احمدی‌نژاد:خبر دقیق دارم بن‌لادن قبل از کشته شدن دراختیار آمریکا
آفتاب
15-May-2011 (5 comments)

محمود احمدی‌نژاد روز یکشنبه در دیدار مدعوین کنفرانس بین‌المللی ائتلاف جهانی علیه تروریست برای صلح عادلانه در نهاد ریاست جمهوری افزود: رییس جمهور قبلی آمریکا برای نجات اقتصاد آمریکا و جلب آرا به منطقه ما حمله کرد و یک میلیون انسان را کشت و نفر بعدی هم با همان روش و منش روی کار آمد.

خبر دقیق دارم که بن لادن از مدت‌ها قبل از کشته شدن در اختیار نظامیان آمریکایی بود،  آنها نه برای مبارزه با تروریسم و متلاشی کردن گروه‌هایی که به ادعای آنها تروریست هستند این فرد را کشتند بلکه این اقدام برای تامین خوراک تبلیغاتی در جامعه آمریکا و جلب آرای مردم در انتخابات بود.

>>>
recommended by Fred

Share/Save/Bookmark

 
Maryam Hojjat

Vildemose & ariane

by Maryam Hojjat on

I am with both of you on this issue about AN.


default

کافر همه را به کیش خود پندارد

ariane


He is seriously deranged! Thinks everyone is a liar like himslef. Look at his eyes when he speaks! Full of hatred, full of lies.


vildemose

And he expects the US not

by vildemose on

And he expects the US not take this insult without any response....lol

He doesn't understand Americans and their mentality. Words are like seeds, they have consequences....I'm afraid his stupidity will cost us many Iranians their lives and limbs. Same thing with the denial of holocaust circus. He will reap what he has sown eventually...


پندارنیک

B.S. nevertheless

by پندارنیک on

 

این سخنان برای شنوندگان پاکستانی بیان میشود.


default

WHAT A BUNCH OF B.S.

by sam jade on

از یک رئیس جمهور بعید است اینطوری بدون منطق یا نشان دادن مدرک اظهار نظر کند ، این اظهار نظر‌ها از یک شایعه ساز یا خبرنگار یا منبع ناموثق خبری بعید نیست اما، رئیس جمهور یک مملکت که ادعای با سوادی هم می‌کند ، اینچنین بچه گانه اظهار نظر کند ،واقعا برای یک ملت که ایشان نمایندگی آن مردم است شرم آور است ، آیا آقای احمدی نژاد با همسر بن لادین صحبت کرده ؟ یا با پسر ایشان که در صحنه حضور داشتند ،..واقعا خجالت آور است که رهبر به اصطلاح انتخابی‌ یک ملت ،اینطور بی‌ پروا بدون ارائه هیچ مدرکی دروغ میگوید و برای ملت بیچاره ایران دشمن میتراشد