آغاز دریافت اظهارنامه های مالیات مستقیم

All Iranians required to file their taxes

ACC Press: رئیس کل سازمان امور مالیاتی از آغاز دریافت اظهارنامه های مالیات مستقیم مربوط به عملکرد سال گذشته در سراسر کشورخبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه ایران، علی عسکری با اعلام این خبر گفت : نسخه اینترنتی اظهارنامه های جدید مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امورمالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir شبانه روز در دسترس فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل است و ادارات مالیاتی سراسر کشور آماده دریافت اظهارنامه های تکمیل شده مالیاتهای مستقیم عملکرد سال گذشته تا سی و یکم تیر ماه هستند
>>>



27-Jun-2012
Share/Save/Bookmark

 
esmal3kaleh

آش

esmal3kaleh


دکتر میلسپو از یک نکته غافل بوده، و آن این است که در مذهب شیعه، هر
حکومتی که قبل از امام زمان بیاید غاصب است و مالیات دادن به آن حرام.
آخوند‌ها ۸۰۰ سال این را توی کله مردم کردند، حالا از این آشی که برای همه
پختند خودشان هم باید بخورند.


مآمور

خدا بیامرزدش! یک حرف درستی میزد

مآمور


موسی۶۷ رفیق صیهونیست خودم میکم!!
میگفت اگر جوش آوردی و درجه حرارت بدن رفته بالا!! اگر از سر عصبانیت داری سرت میزنی به در و دیوار!!اگر قرص اعصاب دیگر کارگر نیست...........!!
ََ ًََََََُْ٫ یک شیرجه بزن تو استخر تا حالت جا بیاید٫

 

I wear an Omega watch


Faramarz

حتی عمله هم از چین وارد میکنیم!

Faramarz


 

 

Aside from oil, pistachios, rugs and a few other things, Iran always had plenty of Amaleh and Fa'leh (construction workers), but nowadays they even import those from China.

 

//www.farsnews.com/plarg.php?nn=198839&st=447...


عموجان

Iranian shouldn’t pay taxes

by عموجان on

Since all the jobs exported to China, Chinese should pay the taxes 

A government can collect taxes when they are creating jobs to create incomes. None of these idiots talk about how they are planning to create job but they have plans to collect taxes. 

 


Roozbeh_Gilani

بله! تحریمات شده، پول نفت کم شده که بدزدن....

Roozbeh_Gilani


بریزن حساب‌های بانکیشون تو فرنگستان، حالا میخوان از ملت بدبختی که نمی‌تونن یک نون روی سفره بچه‌هاشون بزارن  "مالیات" بگیرن بدن به  یک مشت مزدوران مفتخور جوجه بسیجی‌ فرنگ نشین یآا  به یک مشت آدمکش ترسوی مفتخور لبنانی حزب الهی.

خر خودتونین و جد  و اباد دزد و ادمکشتون!

 


Thought

taxes should go to provide better services to people

by Thought on

In the Islamic Republic that means giving more money to moral police to make sure no one has a bad haircut or showing a few pieces of hair. That's about all officials "do" for people.


Latina

thank you

by Latina on

Thank you very much for posting it also in English.

I am unable to read Farsi script.

Regards,

N


Mohammad Ala

ایراینیها از قدیم نفع شخصی را بر نفع ملی ترجیح داده اند.

Mohammad Ala


هنوز در بعضی از مناطق ایران سند منزل وجود ندارد.  دلیل دارد که به ایران میگویند جهان سوم یا سومی.  

 برگی از تاریخ که رد واین گزارش کرده نشانگر بارز این است که ایراینیها از قدیم نفع شخصی را بر نفع ملی ترجیح داده اند. یارانه یا سوبسید موفق اجراع نشده بخاطر فرهنگ پارتی بازی و نفع شخصی که بهش اشاره کردم.  مثلا خانواده ای که منزل و ماشین دارند یارانه میگیرند.    مالیات ضروری است و شروع و اداره آن بایستی شفاف باشند که احثیاج به کمک همه دارد.


مآمور

..

by مآمور on

 شراب قرمز کاملأ درست میگوید. سیستم مالیات در ایران تقریبأ فقط برای صاحبان مشاغل و کشاورزان، صاحبان مستغلات...... است !خلاصه تمام آنها که آدرسشان را دارند!!
آنهای که دلال هستند و آدرس ندارند که البته تعدادشان و تنوعشان هم کم نیست از مالیات معاف هستند!!!

I wear an Omega watch


عموجان

Not paying Mafia’s taxes? Doesn’t have a happy ending

by عموجان on

I mean!

Godfather Assassinations - YouTube

 

What happened to Khumz and Zakat? They want taxes
on top of that.

They put people in jail for  speaking out, now they have one more excuse for making more jails and executions. 


Bavafa

Death and taxes...

by Bavafa on

It seems the two things that had been guaranteed in the US for decades, now is being proposed in Iran.

 One would hope other things that are semi guaranteed and often times practiced in US, i.e. freedom of speech along with other type freedom are also proposed and one day practiced in Iran.

'Hambastegi' is the main key to victory 

Mehrdad


Faramarz

Death, and Now Taxes!

by Faramarz on

 

 

Nothing is certain in the Islamic Republic now except for death and taxes!


Azarbanoo

RW, Thank you for your Great response to the BLOG

by Azarbanoo on

It is very informative.


Red Wine

...

by Red Wine on

برگی از تاریخ :

دكتر ميلسپو مستشار آمريكايي ماليه ايران 27 ژوئن 1943 (شصت و شش سال پیش در ششم تیرماه) در مصاحبه اي گفته بود که نمي داند چرا ايرانيان ثروتمند از دادن ماليات كه حق جامعه از درآمد آنان است تا اين حد گريزان هستند و نمي خواهند امور مالياتي وطنشان كه به سود همه و عامل تقويت بنيه و پيشرفت كشور، ضامن تداوم درآمد و تامین امنیت آنان است تنظيم و رو به راه شود . همين بي نظمي مالياتي عامل ایجاد مسائل متعدد، بي پولي دولت و روشن نبودن وضع اقتصاد ایران بوده است و مطبوعات که به طبقه مورد اعتماد دولت و سیاسیون تعلق دارند نمی کوشند که به حل مسائل وطنشان کمک و از ایجاد مسائل تازه پیشگیری شود و تا اعمال نفوذ و مسئله مالیات برطرف و مطبوعات اصلاح نشوند نجات ایران و افتادن در راه پیشرفت امکانپذیر نخواهد بود.


میلسپو اضافه كرده بود: نمي دانم كه چرا دولت کنونی (تابستان 1322) و دولتهاي گذشته ايران درصدد گرفتن ماليات واقعي برنيامده اند. از چه مي ترسند؟. در جلسات مختلف با مقامات ايران، صدبار برايشان گفتم كه ماليات مردم، آمريكا را به يك قدرت جهاني مبدل كرده است كه به خرجشان نمي رود. تا در جلسه (مذاکره با مقامات) هستيم نظر مرا تاييد مي كنند و «بله درست است» مي گويند ولي پس از خروج از جلسه همان راه همیشگی خودرا ادامه می دهند. من اين معمّا را نمي فهمم و نمي توانم آن را هضم بكنم. به آنها گفتم كه بنجامين فرانكلين از پدران موسس آمريكا گفته است كه از دو چيز نمي توان گريخت: يكي دادن ماليات و عوارض و ديگري مرگ.

مقامات ايراني گوش مي كنند ولي اعتنا نمي كنند. ندادن ماليات در ايران شده است يك بيماري مزمن و تا اين بيماري درمان نشود، نمي توان مسائل ديگر را حل كرد. هزينه هاي دولت بايد تماما از ماليات و هزينه هاي شهري از عوارض تامين شود و تا اين مسئله باقي باشد، مشكلات ايران كه پس از نادرشاه بروز كرده بر طرف شدني نخواهد بود. من تاريخ ايران را با دقت تمام خوانده ام. از روزي كه كريم خان زند به دليل رئوفت مالياتها را موقتا بخشيد، ماليات ندادن در ايران يك عادت و رسم عمومي شده است كه بايد به اين اعتياد پايان داده شود. دولت بايد بداند كه هر تبعه كشور هر سال چقدر درآمد دارد و مالياتش را بگيرد و .... مقامات ارشد ایران به من گفته اند که می دانند فساد اداری و اعمال نفوذ قدرتمندان در امور و بوروکراسی ناشی از «من درآوردی بودن» سازمانهای اداری خوره وجود (جذام) کشور است ولی معمّا در این است که چرا برای حل آن کاری نمی کنند و تعجب من از همین است و نسبت به آنان (میهندوستی و دلسوز بودشان) دچار تردید شده ام.


مسئله اي را که اين کارشناس آمريکايي در سال 1322 بيان داشت و در طول اقامت در ايران هم موفق به حل آن نشد درد بزرگي است که در ايران تا به امروز درمان نشده و مادر و زاينده بسياري از بيماري هاي ديگر است و به همين مناسبت، در سالروز انتشارش، قسمتي از آن را در بالا يادآور شديم. ميلسپو نخستين كارشناس خارجي نبود كه اين مسئله را اعلام داشت. پيش از او مورگان شوستر آمريكايي و سر جان ملكم انگليسي هم همين واقعيت تلخ را در خاطراتشان از ايران ذكر كرده اند و اين خاطرات به صورت كتاب انتشار يافته و موجود است.

برگرفته از :

//www.iranianshistoryonthisday.com/farsi.asp