Tehran Mayor: Please vote in elections

Mistakes will not be repeated, says Mohsen Qalibaf

BBC: In 2009, the strength of the opposition was measured by the size of the street demonstrations. In 2012, it will be measured by the size of the election turnout. Unsurprisingly, the government is doing its best to encourage everyone to vote. "There is no doubt that the higher the turnout, the stronger [the] national security," said the Defence Minister, Ahmad Vahidi, in a recent interview with the Irna news agency >>>

29-Feb-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Mardom Mazloom

اندر باب انتخابات ...

Mardom Mazloom


ای که ریدم بر تنور انتخابات شما
از نوک انگشت پا تا بر سر عمامه ها
بر دهانهای بسیجی های باتوم توی دست
لات و لوت و لمپن و اوباش عصر قهقرا
بچه هامان گشنه پای سفره هامان مرده اند
خفته اید اما شمایان در دل قصر طلا
جای کالا دختران را هان که صادر میکنید
بَه بَه و چَه چَه شما را آیت الله های ما
روز و شبها روی منبر کون خود را جر دهید
از غم مرگ علی اصغر به خاک کربلا
کودکان را در حمص اما به موشک میزنید
ای دغلها با حسین گویان دمادم در خفا
آمران و عاملان اصلی کهریزکید
با لباس میش بر تن گرگهای بی حیا
میهن ما آتشی در زیر خاکستر شدست
میشود آخر به طوفان کاخ هاتان بر فنا

لطفآ سانسور نکنید، شعر از من نیست; اینم مدرکش !


hirre

Everytime the regime has

by hirre on

Everytime the regime has killed and tortured the people and let them down in elections they display potential canditates that show more liberal views and so on, like the first time Ahmadinejad was elected (he talked about the fact that the regime should stay out of peoples business, stop attacking people for wearing "unsuitable" clothes etc etc)... But when he was elected he did exactly the same thing IR has always been doing...

Don't support any candidate within the framework of the IR!


default

دکتر ژیگولانس خودش کلاه بردار درجه یک هست

farrad02


دلیل و برهنش را میبینید؟ میگه ما هر اشتباه و جنایتی کردیم، شما علی الحساب سر انتخاب مجدد ما این اشتباهات و جنایات را نادیده بگیرید و باز هم به ما و امثال ما (رژیم ما) رای بدهید! آخه مرتیکه، تو که ادعای دکترا داری، برو تعریف و توضیح واژه دموکراسی را بخون یکبار و ببین بر اساس اون تعریف این حرفت چقدر احمقانه هست! این بابا مثل بقیه شون یک مشت دروغ و لاف به مردم تحویل داده. ایشون به دروغ خودش را خلبان ایران ایر معرفی کرده بود در زمان انتخابات ریاست جمهوری که در اون کاندیدا بود!  دکترا هم که به خودش داده و همزمان با این درجات عالی علمی و فنی در سپاه و نیروی انتظامی هم تمام وقت خدمت کرده! مثل احمدی نژاد که تمام وقت در استانداری اردبیل و جاهای دیگه مثلاً کار میکرده و در همون طول زمان هم میگه تدریس میکرده و درس خونده و دکترا گرفته! کنتور که نداره دروغهای این اوباش! این قالیباف هم از همون قماش ا.ن. هست! حالا دزدی هایی که بهش نسبت داده میشه (بنزهای الگانس پلیس را یادتونه؟!) و شرکتهای متعددی که ایشون و همسرش و بستگانش دارند(تاکسی رانی و ...) و به مناقصه های دولتی این شرکتها را تحمیل کرده اند، بماند. ولی آدمی که اینقدر دروغگو باشه و دروغگوییش تایید شده باشه، نمیشه هیچوقت بهش اعتماد کرد.


Arj

Fool me once, fool me twice...

by Arj on

What kind of fools are there idiots taking our people for?! While they put everyone else in jail or under house arrest, bomb their campaign headquarters, kill and rape everyone in jails, and even bar most of the current MPs (many of whom won elections fraudulently to begin with) from running for next term, they expect people to still go and vote? For whom oe what?!

This guy (Qalibaf) is done with! Khamenei's choice for next president is either Larijani or Haddad Adel -- whichever who does not become the majles speaker. Qalibaf is an ex military commander, and Khamenei does not tolerate those with real power base in charge of key posts, no matter how much he sucks up! 


Demo

اعتباری که هرگز وجود نداشت!

Demo


 

اعتبار از دست رفته مثل قالی نیست که با نمایش انتخاباتی آنرا بافت!
و بقول متفکر بزرگ ایرانی عبرتباف: آب رفته به جوی باز نگردد!


Bavafa

The best vote for this system...

by Bavafa on

Is to withhold your vote and by boycotting this and any other elections in Iran, until a regime by the people and for the people is in place.

Sure, they will bring [by hook or crook] some folks to the voting station, but the illegitimicy of this regime will be every more evident

'Hambastegi' is the main key to victory 

Mehrdad


bahmani

See You in Jail Mr Mayor!

by bahmani on

I give him six months and he'll be sharing a cell with others just like him.

The problem with the grand illusion that this is an election, is that with the illusion comes the fantasy that people like Mr. Mayor start to imagine, namely that Iranian elected officials actually have duties and responsibilities.

No such luck. An elected Iranian is merely a lottery winner.

The prize is you will get the chance to kiss the feet of the Supreme Leader.

You need to kiss another area of the Guardian Council too.

Any Iranian who votes in this election is deluded optimist, and unknowingly betraying freedom and Iran.

To read more bahmani posts visit: //brucebahmani.blogspot.com/


Roozbeh_Gilani

انتخابات حکومت اسلامی و انتخابات آزاد، يا انقلاب و سرنگونی آن!؟

Roozbeh_Gilani


در حالی که بحران های افتصادي، سياسی و اجتماعی سراسر جامعه ايران ار فراگرفته است؛ در حالی که اکثريت مردم ايران برای سرنگونی اين حکومت جهل و جنايت و ترور روزشماری می کنند؛ در حالی که محاصره اقتصادی و گرانی و تورم و بی کاری برای مردم کمرشکن شده است؛ در حالی که تبليغات جنگی و احتمال حملات هوايی و موشکی هم چنان بر بالای سر جامعه ايران سايه شومی انداخته است؛ در حالی که حکومت اسلامی در داخل کشور و هم سطح جهانی منزوی ترين دوره خود را سپری می کند؛ در حالی که حکومت اسلامی مانورهای نظامی پی در پی برگزار می کند و برای زهر چشم گرفتن از مردم و به زعم خودش برای جلوگيری از اعتصابات کارگری و اعتراضات مردمي، تهديد و شکنجه و اعدام را تشديد کرده است؛ در حالی که سانسور و اختناق غوغا می کند؛ در حالی که حتی خودی های ديروزی حکومت اسلامی نيز به اين نمايش انتخاباتی حکومت شان پشت کرده اند؛ نمايش انتخاباتی چه معنی دارد؟ و قرار است پس از اين نمايش، چه تحولی در جامعه ايران و روابط آن با سطح بين المللی پديد آيد؟ قرار است کدام قوانين ضدانسانی در مجلس آينده به نفع مردم تغيير کند؟ تا مردم و يا بخشی از آن در اين نمايش انتخاباتی تکراری شرکت کنند؟ قرار است با شرکت در اين انتخابات، کدام معضلات جمعی و فردی در جامعه ايران حل و فصل شود؟ و ده ها سئوال جواب ديگر...
سئوالاتی از اين دست که بيش از سه دهه است نه تنها جواب نگرفته اند، بلکه روی هم انباشته شده اند، قطعا بعد از اين نيز با همان ابزارها و حاکميت هرگز جواب نخواهند گرفت!
اما شرکت در اين نمايش انتخاباتی يک حسن بزرگ برای حکومت اسلامی دارد و آن هم نشان دادن اعتبار به حکومتی است که به ابتدايی ترين حقوق فردی و جمعی نه تنها اهميتی نمی دهد، بلکه تهديد و دستگيری و شکنجه و اعدام انسان ها برای آن از بديهيات است. حکومت اسلامي، نه به محيط زيست و زندگی انسان، نه به حقوق کودکان، نه به حقوق زنان، نه به حقوق اقليت های ملی و حتی مذهبي، نه تنها به معضلات و مشکلات جوانان، نه به اشتغال و تامين زندگی مردم، نه به حقوق بازنشستگان و غيره کم ترين اهميتی نمی دهد. بنابراين، هر انسانی که به خودش و هم نوعانش احترام می گذارد در چنين نمايشی شرکت نمی کند.
عرصه بر حکومت اسلامی به حدی تنگ شده است که اکنون حتی گروه های مختلف اصلاح طلبان حکومتی نيز اعلام کرده اند که در انتخابات ۱۲ اسفند 90 شرکت نمی کنند. در طول تاريخ ۳۳ ساله حکومت اسلامي، اين نخستين بار است که انتخابات مجلس بدون حضور اصلاح طلبان، که تا چند سال پيش بخشی از ساختار قدرت و حاکميت در ايران بودند و هنوز هم هستند، برگزار می شود.
سازمان عفو بين الملل، در تازه ترين گزارش خود از افزايش سرکوب مخالفان در ايران در طی يک سال گذشته انتقاد کرده و می گويد با ‏نزديک شدن انتخابات مجلس اين سرکوب ها به ويژه در عرصه اينترنتی شدت بيشتر يافته است.‏
سازمان عفو بين الملل، در بيانيه ای بدين مناسبت می گويد ايجاد گروه های کاربران اينترنتی در شبکه های ‏اجتماعي، همکاری با نهادهای بشردوستانه و يا هرگونه تلاش برای اعتراض به وضعيت موجود در ايران ‏می تواند به زندانی شدن افراد منجر گردد.‏
سازمان عفو بين الملل می افزايد در ماه های اخير شمار زيادی از وکلای مدافع، دانش جويان، روزنامه ‏نگاران، فعالان حقوق بشر، سينماگران و افراد وابسته به اقليت های مذهبی و نژادی در ايران بازداشت شده اند.‏
البته در گزارش های سازمان های بين المللی از جمله عفو بين الملل، کم تر به دستگيری و زندان و شکنجه کارگران اشاره نمی شود.
گزارش سازمان عفو بين الملل يادآوری می کند که شمار اعدام ها در ملاء عام در ايران در سال 2011 ‏نسبت به سال های پيش چهار بار افزايش يافته است و به همين دليل جامعه جهانی نبايد همه اقداماتش را فقط ‏روی پرونده هسته ای ايران متمرکز کند.
سران و مقامات حکومت اسلامي، به ياوه گويی و تناقض گويی افتاده اند که از يک سو برخی در رابطه با نمايش انتخابات مجلس، پيشاپيش از حضور گسترده مردم در اين نمايش خبر می دهند و از سوی ديگر، مرد مرا تهديد می کنند که در روز انتخابات و يا پس از اعلام نتايج آن، کسی دست از پا خطا نکند.

//www.roshangari.net/as/sitedata/20120229122858/20120229122858.html


Jeesh Daram

پرحرفی

Jeesh Daram


پرحرفی یک ابله بی سواد با یک مصاحبه گر تریاکی که فکرش جای دیگر دور میزند، در زیر تصویر دیو سفید.  اگر فردوسی بود چه میسرائید؟ 


Abarmard

Most probably this man is the next president of Iran

by Abarmard on

My prediction is that Mr. Ghalibaf is the next president.