Masoud Nili: Tehran Taxi

In London

Visit his page on Facebook

07-Nov-2012
Share/Save/Bookmark

 
Red Wine

...

by Red Wine on

کم آوردی صائب،کم آوردی آنچنان که به در و دیوار پنجه کشی‌ ... خوب آخر مگر مجبوری حرفی‌ را بزنی‌ که بعدا نتوانی‌ مسئولیت آنرا قبول کنی‌ ؟ هیچ کس حقِ اهانت و توهین به ایمان و عقیده کسی‌ ندارد،همه چی‌ حساب و کتاب دارد.

اصالتِ اجتماعی اکتسابی است و ربطی‌ به خون و نژاد ندارد.


saeb

همه مثل شما اصیل زده نیستن

saeb


میبینم کنترل را از دست دادی،آخه بچه تهران  یا شمیران ،ارنست همینگوی زمان ،‌ای کاندیدای نوبل ادبیات ،ای در رویا ،پشیمانم که وقت عزیزم را صرف اراجیفت کردم ،مشکلت چیست ؟کمبودی داری ؟تو آن نیستی‌ که فکر میکنی‌.من که با احترام گفتم آقا قبول ،خوش باش.برو به زندگیت برس.اگر چیزی نوشتی‌ ،به من چه .صد آفرین بر تو. (این نوشته‌هایت  را ببر ببین نیم کیلو سبزی هم نمیدن که ببری)آقای عزیز برو بابا جان،ناراحت نشو تو راست میگی‌.من بی‌سواد هستم ،شرمنده ،مثل شما شاعر زاده نبودم ،طبق علم جامعه شناسی‌ شما خانواده خوبی‌ نداشتم ، همه مثل شما اصیل زده نیستن .شرمنده ارباب ،ای خان زاده.


Red Wine

...

by Red Wine on

خیر آقا،همین که شما به عقیده و ایمان دیگران حمله برده و خود را قربانی فرض می‌کنید،این نشان می‌‌دهد که از از اوضاع و احوال جامعه هیچ خبر نداشته و شک داریم که حتی شما الان مقیمِ ایران باشید.

تقصیرِ خودتان نیست،تجربه و علمِ کافی‌ درین زمینه نداشته و در منظوماتِ لاطائلاتی بی‌ پایه دست و پا می‌‌زنید،اگر درس نخوانید اشکالی ندارد،مطالعه کنید،تحقیق کنید،با آمار صحبت کنید،با حمله شخصی‌ و پرده داری و بی‌ احترامی به دیگر هم میهنان؛هیچ راه به منطق نبرده و در بن بستی عقلانی به سر خواهید برد.


saeb

نه هر بحری ،گوهر دارد

saeb


هر نوشته‌ای را ارزش خواندن نیست،متاسفانه فکر می‌کنم شما هم مثل خیل‌ عظیمی‌ از ایرانیها دچار توهم هستید.حتما با دو تا نوشته و یا مطلب جزو اندیشمندان و بزرگان شدید.من سه سال یا صد سال در این تار نما هستم به هیچ عنوان علاقه‌ای به نوشتار‌های و تعارض فکر شما ندارم.فکر می‌کنم شما کمی‌ مشکلات شخصیتی دارید ، چون اگر آنطور که فکر می‌کنید آگاه هستید برهان از شق کردن و یا تهرانی‌ بودن یا شمیرانی بودن یا اینکه شما تاریخ پس افتادن آخرین بچه تهران  ( ۱۳۴۰ ؟ ) نمی‌‌آوردید.از درون این حباب بیرون بیأید و کمی‌ به اطراف خود بنگرید.


Red Wine

...

by Red Wine on

شما بیش از ۳ سال است که درین تارنمای وزین حضور دارید و شناختی‌ از من (عقاید،زندگی‌،کار،هدف،آرزوها و ...) ندارید ؟ حتی یک نوشته از مطالبِ من را مطالعه نفرمودید ؟ 

عجب دنیایی است.


saeb

من از علی‌ گفتم تو حسین حسین میکنی‌

saeb


شرمنده من نمی‌دانم شما در مورد چی‌ سخن میگوید،بچه تهران ؟ قبل از ۱۳۴۰ ؟ شمیران ؟؟؟؟بچه تهرانی‌ یا شمیران ، مسلمانی ، شیعه هستی‌   ، حتما سید هم هستی‌ و افتخار میکنی‌،دوست عزیز باش من بخیل نیستم، باش و لذتش را ببر.هر چه هست دل‌ پری داری باشه عزیز جان .شما به دل‌ نگیر ،شما راست میگوید .این لاتها و اراذل بخاطر خانواده‌های بی‌تربیتی که دارند این جوری شدند . جامعه و مذهب اون جامعه هیچ نقشی‌ ندارد.بی‌ خیال .عزیز موفق باشی‌ نماز و روزه‌ات قبول.هیچ به دل‌ نگیر .هیچ خردمندی متدین نیست و هیچ متدینی خردمند.


Red Wine

...

by Red Wine on

سلام به جنابِ صائب .

بنده مسلمان زاده شیعه هستم اما هیچگاه اعمال واجبه را رعایت نکردم،به خصوص اینکه بیش از ۳۰ است که به حالتِ تبعید در خارج از ایران چوب خط عمر را سیاه می‌کنم.

شما توضیح ندادید که لات بازی چکارش به مسلمانی است ، امروزه روز تا اندکی‌ مشکل در جامعه ایجاد می‌‌شود به مذهب ربطش می‌‌دهند،این نهایت بی‌ خبری از مسائل ور درد‌های واقعی‌ جامعه ایران است،هیچ ارتباطی‌ نیز ندارد که شخص در کجا زندگی‌ می‌کند.

خبر ندارم شما در کجای تهران زندگی‌ می‌کنید (یا اهلِ شهرستانِ دیگر هستید چون برای من کسی‌ که قبل از سالِ ۱۳۴۰ در تهران به دنیا نیامده باشد؛اصلا تهرانی نیست !) اما در شمیرانِ  ما،در آن زمان که به یاد دارم،هیچگاه ما چنین مشکلاتی نداشتیم.

اصرار می‌کنم،شما مطالبی‌ فرمودید که در اصل نه‌ به فرهنگ ارتباطی‌ دارند و نه‌ به مسلمانی پارسیان ! نمی‌شود از روی هوا گناه حواله کسی‌ کرد و با ایمان و عقیده هم میهنش در افتاد.

منطق لازمه یک بحث است،آمار و شواهد نیز به هم چنین.

موفق باشید.


saeb

از کوزه همان طراود که درون اوست

saeb


دوست عزیز ( شراب قرمز )خوب حتما مسلمان هستید و عاشق شراب،چون این اسم را انتخاب کردید.۱ من در مورد ایران که زندگی‌ می‌کنم سخن میگویم ، با بیش از ۹۷ % جماعت مسلمان در جامعه.به طبق نظر شما این شیعه مسلکی که از صبح تا شب فقط صحبت کشتن و قطع اعضأ  و سنگسار ،قتلهای ناموسی هیچ دخالتی در این ماجرا‌ ندارد.۲ علی‌ تیغ طلا ،حسین تسمه ،ممد خالدار ، حسین قمه ، کاظم طاسه ، رضا شورتی ، رضا یه چشم ،ممد سه پا ،مهدی بی‌ کله ، ...........به این اسم‌ها کمی‌ توجه بکن ، یه امام و یه لقب هنری.۳ چند بار شنیدی که بگویند عیسی دست طلا ، موسا جیببر ، وارطان تلکه ، ژوزف قمه ..........؟ ۴ شما چند تا از این لات‌ها و اراذل اوباش بودایی و یا مسیحی‌ و یا کلیمی دیدی که برای زن همسایه شق کرده و با چاغو رفته عرض ادب بکنه ؟ ( من ندیدم اما شما شاید در همسایگی چیزی دیدید که میگوید و مسلمان پاکی‌ هستید از نوع شیعه و دروغ نمیگید )


fall12

ممنون صائب

fall12


همه جای دنیا لات و چاقوکش و شعبون بی مخ دارد ولی زیر حکومت قانون محدود و مرعوبند. این تنها حکومت های خودکامه و غیر مردمی بوده و هستند که از این تفاله های اجتماع برای منافع خود استفاده کرده و میکنند.

amirparvizforsecularmonarchy

good promo, good luck to him

by amirparvizforsecularmonarchy on

loved the clip with the Ahura Mazda Phone.


Red Wine

...

by Red Wine on

بطنِ فرهنگ تنها در قاموسِ علم ، دانش ، تربیت و ادب، عقل و خرد میگنجد و این هیچ ربطی‌ به مذهب (کیش،آئین و ایمان) ندارد،نمی‌ دانیم چرا بدین نحو به این مسئله رکن اضافه فرمودید،یعنی‌ پدر سوختگی و لات بازی تنها در مسلمانی (شیعه ؟!) پیدا می‌‌شود ؟ پس آنکه بودایی باشد و آن دیگری که از قومِ موسی‌ باشد؛اگر فِلانش به دنبالِ زنِ همسایه شَّق کند؛چه حکمی بر پَسِ گردنش زده و هوار زنیم ؟

اشکالِ کار درینجا نیست و آن را باید در تربیتِ خانوادگی جستجو کرد و بعضاً سواد و آموزش.


saeb

زنده باد خرد و دانائی

saeb


بعد از اسلام جاهلانه و دور از انسانیت در ایران این فرهنگ جاهل و لات منشانه که وابستگی شدید به دین دارند یکی‌ از معضلات جامعه ایران است ،هیچ زیبایی و هیچ پیامی در این فرهنگ نیست بجز همان شیعه بودن ، دروغ و تزویر.در طول سال آزار نوامیس مردم ، عرق خوری ،ایجاد جو وحشت و آن حس از مردانگی که او میتواند و باید  با همه زنها بخوابد ولی‌ خواهر او باید باکره باشد و در روز عاشورا آن پاک‌ترین است.امید وارم که ما مردم با به توجهی به این گروه پست باعث ریشه کن شدن این فرهنگ زشت و پوسیده بشویم.

زنده باد خرد و دانائی


FACEBOOK