بحرين ورود ايرانيان را ممنوع کرد
jminews / jminews
19-Feb-2009 (5 comments)

 مسئولان اماراتي از ورود مسافراني که داراي گذرنامه ايراني بوده و قصد مسافرت به بحرين را داشتند، با اين ادعا که بحريني‌ها از آنها خواسته‌اند، مسافران با گذرنامه ايراني را به هواپيماهايي که به مقصد منامه پرواز مي‌کنند، راه ندهند، جلوگيري کردند.

>>>
recommended by yapremkhan

Share/Save/Bookmark

 
default

Bahrain slams ...

by Anonymous7987979 (not verified) on


Daryush

OK

by Daryush on

I really want to know who would benefit more from this. Bahrain or Iran? I mean what does Bahrain have to offer? Their choice, I don't care at all about their decision.


default

Its been so historically

by Alborzi (not verified) on

It has always been a British strategy to divide the region into weak unsustainable entities and rule. These islands (Dubai included) have a majority Iranian population but the ruling group has an interest to continue the current status and USA will enforce it. In the meantime, anyone who speaks the truth will insult the Arabs and their interesting patron USA will not tolerate ANY one even talking otherwise(remember Vietnam). The more things change the more they are the same.


default

بحرین؛ عقب نشینی رژیم در برابر اعتراض اعراب

Goh khordim (not verified)


Thursday 19 February 2009
بحرین؛ عقب نشینی رژیم در برابر اعتراض اعراب
سردبیر خبرگزاری مهر گفت: رسانه های عربی اظهارات ناطق نوری درباره بحرین را تحریف و بیش از حد بزرگنمایی کرده اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره :حسن هانی زاده در گفتگوی اختصاصی با این شبکه درباره همبستگی اعراب با بحرین در پی اظهارات ناطق نوری در خصوص بحرین گفت:پیش از هر چیز باید در خصوص اظهارات ناطق نوری بگویم که این اظهارات تحریف شده است و رسانه های عربی بدون توجیه اقدام به بزرگنمایی آن کردند.

وی افزود:ناطق نوری در حال سخن گفتن درباره تاریخچه و اوضاع جغرافیایی منطقه در دوران حاکمیت شاه بر ایران بود و به صورت غیرعمدی به بحرین اشاره کرد و این یک واقعیت تاریخی است.

وی در ادامه با اشاره به این که بحرین کشوری مستقل و دارای حاکمیت است و روابط خوبی با ایران دارد و دو کشور سفیر رد و بدل کرده اند افزود:با توجه به این اوضاع بحرین از نظر قانونی کشور مستقلی به شمار می رود و برخی محافل غیررسمی گاه گاهی این مسائل را مطرح می کنند. این در حالیست که وزارت خارجه ایران چنین مسائلی را تکذیب کرده و سفارت ایران در بحرین نیز توضیحات لازم را به مقامات این کشور داده است. بنابراین هیچ علتی ندارد که رهبران بحرین از این اظهارات احساس نگرانی کنند.

هانی زاده درباره موضع ایران در مورد کشورهای عربی منطقه گفت:ایران بارها اعلام کرده است که هیچ اهداف توسعه طلبانه ای ندارد و انتظار می رود ایران نماینده خود را برای دادن پاره ای توضیحات به مقامات بحرینی به این کشور بفرستد.


default

Bahrain

by Payandeh baad Iran (not verified) on

is part of Iranian soil. Shah gave it up under the British/US pressure and conspiracy. Another shameful ("nangin") treaty in the Iranian history.