درگیری در زندان قزلحصار چندین کشته و زخمی به جا گذاشت
BBC Persian
16-Mar-2011 (one comment)

مقامات سازمان زندان های ایران تأیید کرده اند که درگیری زندانیان و زندانبانان در زندان قزلحصار کرج به کشته و زخمی شدن چندین نفر انجامیده است.

روابط عمومی این سازمان امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند (۱۶ مارس) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: "تعدادی از زندانیان شرور و قاچاقچیان مواد مخدر که حکم اعدام آنها صادر شده است، قصد داشتند در یکی از بخش های زندان قزلحصار با انجام خرابکاری در زندان مبادرت به فرار نمایند که با حضور مقتدرانه عوامل مسئول و همکاری سایر زندانیان... ناکام ماندند".

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان های ایران هم در گفت و گو با خبرگزاری فارس، کشته و زخمی شدن تعدادی را در درگیری سه شنبه شب زندان قزلحصار تأیید کرده و گفته است که "عوامل اصلی اغتشاش" شناسایی شده اند.

سایت جام جم آنلاین، پایگاه خبری متعلق به سازمان رادیو و تلویزیون ایران، از احتمال کشته شدن ۱۰ نفر از زندانیان در این واقعه خبر داده است.

در اطل... >>>

Shifteh Ansari

Sickening news of savage prisoner treatment

by Shifteh Ansari on

Make sure you also read this commentary by Mojtaba Saminejad, a former Ghezel Hessar inmate.  I believe the truth is a lot worse and more horrible than what they are saying.  //www.madyariran.net/?p=5453


Share/Save/Bookmark