محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت مجددا بازداشت شد!
خبرنامه امیرکبیر
21-Jun-2009 (one comment)

به گفته همسر دکتر میردامادی ایشان از ظهر امروز( شنبه ) از منزل خارج و از آنجا که در هیچ کدام از قرارهای بعدی خود حاضر نشده اند احتمالا توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. دکتر میردامادی هفته گذشته نیز در پی اعلام نتایج انتخابات و اعتراض مردمی همراه با تعدادی از اعضای ارشد جبهه مشارکت بازداشت شده بود. خانواده دکتر میردامادی با ابراز نگرانی نسبت به سلامتی ایشان هرگونه مسوولیتی در این زمینه را متوجه نیروهای امنیتی و مقامات مسوول دانستند و خواستار اطلاع رسانی سریع و شفاف در این زمینه شدند.

>>>
Golbaang

یکشنبه ۳۱م خرداد ۱۳۸۸

Golbaang


از جبهه مشاركت چه كساني بازداشت شده اند؟

از مسئولين و اعضاي جبهه مشاركت تعداد زيادي در روز ۲۳ خرداد دستگير شدند كه اكثر آنها روزبعد از آن آزاد شدند ولي پس از آن علاوه بر افراد قبلي كه آزاد تشده بودند مجددا افراد ديگري بازداشت شده اند. افرادي كه از جبهه الان در بازداشت به سر مي برند عبارتند از:

 آقاي دكتر حجاريان،

 آقاي تاجزاده ،

 آقاي دكتر رمضان زاده،

 آقاي دكتر داوود سليماني

 و آقاي دكتر تاجر نيا،

 از اعضاي شوراي مركزي و مسئول منطقه تهران خزب، و

 آقاي شهاب طباطبائي،

آقاي تقي پور،و آقاي نور محمدي از جوانان حزب

از افراد ديگر كه عضو مشاركت نيستند ولي در ستادهاي انتخاباتي فعال بوده اند و دستگير شده اند تا آنجا كه من مطلع شده ام عبارتند از:

 آقاي بهزاد نبوي،

 آقاي دكتر امين زاده،

آقاي ابطحي،

 خانم سميه توحيد لو،

آقاي جواد امام،

 آقاي نيري،

 آقاي عطريانفر،

آقاي هدايت الله آقائي،

آقاي خانجاني.

 همچنين آقاي توسلي

و تعدادي ديگر از اعضاي نهضت آزادي و افراد ملي مذهبي و فعالان دانشجوئي. البته اينها افرادي هستند كه نوعا عضواحزابند يا در ستاد ها فعال بوده اند، ولي علاوه بر آنها افراد زياد ديگري هم در خيابانها با جاهاي ديگر دستگير شده اند كه عضو حزب و گروهي نبوده اند و آماري از آنها در اختيار ما نيست.

 



Share/Save/Bookmark