Khamenei first visit to Qom in 10 years

BBC report

بی بی سی: سفر به قم، برای کسی که علاوه بر رهبری سیاسی کشور، علاقه مند است جایگاه دینی خود را در جامعه ی کوچکتر اما پیچیده تر مرجعیت، تثبیت کند. آیت الله خامنه ای رهبری ایران، به شهری سفر کرده که در حوادث بعد از انتخابات در ایران، بار دیگر به بازیگری اصلی در صحنه سیاسی کشور بدل شده. از مواضعی که بعضی مراجع در حمایت از مخالفان دولت گرفتند یا اعتراضاتی که در شیوه برخورد حکومت با معترضان کردند گرفته تا سکوتی که رهبر ایران، پیشتر به آن اعتراض کرد. آقای خامنه ای در ایرن سفر ، دقیقا به دنبال چیست، اول گزارش فرزاد کاظم زاده را از استقبال قمی ها و روحانیون از رهبر ایران ببنید، بعد در این باره بیشتر خواهیم گفت.




20-Oct-2010
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Simorgh5555

The problem is he looks just

by Simorgh5555 on

The problem is he looks just like a parasite! Who knows what germs are breading underneath his beard? And since he only has use of his left arm then he is forced to both eat and clean his rear end with it.


Roozbeh_Gilani

هر کسی نزديک به رفتنش است مياد قم

Roozbeh_Gilani


I believe that Late Shah Pahlavi made trips to Qom before he was overthrown 

"Personal business must yield to collective interest."


Demo

آنچه را که عیان است -- چه حاجت به بیان است.

Demo


رهبری که همانند گاندی بر قلبها حکومت کند احتیاجی به این نمایشات و سخنرانیهای تکراری ندارد. حیثیت و اعتبار از دست رفته هرگز به این شکل بر نمی گردد. آیا «آقا» بااین حربه ها می خو اهد خالق خود را هم در روز جزا بفریبد؟؟

با خدا و مؤمنان نيرنگ مى‏بازند ولى جز بر خويشتن نيرنگ نمى‏زنند و نمى‏فهمند. در دلهايشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به [سزاى] آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناك [در پيش] خواهندداشت .(سوره بقره از قرآن - آیه های ٩ و ١٠)


rtayebi1

khak

by rtayebi1 on

khak to sarashoon ve khak to sermon