مهدوی کنی میانجیگری را پذیرفت
Khabar Online
09-Oct-2009 (one comment)

پس انتخابات و حواشی پس از آن، اختلافاتی بین برخی افراد و شخصیت‌های سیاسی کشور به وجود آمد که تنها بین دو جناح مطرح کشور یعنی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نبود، بلکه در جریان اصولگرا نیز اختلاف نظرهایی صورت گرفت که موجب دامن زدن به اختلافات شد.

لذا دلسوزان نظام و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند پیشنهاداتی را برای حل این معضل ارائه کرده و یا از افرادی خواستند تا با میانجیگری وضعیت را حداقل به قبل از انتخابات برگردانند و فضای سیاسی کشور آرام شود. از جمله این شخصیت‌ها آیت‌الله مهدوی‌کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است.

جامعه روحانیت مبارز در سال‌های اخیر نقش مهمی در تحولات سیاسی کشور داشته، چنانچه این نقش را از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از سال 1342 ایفا کرده بود، اما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حضور مؤثری داشته است، صرف نظر از تاریخچه شکل‌گیری و فعالیت‌های این تشکل سیاسی، شخصیت‌هایی که درون آن ... >>>

Shifteh Ansari

ناز بشی الهی!

Shifteh Ansari


Mullahs had better be wise about this.  Playing games and making deals are not going to cut it this time.  Mahdavi Kani and anyone else who steps up to the plate should be genuine and deliver, or they can count on seeing their names a part of another slogan at the next street protests. 



Share/Save/Bookmark