بازداشت های گسترده در تبریز
Akhbare Rooz
26-Aug-2011 (2 comments)

اخبار روز: شب گذشته، نیروهای امنیتی تبریز جمعی از فعالین سر‌شناس مدنی آذربایجان در تبریز را بازداشت کرده و به جای نامعلومی انتقال دادند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این بازداشت در محله قم تپه تبریز در منزل شخصی مصطفی عوض‌پور از فعالین مدنی آذربایجان صورت گرفته است.
در این بازداشت گسترده حدود ۳۰ نفر که در مراسم افطاری شرکت کرده بودند با ورود غیر قانونی نیروهای امنیتی به منزل مصطفی عوض‌پور ضمن تفتیش و ضبط وسایل شخصی آن‌ها را نیز با خود برده‌اند.
لازم به ذکر است که هم اکنون نیروهای امنیتی در مثابل منزل فوق الذکر حضور داشته و از کسانی که به آن محله مراجعه می‌کنند فیلم برداری می‌کنند. و به هیچ کس حتی به صاحب خانه هم اجازه وارد شدن نمی‌دهند.
از شهر اورمیه نیز خبر می‌رسد اداره اطلاعات این شهر با احضار ۲۰ نفر از فعالان مدنی به ستاد خبری و تماس با بسیاری دیگر اقدام ... >>>

recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
Rastin

So true

by Rastin on

Nothing depresses me more than strolling down the "News" section of IC.

Parsis Victor


Simorgh5555

Because Lake Urumiyeh is not

by Simorgh5555 on

Because Lake Urumiyeh is not in Palestine. The Jews are not stealing their water to be used in settlements. Lumpt it or leave it. Palestine comes first and if you Iranians have a problem with this then leave the country.