Tensions With Saudi Arabia

“House of Saud is not in a position to threaten Iran"

MNA -- Iranian Defense Minister Ahmad Vahidi has said Saudi Arabia is not in a position to launch an attack on the Islamic Republic of Iran. “The House of Saud is not in a position to threaten Iran, so it should be said that the House of Saud does not have the audacity to militarily threaten Iran,” Vahidi told the Fars News Agency on Sunday. “Even the United States cannot threaten Iran, let alone others,” he added >>>


30-May-2011
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Jeesh Daram

عربستان هیچ غلطی نمیتواند بکند

Jeesh Daram


هرگونه توهین و تهدید از طرف عربستان به دولت دست نشانده ایران، توهین مستقیم به دولت انگلستان است.  و انگلیس تا زمانیکه نوکران دست نشانده اش در ایران نفت مفت را به آن کشور صادر میکنند هرگز اجازه نخواهد داد احدی به مستعمره ایران اهانت کند.  هدف انگلیس ابقا و استحکام هرچه بیشتر اسلام در ایران است.  بقول یارو لبو فروشه  که میگفت:  نترسید نترسید، ما همه باهم هستیم.  ما تا حالا ندیده بودیم کسی از لبو بترسه

Demo

و چرا <دیوانه>؟

Demo


با رعایت احترام و عرض معذرت به کامنت گذاران در دستور زبان لازم شد که ارتباط <دیوانگی> را با <حج> در دو جمله خلاص کرد. <دیوانه> و یا <مجنون> لقبی است که بت پرستان در زمان <ابراهیم پیامبر> که علیه بت و صنم پرسنی قوم خود بر خاسته بود نسبت داده میشد. شدت نفرت و بیزاری قوم اوازاینکه ابراهیم با تبری تمامی بتها بغیر از بت <معظم> را شکسته بود به آن حد رسیده بود که او را زنده به آتش افکندند. کعبه در مکه یاد آوری از پیروزی ابراهیم در برابر بت پرستان است و بس. حال به جامعه خود و دیگر کشورهای به اصطلاح <اسلامی> بنگریم. کجا هستند آن ابراهیمیان؟؟؟
** در ضمن لغت دیوان به انگلیسی میشود Divine که یعنی مقدس به فارسی!!


divaneh

مگر بت پرستی شاخ و دم داره؟

divaneh


خوب این مکعب همانی است که پیش از اسلام پر از بت بود و بادیه نشینان به نیایش آنها مي رفتند و قریش را مالدار می نمودند. مگر الله يکی از همان خدايان نبود که نام پدر پیامبر عبدالله اشاره بدان دارد؟ اين چه جور خدایی است که از تو می خواهد بروی دور سنگی دربیابان بگردي و خون حیوان بریزي و سنگ بر شیطان پرت نمايی؟ اين همه مردم فقیر و ستمديده مسلمان می روند و پولشان را به کيسه رژيمی می ريزند که در ترویج استبداد در منطقه و دنيا و حمایت از مستبدین رتبه اول را دارد. این چه معنا دارد که رژيمی که در خوزستان و بلوچستان مشغول تحریک مردم ما و حیله برای تجزیه کشور ما است اینچنین از راه این سنت بت پرستان و جهل مردم ما، پول خود ما را دستمایه چنين اعمالی کند؟

ما که نه به بت خیالي نشسته در آسمان اعتقاد داریم و نه هیچ ماوراء الطبیعه دیگر اما آنها که روحانيتشان گل کرده بروند و آن پول را خرج مستمندان کنند و حتماَ صوابش از حج بیشتر خواهد بود. آن دو کشور هم به وسيله دوستان همان رژیم کذايي اشغال شد و هيچ خبري نمی شود، هر چند که قبل از حمله هم درآنها چيزی بجز استبداد و عقب ماندگی نبود.     


Demo

تعاریف <مذهب> و <ضاله>

Demo


<مذهب> یعنی فرقه و روش ساخته و پرداخته علمای؟؟؟ دین که توسط یک فرد و  یا افرادی زیر عنوان <دین> به عامه <مش قاسم صفت> قالب میشود.
<ضاله> یعنی جهل و نادانی و محکوم کردن کور کورانه <دین> و یا عوامل خارجی دیگر (همچون دايی جان ناپلئون) . این ویروس نابود کننده می تواند به هر شکل و صورتی خود را بروز دهد. چه بشکل آل سعود در عربستان و چه بشکل عمامه وعبا و ولایت فقیه در ایران خودمان. هر گونه ظاهر سازی و زیر پوشش <اسلامی> خود را پنهان نمودن هم بهیچ وجه و در هیچ زمانی راه درمان نبوده و نخواهد بود.


Bavafa

Demo: With all due respect to Divaneh aziz

by Bavafa on

دو دیوانه چون من هم این مراسم رو یک جور بت پرستی‌ می‌دونم.

البته صحبت شما رو هم در مورد بی‌ عرضگی (لغت از من) مسلمانان و خائن بودن رهبر هاشون کاملا موافقم

Mehrdad


Mash Ghasem

صد رحمت به " بت پرستان نادان "

Mash Ghasem


اینها از مسلمانان هزار سال پیش هم نادان ترند. مساله و موضوع صرفا بی
غیرتی رهبران اسلامی نیست . بحث ، بحث انحطاط ، نزول و ناکارایی کل
موجودیت معنوی و مادی  این مذهب و فرقه ضاله است.

"لورنس عربستان،" طراح واقعی ال سعود ، سلام میرساند.


Demo

بت پرستان نادان ؟؟؟؟

Demo


فقط و فقط یک دیوانه حج را با بت پرستی یکی میداند. خیانت خایینین را در سکوت به اشغال عراق و افغانستان توسط آمریکا و انگلیس جستجو کنیم. ۳ میلیون مسلمان اگر رهبرانشان خاین نبودند و خود غیرت می داشتند بعد از مراسم حج بعنوان اعتراض به اشغال عراق پای پیاده بسوی عراق حرکت میکردند.. مدرسه و بیمارستان پیشکش.


divaneh

حالا خائنین بروند زیارت حج

divaneh


از یک سو کشوری است ساخت دست انگلیس که در عقب ماندگی و کوته فکری و حرامزادگي دست همه را از پشت بسته و در تمام دنیا به ترویج فساد و رشوه پردازی مشغول است و هميشه بر خلاف مصالح ملي ایران در حرکت بوده است. از سوئی انبوه بت پرستان نادان که هر سال چند ميلیارد از سرمایه ایران را به کیسه این دشمن مردم ایران مي ریزند و دور بتخانه می چرخند و سنگ به شیطان می زنند. باید پول اين نادانهای خائن را بگیرند و خرج مدرسه و بيمارستان بکنند و چند تا چوب هم کف پايشان بزنند. 


mahmoudg

dog eat dog

by mahmoudg on

until there were dogs no more.  Incidentally my dog's name is Zeinab.  I