karetoon khateme bedin
masih 19 sale az tehran
lotfan age ghabel doonestin javab mano bedin


default

متاسفم

sammaneh (not verified)


با کمال تاسف آلبوم را داونلود کردم و دیدم که چقدر مزخرف و چرت است. صدای مهرداد که اصلا قابل شنیدن نیست. همه شعر ها چرند و موسیقی ها معمولی و خیلی خیلی بد


default

Maybe you guys like Noheh Khani

by Anonymous347 (not verified) on

Mr or Mrs Khakshir;

Sounds like you are against music and musicians in any shape or form, specially the Iranian kind.

I don't think you even like non-vocal classical music.

I read so much NON-CONSTRUCTIVE criticism which is so typical of a lot of Iranians unfortunately.

Do you guys like noheh khani?


default

Grow up

by makux (not verified) on

listen and enjoy the music, that's all. Don't make a big deal of it. We don't need another Evita*.

* Evita Peron


default

از ماست كه برماست

Fereshteh (not verified)


من هم از طرفداران پرو پا قرص گوگوش بودم.. تا هشت سال پيش .. ولي بعد از مدتي از حضور او در خارج از كشور و خواندن آهنگ هاي نه چندان دلچسب به همان آهنگ هاي قديمي اش بسنده كردم و حقيقتا اگر كنسرت مجاني هم بگذاره نمي روم.. اما ..
دوست دارم به هموطنان عزيز اين را بگويم كه متاسفانه يكي از مشكلات ما ايراني ها اين است كه به جاي اين كه به ايراد به آن هايي بگيريم كه باعث و باني بسياري از نابساماني ها هستند و نتيجه اش همين است كه الان مي بينيم.. به خانم گوگوش مي توپيم هركس نداند فكر مي كند كه گوگوش باعث بدبختي ميليون ها ايراني داخل ايران و دربدر شدن ميليون ها ديگر در خارج از كشور است.. خير گوگوش يك خواننده است و مثل هزاران خواننده ديگر حالا يا به فكر شهرت است و يا پول . هر كس كه دوستش ندارد نه سي دي اش را بخرد و نه به كنسرتش برود.. اصلا گيريم كه گوگوش از صحنه براي هميشه كناره گرفت و ديگر شهرت و پول را كنار گذاشت" چه مشكلي از مشكلات ايران و ايراني حل مي شود؟ چه تاثيري بر زندگي چه كسي دارد؟
چرا ما ايراني ها با هيچ كس سر سازگار نداريم .. ؟؟ خدا عالمه و بس!!
چرا هيچ گاه انتقاد از ديگران را با احترام و شعور بيان نمي كنيم؟؟!
متاسفانه ما ايراني ها تا با هم كنار نيايم و راه احترام گذاشتن به يكديگر را نياموزيم و دست از منم منم و يكديگر ابله و بدند و من از ما بهترانم برنداريم.. تا دنيا دنياست وضع زندگي مان همين گونه خواهد بود كه هست..
باور نداريد نگاهي به تلويزيون هاي ايراني بيندازيد .. همه به هم بد وبيراه و تهمت مي گويند.. همه خود را تافته جدا بافته مي دانند .. ديگران دزد و عامل اين گروه و آن گروه هستند ولي من پيغمبرم..
تنها راه نجات ايران و ايراني يكي شدن و دست برداشتن از دورنگي و اختلاف است.. ولي با اين فرهنگ غلطي كه ما ايراني ها داريم و متاسفانه حتي در خارج از كشور آن را به فرزندانمان مي آموزيم .. آيا مستحق آنچه كه بر سرمان مي رود نيستيم؟؟!!
از ماست كه برماست


default

با سلام از حق

خاکشیر (not verified)


با سلام
از حق نگذریم ، انصافا قلم شیوایی دارید در انتقاد و اگر اجازه بدید کمی توضیح میدم در بازه این مطالب . اول از هر چیز حضور انورتون عرض کنم که جای هیچگونه شکی نیست که تمام خوانندگان ایرانی چه لس آنجلسی و چه داخلی و یا ساکنین کشورهای مختلف هیچکدام هنرمند نیستند !!! چرا ؟ بسیار واضح است که ساخته ها و سروده های ایشان بسیار آبکی و فقط به خاطر رسیدن به پول و شهرت میباشد . پس نام هنرمند بر ایشان گذاردن حیف و میل کردن القاب عالیه می باشد و بس ! دوم اینکه فروش و یا استقبال این اثرات توسط مردم عامی صرفا به خاطر جوانی و البسه بدن نما و رقص های آنچنانیست و مقداری هم موسیقی بند تنبانی که به درد مجالس لهو ولهب ( و نه حتی عروسی و تولد ) میخورد و لاغیر .سوم هر کس دیگری هم جای این قشر از خوانندگان بود برای کسب درامد و گذاران زندگی به شیوه راحت همین شیوه را دنبال میکرد و جای تعجب نیست از اینان! چهارم از شخصی که در جوانی معشوقه های متعدد داشته و اعمال شب حجله را در جلوی دوربین سینما قرار میداده انتظار چه هنری دارید که عرضه نماید ؟ ششم اینکه فکر میکنید یک اتومبیل مدل چهل سال پیش در میان جوانان دارای هواداری خواهد بود ؟ انهم با وجود این همه اتومبیل لوکس و مدرن امروزی ، واقعا چه انتظاری از یک ژیان زهوار در رفته تصادفی دارید شما؟ شاه ماهی که در موردش صحبت کردید همون انتری هست که لوطیش مرده و برای زنده ماندن و زندگی کردن نه تنها را حاضر است نام هنر و هنرمند را به لجن بکشد که خود را نیز با متعه شدن این و ان سالها پیش به لجن کشیده و از او چیزی به جز تعفن باقی نمانده . موفق و پیروز باشید . نوروزتان مبارک باد


default

thank you

by kami (not verified) on

thank you i really enjoyed your style of writing. i think googoosh has destroyed herself by joining with this guy mehrdad. goodbye googoosh


default

درسته ولی با لحن بهتر هم میشه گفت

simass (not verified)


دوست عزیز این حرف ها همه شون درستند ولی با لحن بهتر همه میشه گفت. به نظر من خیلی صاف و ساده بیاییم بگیم گوگوش جان
اولا کارهای جدیدت بعد از آمدن مهرداد خیلی بد شده
دوما شما محبوبیت خودتون را بدلیل عشق به مهرداد در نزد خانواده ها از دست داده اید چرا که به هر حال خانواده های ایرانی روابط نامشروع را دوست ندارند
سوما شعر های شما معنی درستی ندارد و ما نمی فهمیم چهارما از این رنگ عوض کردن های سیاسی خود داری کنید. ولی از همه این ها مهمتر از شما می خواهیم کسی را به مردم تحمیل نکنید. اگر شما مهرداد را دوست دارید مبارک است ولی چرا مردم را مجبور می کنید تا ایشان را در کنسرت ها و آلبوم های شما تحمل کنند. هنوز هم دیر نشده وشما می تونید با آلبوم های خوب از جنتی عطایی و آهنگ سازان خوب مانند زولاند به اوج بر گردید. مهرداد استعداد چندانی ندارد و این را باید تا حالا فهمیده باشید.


default

Please remember, nothing in

by Homayun (not verified) on

Please remember, nothing in our country is normal. Our culture is not normal. Our people are not normal due to the all circumstances we know. We have never learned at schools, or at home to respect each other for our opinions and way of life we choose. Having said this, why do we have high expectations from our celebrities as of retiring when getting gold, or even comparing our signers with the "normal" western singers where they enjoy copy right and are well respected celebrities in their Societies..

Let us not make critical points. Let's give some compliment to each oher. Let's mind our own business. Let's love each other...

By the way, many new albums of Gogoosh are really nice.


Abarmard

Lastly

by Abarmard on

I really believe that natural would be more classy. I hate people who look like they have put on a mask. When they look in the mirror don't they think: Who the hell have I become?

What's attractive about this masked face? Be natural and be happy.


default

GOOGOOSH & MEHRDAD ARE LOVERS !

by Italiaa Italiaa (not verified) on

SIMPLE. EVER SINCE THEY MET THROUGH ZOYA ZAKARIAN, THE LYRICIST OF Q Q BANG BANG, THEY HAVE BEEN INSEPERABLE - SINCE 2001.

MEHRDAD IMMEDIATELY FELL IN LOVE WITH GOOGOOSH, AND HE STOPPED SONGWRITING FOR SHOHREH, LEILA, AND ALL OTHERS.

GOOGOOSH LOVED HIS ATTENTION, HE IS ATLEAST 15-16 YEARS YOUNGER THAN HER, AND SHE KINDA BROKE UP MEHRDAD'S MARRIAGE WITH HIS WIFE AND KIDS, SOMETHING THAT IS A PATTERN OF HERS.

ZOYA GOT PISSED AT GOOGOOSH WATCHING HER STEAL ANOTHER MARRIED MAN AND SHE ENDED THEIR FRIENDSHIP. THEN GOOGOOSH WENT TO SHAHYAR GHANBARI, HER OLD LYRICIST FRIEND, MENDED FENCES WITH HIM, AND ASKED IF HE'D JOIN HER TEAM WITH MEHRDAD.

AND THE REST IS HISTORY. MEHRDAD FIGHTS AND DEFENDS GOOGOOSH ON TV AND CRYS FOR HER, AND I GUESS GOOGOOSH NEEDED SOMEONE LIKE HIM TO SUPPORT AND RESCUE HER. SO THEIR BASICALLY A COUPLE. GOOGOOSH IS LIKE MEHRDAD'S 2ND WIFE, AND GOOGOOSH LEFT KIMIYAII (HE WENT BACK TO IRAN).

THESE ARE THE ONLY FACTS I KNOW.


Red Wine

...

by Red Wine on

من خودم يكي از طرفداراي سفت و سخت فائقه خانم هستم ولي بايد قبول كرد كه هيچ كدام از اهنگ هاي ايشان كه بعداز انقلاب  خوانده شدند قشنگ نيستند.


نبايد بي حساب و از روي شكم انتقاد كرد.من مطمئن هستم كه گوگوش حتما دلايلي  براي خودش دارد كه ما از انان بي خبريم.


اميدوارم كه ايشان همت كنند و اعلام كنند كه چرا اهنگهاي بعد از انقلاب ايشان قابل قبول نيستند.

نورزتان پيروز و چشم حسودانتان كور.

راستي،سبزي پلو خورديد،جاي من را هم خالي كنيد.


Abarmard

Dariush is in another class

by Abarmard on

I believe that Dariush is in another class in the Iranian pop music.


default

Googoosh's talent went down

by Ardeshir Keyvan (not verified) on

Googoosh's talent went down after the revolution, like everything else.
The golden age of everything is over after 1979.
Everything about Iran became banal after 1979 even the digit of 1979.


default

Fond of Mullahcracy

by Prejudiced (not verified) on

Some people who seem to be for their very own reasons in favor of the mullahcracy have started disliking Googoosh as well and would rather stay away from her new songs since most of them have to do with Mullahs' cruelty and current politics in Iran.

Strangely, most of the same people also worshipped Dariush before the revolution and listened to his songs (specially the ones with political theme) religiously, but since he started picking on Mullahs in his songs after the revolution, they stayed away from him too.


Abarmard

The problem is not Googoosh

by Abarmard on

Googoosh always has been a cabaret style singer, the problems are those who think higher than where she stands.

I like her old stuff and rather not hear anything new from her to ruin my memories.


default

haghighato gofti

by saman (not verified) on

momkene bazi ha khosheshoon nayad vali damet garm. bellakhare haghighato gofti. az aval ta akhar harfat daghigh va hesab shode bood afarin


default

Loathing Pahlavi Family!

by Oghdehee (not verified) on

Let's be honst guys.

A lot of people who seem to be full of mostly personal hatred for anything having to do with Pahlavi family started hating/badmouthing Googoosh ever since she praised the Pahlavi family in one of her New York concerts while in their presence ...