گزارش همایش مقدماتی سکورلار دموکرات های آمریکای شمالی
Akhbar Rooz
04-Aug-2010 (one comment)

روز های ۲۴ و ۲۵ جولای ۲۰۱۰ شهر نیویورک میزبان ۲۲ نماینده و ۳۵ ناظراز تشکل های محلی شهر های آمریکا و کانادا بود که با هدف هم اندیشی وتبادل نظر برای پی ریزی تشکیلات منسجم سراسری به بحث و گفتگو پرداختند. دستور کار همایش بررسی و رایزنی در زمینه سه محور راهبردی تشکیلات پیش رو بود؛ که عبارت بودند از: منشور پیشنهادی ،ساختار تشکیلاتی و برنامه ریزی مقدماتی برای تشکیلات پیشنهادی

>>>
recommended by Masoud Kazemzadeh

Share/Save/Bookmark

 
Masoud Kazemzadeh

Principles of the New Group

by Masoud Kazemzadeh on

- ما باورمند به گذار خشونت پرهیز از نظام خودکامه دینی حاکم به جمهوری مبتنی‌ بر حقوق بشر در ایران می‌باشیم و در این راستا از همه اشکال مبارزاتی مردم که با مبانی مدنی و حقوق بشری هماهنگ باشند، پشتیبانی‌ می‌کنیم

- ما قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی را قانونی‌ غیر دمکراتیک و تبعیض گرایانه و بر خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر می‌دانیم و با پذیرش حق مردم در گزینش نظام آینده ایران، خواهان تدوین یک قانون اساسی‌ که مبتنی‌ براعلامیه جهانی‌ حقوق بشر و پیوست‌های آن باشد، می‌باشیم.

- ما خواستار پایان دادن به همه تبعیض‌های دینی، مذهبی‌، عقیدتی‌، جنسیتی و قومی در ایران می‌باشیم و از برابری حقوق همه شهروندان در برابر قانون پشتیبانی‌ می‌کنیم.

- ما به سکولاریسم، جدایی نهاد دین از ساختار‌های اداره جامعه و آزادی ادیان و مذاهب باور داریم و خواهان عدم دخالت دولت در امور دینی و مذهبی‌ مردم می‌باشیم.

- ما خواهان اجرای همه آزادی های شهروندی در ایران هستیم و از جمله از آزادی اندیشه و بیان؛ آزادی گردهمایی و راه پیمایی؛ آزادی احزاب، سندیکاها، سازمانهای حرفه‌ای و گروههای غیر دولتی؛ آزادی رسانه‌های گروهی و عمومی پشتیبانی‌ می‌کنیم؛ با پوشش اجباری برای زنان مخالفیم؛ خواهان لغو مجازات اعدام هستیم؛ خواستار برگزاری انتخابات آزاد و شفاف بر پایه موازین دمکراتیک حقوق بین‌الملل می‌باشیم.