meganima
29-Dec-2007 (4 comments)
The problem was that half of the Pakis did not like Benazir Bhutto and would have not voted for her >>>
meganima
22-Dec-2007

I love this song. I translated it from Persian to English, so you can understand it while listening to it (the ones do not know Persian).

>>>
meganima
21-Dec-2007 (23 comments)
In my opinion, Middle East is the best market for arm traders such as United States because of several reasons>>>
meganima
18-Dec-2007 (6 comments)
Exporting democracy from United States to the countries with dictator or totalitarian government. >>>
meganima
02-Sep-2007
... خودتان بهتر می دانید که ایران بوی نفت میده. یک جرقه کافیه که آتش بگیره ، برای جلوگیری از این پیش آمد، ما محتاج به ملت احمق و مطیع و منقاد هستیم. اما تشکیل این احزاب و دسته هایی که راه افتاده و دم از آزادی و منافع کارگر می زنند و زمزمه هایی که شنیده میشه خطرناکه، خطر مرگ داره. نباید گذاشت که پشت مردم باد بخوره و یوغ اسارت را از گردنشان بردارند و تکانی بخورند، باید دستگاه قدیم را تقویت کرد...
>>>
meganima
02-Sep-2007
یکی از سوال هایی که مدتها ذهنم را مشغول کرده بود این بود که چگونه مغولها توانستند به ایران حمله کنند و این همه جنایت کنند و ایرانیان هیچ کاری نتوانستند بکنند. چطور چنگیز خان توانست به ایران با آن شکوه و قدرت غلبه پیدا کند. چه شده بود "ایرانیان در آن دو صد سال که از قرن پنجم تا قرن هفتم هجری بوده بدینسان تغییر یافته بودند؟!" جواب این سوال را در کتاب "حافظ چه می گوید" از "احمد کسروی" پیدا کردم که چکیده آن را در اینجا می آورم.من انتقادهای زیادی به این کتاب دارم که البته نمی خواهم اینجا به آنها بپردازم و قسمت زیر هم نقل قولی است مربوط به تاریخ که بر دانش میافزاید.

>>>