دستگیری زن لُخت در حمام منزل ۵


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
17-Sep-2012
 

پیشتر از جمله عرض شده بود:

سرانجام "حکم" کوهیار گودرزی، صادر شد.

کوهیار فعال حقوق بشر است و بدلیل فعالیتش از دانشگاه اخراج شد و ماه ها هم در سویت انفرادی زندان از او پذیرایی گردید.

مادر کوهیار، بانو پروین مخترع هم زمانیکه در حمام منزل در حال استحمام بود توسط چهار رأس مأمور نرینه که از دیوار بالا رفته بودند دستگیر و از آنزمان در اسارت است.

____________________________

خبر جدید:

"حکم محکومیت کوهیار گودرزی، فعال حقوق بشر و عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر به ۵ سال حبس تعزیری و تبعید به زندان شهرستان زابل، در دادگاه تجدید نظر تایید شد."

به عبارت دیگر؛ نتنها کوهیار را به جرم دفاع از حقوق بشر از تحصیل محروم و از دانشگاه اخراج کردند، مادر او را هم برای مدتی به اسارت گرفتند، دوستان و همفکرانش را هم به بند کشیدند، حالا برای پنج سال هم باید برود در زابل اسارت بکشد.

سیستان و بلوچستان خاستگاه بزرگان اساطیری و تاریخی ایرانزمین است، روزی خواهد رسید که اسارتگاه آزادیخواهان ایران زیارتگاه ایرانیان شود، آنروز دور نیست، اصلاً دور نیست.

زابلیان چشم شما روشن که مهمان عزیزی در راه دارید.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

سراب فضای مجازی

Demo


در فضای مجازی همچون سراب در بیابان «دور» بسیار «نزدیک» بنظر می آید و فاصله ها معنای واقعی خود را از دست میدهند. و بهمین دلیل ملایان و ربّایان سکس و «آلت پرستان» وقتی از خبر دردناک مربوط به حبس و شکنجه یک زندانی سیاسی فقط «زن لخت در حمام» چشمان هیزشان را بخود جلب میکند در مورد «دور نیست» هم مشخص نیست آیا از فردا میگویند و یا از دو قرن دیگر. و شاید هم در سراب آروزهای خود «زن بور» لختی را نه در «دور» بلکه در نزدیک میبینند.
تسلیت.  


Azarbanoo

Drood Bar Koohyar & his Mom

by Azarbanoo on

who are symbol of resistance & courage.

Down with IRR/IRI

Marg bar akhoonds in IRAN


Roozbeh_Gilani

درود بر شرف و غیرت کوهیار گودرزی و مادر شیر زنش..

Roozbeh_Gilani


 (30 September 2011) The International Campaign for Human Rights in Iran called for an immediate investigation into the recent suicides of two former detainees and close associates of Kouhyar Goudarzi, an activist who has been held incommunicado since his detention by intelligence forces on 31 July 2011 in Tehran’s Evin prison.

//www.iranhumanrights.org/2011/09/investigate-detention-after-suicides/

"Personal business must yield to collective interest."