آمادگی افکار عمومی جهان برای جنگ با جمهوری اسلامی
خبرگزاری روسی «ریا نووستی»
25-Mar-2010 (5 comments)

خبرگزاری روسی «ریا نووستی»/ مقامات اداره جاسوسی آمریکا بیش از گذشته اعلام می کنند که ایران به آموزش جنگجویان جنبش طالبان در خاک خود می پردازد. اما مانند همیشه آنها نمی توانند بگویند که چند نفر از طالبان و در کجای ایران آموزش می بینند اما در عین حال به حقیقت این خبر اصرار می ورزند. این مطلب را پایگاه اینترنتی خبری-تحلیلی "اورآسیا" گزارش می دهد.

در این گزارش به نقل از سخنان یکی از مامورین امنیتی آمده است: "طی چند سال ایران سلاح به طالبان افغانستان تحویل داده و دوره های آموزشی کوتاه مدتی برای استفاده از سلاح برای آنها برگزار می کند. می توان تصور کرد که برخی از این آموزش ها در خاک ایران صورت می گیرد".

کارشناس "اورآسیا" معتقد است که تامین زمینه خبری برای تبلیغات وسیع لزوم حل نظامی مسئله ایران به وضوح دیده می شود. آنچه شاهد آنیم تکرار اوضاع پیرامون عراق و "سلاح شیمیایی" آن است اما در این مورد ارتباط ایران با طالبان برای آمری... >>>

KamRan201

انشاالله گربه است

KamRan201


هر چقدر جلو میرویم ابعاد دهشتناک جنگ دهان بزرگتری را باز میکند. صدام حسین هم تا آخرین لحظات بر باور بود که جنگی در نخواهد گرفت و یا اگر هم جنگی شروع شد پاهای امریکا، مثل ویتنام، در گل میماند.  ویتنام را شوروی و چین حمایت میکردند و در نهایت امریکا در جبهه داخلی یعنی "جهت افکار عمومی در امریکا" شکست خورد که هیچکدام از آن شرایط، در حال حاضر به کمک رژیم آخوندی نخواهند آمد. . بدبختانه گروه عظیمی از جهال آرزوی خود را در نبرد با امریکا پنهان نمیدارند. از نظر اینان جنگ با امریکا، ظهور امام زمان خیالی را تسریع خواهد بخشید و لامحاله پیروزی نهائیبا آن ها خواهد بود. مسئله دیگر اخلاق بسیاری از ایرانیان بر پایه ایست که دوی علی گلابی بسیار می ایند و چون گرفتار آمدند فریاد "چرا میزنی، مگه بچه یتیم گیر آوردی" سر میدهند. در حالیکه این دیگر نبرد تن به تن نیست  تا از جیغ و فریاد و مظلوم نمائی هم توشه ای فراهم آید.و باید بر خرابه های ایران ویران شده بنشینند و مویه کنند.


Share/Save/Bookmark

 
mahmoudg

Hopefully surgical

by mahmoudg on

with minumum loass of civilian life, but maximum devastation to the Pasdars and Basij.  If you are brainwashed to terrorise and murder people ala Alqaeda and Taliban style then you don't deserve to be among the civilized people.  bye bye IRI and its terrorist supporters.


Arthimis

Down with S.R.O.I

by Arthimis on

Down with S.R.O.I


Arthimis

Down with S.R.O.I

by Arthimis on

Down with S.R.O.I


Arthimis

This is indeed the worst NEWS for IRAN!

by Arthimis on

God Forbid....

When the Russians, The best business partner of Satanic Republic Occupying Iran (next to Chinese and Europeans) announce such terrifing news, something is into making...

Although S.R.O.I is the best money making machine for all the above governments/countries in terms of its past 31 years of auctioning Iran's wealth to them, A war of such magnitude is even more profitable than normal business as usual so far for them! It adds Trillions of more $$$ profit for all the aggressors and their middle men partners globally especially when the whole world is suffering from current terrible financial situations...  Unfortunately, this time besides the Trillions of more dollar losses for Iran, Innocent Iranians will be killed in massive numbers with such EVIL act!!!! 

S.R.O.I is the ultimate EVIL for putting Iranians in such horrific position to start with, let alone if/when this tragedy comes!!!

Too bad the "Green Movement" was not able to overthrow these Islamic Evil Cancers from Iran...

May God Bless and Protect Iran and True Iranians from all Evils . Amen.

Freedom and Peace for Iran and True Iranians.