در امتداد خيابان ولی عصر تهران
roshangari & goyaa
29-Jun-2009 (2 comments)

گويا:۶ تا ۷ بعد از ظهر - از تهران خبر می رسد که زنجيره های انسانی در امتداد خيابان ولی عصر به راه افتاده اند. در ميدان تجريش عده زيادی در پياده رو دست های يکديگر را گرفته و در حال حرکت هستند. در پارک ملت، پيچ شميران، ميدان ونک و ميدان ولی عصر نيز عده زيادی به چشم می خورند. تعداد افراد لباس شخصی با موتور و باتوم همراه نيروی انتظامی کاملا مشهود است. نيروهای ضد شورش موتورسوار با چراع روشن در خيابان مانور وحشت می دهند. جمعيت زيادی آمده اند و در يک سمت خيابان راه می روند . در کوچه های فرعی ميدان ولی عصر نيروهای انتظامی را آماده باش نگه داشته اند. لباس شخصی ها به صورت دو ترکه بر موتورسيکلت های کنار پياده روها ايستاده اند و بی سيم به دست در حال گزارش هستند. تلفن های منطقه ولی عصر از ديشب قطع است. خبر رسيده ميدان ولی عصر درگيری ايجاد شده و در چهارراه ولی عصر نيز نيروی زيادی مستقر شدند.

>>>
recommended by Golbaang

Share/Save/Bookmark

 
Golbaang

موبایل ها قطع شده

Golbaang


8تير:وضعيت تهران متشنج است
روشنگری: براساس خبرهای تاييد نشده ای که در ساعات عصر امروز انتشار يافته است, وضعيت در برهی از مناطق تهران از جمله در ولی عصر متشنج است. مردم زيادی در خيابان حضور دارند و گفته می شود که تعدادی بازداشت شده اند. بالگردهای نظامی بر فراز آسمان منطقه چرخ می زنند. موبايل ها قطع شده است.


Golbaang

تيراندازی به سوی تظاهرکنندگان

Golbaang


روشنگری: ويدئو کليپ از تجمع و تيراندازی به سوی مردم. گفته می شود که فيلم مربوط به عصر امروز در ميدان انقلاب در تهران است. کليپ را در لينک زير ببينيد:

//www.youtube.com/watch?v=0S7cImO84S0