Mehdi Slit His Wrist
Forsat-e-Neveshtan (persian blog) / babak dad
23-Aug-2009 (one comment)

[خبر فوري:«مهدي» رگ خود را زد!] الان خبردار شدم «مهدي» قرباني ١٨ ساله تجاوز جنسي در كهريزك، صبح جمعه رگ دست خود را در حمام با تيغ زده و متأسفانه خون بسياري از دست داده. مهدي دچار افسردگي شديد و عفونت زخم مقعد و روده بود و روز جمعه، خواهر او تنها در منزل بوده و مأموران اورژانس در آخرين لحظات خونريزي شديد شريان مچ مهدي را بند مي آورند. آنها تلفن جديدم را نداشتند تا زودتر خبرم كنند و بتوانم كمكي بكنم يا حداقل خبررساني كنم. ظاهرا" پزشكان در بيمارستان مجبور شده اند دو كيسه خون به مهدي تزريق كنند و از مرگ حتمي نجاتش دهند. متأسفانه امكان رفتن به شهرستان محل زندگي آنها را ندارم ولي تلفني خبر مي گيرم.

>>>
recommended by Jahanshah Javid

Share/Save/Bookmark

 
vildemose

  محضر آیت

vildemose


 

محضر آیت الله مصباح یزدی

با سلام، من یکی از بازجویان زندان اوین هستم. حضرتعالی فرموده بودید که برقراری تماس جنسی با متهمان در زندان برای حفظ نظام اشکال شرعی ندارد، با توجه به این که در ماه مبارک رمضان هستیم آیا برقراری رابطه ی جنسی در طول روز باعث ابطال روزه ی ما نخواهد شد؟بسمه تعالی
برادر ارجمند، یقین بدانید ثواب برقراری یک تماس جنسی برای حفظ نظام کمتر از ثواب یک روز روزه نخواهد بود با این وجود نگران نباشید زیرا هر عملی که برای حفظ نظام صورت گیرد، روزه را باطل نخواهد کرد.

دفتر پاسخ به سوالات شرعی ِ حضرت آیت الله مصباح یزدی