سخنگوی وزارت خارجه ایران در صف مهاجرت به کانادا
Gooya News
02-Oct-2010 (one comment)

بر اساس گزارش یک منبع موثق در سفارت کانادا در سوریه، رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه دولت محمود احمدی نژاد، از کانادا تقاضای مهاجرت کرده و منتظر پاسخ اداره مهاجرت این کشور است. این منبع موثق که خود شاهد ثبت پرونده رامین مهمانپرست بوده جزئیات بیشتری از نوع تقاضای مهاجرت وی بدست نداده اما با توجه به مواضع مقامات جمهوری اسلامی ایران در قبال پدیده مهاجرت خصوصا به کشورهای غربی، اقدام وی بسیار قابل توجه است.

رامین مهمانپرست متولد ۱۳۳۹ در تهران، ششمین سخنگوی وزارت خارجه است و پیشتر، از جمله به عنوان سفیر در این وزارتخانه خدمت کرده است.

تقاضای مهاجرت رامین مهمانپرست از کاناد به این دلیل جالب است که وی چندی پیش دیپلمات های معترض ایرانی را که به نروژ پناهنده شده بودند به ترجیح دادن منافع شخصی و خانوادگی به منافع ملی متهم کرده بود.

او گفته بود: "کسی در وزارت امور خارجه انگیزه آنها را باور نمی‌کند. در این اقدام بیش... >>>

recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
Roozbeh_Gilani

"ترجیح دادن منافع شخصی و خانوادگی "

Roozbeh_Gilani


Well said, must have been speaking for himself! Really nothing is more telling about the pathetic state of this weak,corrupt islamist dictatorship than watching their "middle managers" escaping abroad to avoid the warth of the people against this fascist dictatorship and their supporters.