۱۷۰ گروه در جستجوی ماه

کارشناسان رویت هلال ماه

18-Aug-2012
Share/Save/Bookmark

 
Faramarz

میان ماه من تا ماه گردون!

Faramarz


 

 

ما کجائیم و اینها کجا!

شراب عزیز خوش آمدید و عبادت ها قبول! 


Dr. Mohandes

What about The tax-deductible FETRIEH?

by Dr. Mohandes on

I believe That the IRS Should devise a new tax code so thatour eid-celebrating hamvatans all across the US could do their religious duty. 

I think i will write OB joon about that and remind of him.

 


Soosan Khanoom

Red Wine Aziz

by Soosan Khanoom on

Good to see you commenting and Eid  Mubarak  to you and millions of others. I  am in a beautiful park under the shining sun of this beautiful Eid morning celebrating it with a few Bosnian friends of mine. 

: ) 


Red Wine

...

by Red Wine on

انگاری بعضی‌ از عالیجنابان که درینجا نِبشتاری از خود به جای گذاشتند خبر ندارند که پیدا کردنِ روزِ آخرِ ماهِ رمضان جریانی است بسیار قدیمی‌ که به قُرون گذشته باز می‌‌گردد و ربطی‌ چندان به این شیوخ از خدا بی‌ خبر ندارد.

پیدا کردنِ آخرین روز ماه رمضان تنها اَمری بود که وابستگی خاّص به منجّمان مذهبی‌ و صُوفی داشت و این جریان از اواسطِ دورانِ صَفّوی بیشتر به خود قوّت گرفت و بسیار مهم و درخورِ توّجه بود.در همین راستا بود که بسیار بر علومِ دانشمندانِ ایرانی اَفزون گشت و حتّی از سرحدّاتِ شمالِ آفریقا افرادی را به ایران زمین می‌‌فرستادند تا اینان این علوم را فرا گرفته و در خدمتِ مردم گذارند.

این حرکتِ بسیار حسّاس و مهّم،بیشترین اهمّیت را در زمینهٔ کشاورزی و دامپروری داشت و دَخلی فراوان در زندگی‌ مردم ... !

درین زمینه به دوستان سفارش می‌کنیم که کتابِ تاریخ نُجومِ اسلامی و ایضاً اَختر شناسی‌ از مُحققینِ ایرانی را مطالعه فرمایند.

پناه بر خدا که هر چیزی راکه نمیتوان با سیاست و دیگر چَرندیات مخلوط کرد و حوصله دیگران را سَر بُرد .اندکی‌ به خود پردازید که دیگر این  شَّر نیست و هَمَگان را خوش آید.

با سپاس .


MM

I agree with Arj

by MM on

Has the moon ever failed to show up based on astrological predictions?  What a bunch of morons!  But, yet, this may be a mullah-ploy to make more jobs for their own kind and their own goals.


Arj

Perhaps...!

by Arj on

Perhaps 169 groups of these morons could be sent to help the quake victims!!!


bahrani-bigdeli-mehmandoost

//www.youtube.com/watch?

by bahrani-bigdeli-mehmandoost on


Thought

If this is not K0$ khol I don't know what is

by Thought on

Honestly, these people are fv^ke2