خاک تو سر همتون


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
16-Sep-2012
 

خبر:

"روز دوشنبه ۲۰ شهریور برای ملاقات به زندان رفتیم، آقای قدیانی گفت که او را برای اجرای احکام برده‌اند و آنجا دیده است حکم قبلی او به دو سال زندان و ۴۰ ضربه شلاق تبدیل شده است. در حالی که حکم دادگاه بدوی فقط یک سال زندان بوده است اما در دادگاه تجدید نظر اتهام را عوض کرده‌اند و "نشر اکاذیب" را هم به اتهامات قبلی اضافه کرده‌اند."

به عبارت دیگر؛ یک رأس حاجی قاضی "حکم" کرده که طرف برای ابراز عقیده یکسال اسارت بکشد.

"حکم" میرود برای "تجدید نظر" و چند رأس حاجی قاضی میگویند نخیر حاجی همکار اولی آنطور که باید خدمت طرف نرسیده و نچزوندش، یکسال دیگر بر اسارت و وحشی گری شلاق زدن، آنهم به یک پیرمرد مریض، را به مجازات اضافه میکنند.

ای خاک تو سر تک تک هواداران نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن، خصوصاً همۀ عمله های ظلم و حاجی "قضات" با این سیستم "تجدید نظر".

یک خاک تو سری دو دستی ویژه هم به وحوش برای افزایس پانصد هزار دلاری جایزۀ قتل سلمان رشتی.

تبریک

پ.ن. به اینجا هم سرکی بکشید.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Fesenjoon2

صلوات بفرستین

Fesenjoon2


محض آرام شدن جو متلاطم این بلاگ آیاتی چند از کلام الله مجید را با هم بخوانیم:

//iranian.com/main/blog/fesenjoon2-2 

 


shahrvand2

روضه خوانی؟ مزاح میفرمایید!

shahrvand2


اگر در منابعی که  آقای فرد میاورد ایرادی هست، اصلاح کنید و منابع
صحیح ارائه کنید.  اگر در مورد تحریم ها حرفی دارید، در جای خودش
بیان کنید یا خودتان یک بلاگ راه بیاندازید . بی ادبی و بی حرمتی به
دیگران تا آنجا که من میدانم از آموزه های قران کریم نیستند.
انشای فارسی شما هم برای یک شیعه لبنانی بسیار سلیس و روان
است و جای تبریک دارد .

Demo

روضه خوانیهای فرد

Demo


ما را با شهروند ایرانی که فارسی بلد نیست بخواند کاری نیست. همان روضه خوانیهای فرد بیسوادان را کافی است. سلام علیکم.


shahrvand2

حرفتان بی ربط است

shahrvand2


نوشته آقای  فرد ربطی به تحریم ها ندارد . در باره احکام  دادگاه های عدل اسلامی است. آنکه قران میداند و از عدل و داد چیز سرش میشود اعتراضی  به او نمیکند و بنا به قاعده باید با او همداستان باشد . "يا ايها الذين آمنوا كونوا قوامين بالقسط شهداء لله و لو على انفسكم او الوالدين و الاقربين ان يكن غنيا او فقيرا.."  نساء  ۱۳۵

Demo

بفرما نفرمودیم!

Demo


آخر کسیکه به اعتراف خودش مرض اتیزم گرفته و به خدا اعتقاد ندارد چگونه نفرین میکند و آنهم نفرین غلط فاحش! قرآن به کمرت بزند یعنی چه؟ قرآن منبع حکمت است و نور و هدایت و فضل الهی. اگر خدا بخواهد قرآن در قلب مومن جا میگیرد و به کمر احدی هرگز نزده و نمیزند. یک مومن هرگز و هرگز نه بغیرازخدا قسم به چیزی دگر میخورد و نه قرآن را وسیله ای برای نفرین و یا امیال و هوس خود قرارمیدهد. این نادان همچون خمینی و خامنه ای فریبکاری بیش نیست و بگذاریم فکرکندکه این مسلمان قلابی نه تنها ١٠ تا ١٢ اسم قلابی بلکه ١٢٤٠٠٠ (عدد قلابی ساخته آخوندها در مورد تعداد یامبران الهی ) نام قلابی دارد ولی خدایش شاهد است که فقط یکنفر است و فقط با یک اسم در این سایت. با هیچ سازمان و حکومتی هم هرگز در زندگی ٢ روز خود درارتباط نبوده و نیست و انشالله هرگز نخواهد بود! هر چه را هم میگوید ز دل میگوید. حسودان و مغرضین و بدخواهانش هم خود را اگر از فرط غیظ حلق آویزان کردند تقصیری به گردن خود نمیگیرد که نمیگیرد!


Roozbeh_Gilani

همون قرآن بزنه تو کمر اون مسلمان قلّابی!

Roozbeh_Gilani


که ۲۴ ساعته، با استفاده از ده دوازده اسم قلابی، کاری جز فحاشی، دروغ گویی و افترا و مزدوری  برای اربابانش در سازمان اطلاعات جمهوری منفور اسلامی نمیکند.

حالا اون دو سه‌ تا فحش به خامنه‌ای و خمینی هم برای رد گم کردن!

خودتی و اون بی‌ شرف‌هایی‌ که تو را گذاشتن اینجا برای ایجاد نفاق و دشمنی بین سازمان‌های مخالف نظام منفور جمهوریه اسلامی که تو  جیره خارش هستی‌!


Demo

إِنَّا نَعْلَمُ مَا يُسِرُّونَ وَمَا يُعْلِنُونَ

Demo


 

فَلَا يَحْزُنكَ قَوْلُهُمْ إِنَّا نَعْلَمُ مَا يُسِرُّونَ وَمَا يُعْلِنُونَ
مبادا سخنان این (فراریان از حق) غمگینت سازد که ما آنچه را که پنهان و یا آشکار میکنند را میدانیم (قرآن ٣٦:٧٦ )

این اطلاعاتی! که دهها بار نوشته که اصلأ اهمیتی به منابع خبری فرد و اقوال روزانه اش نمیدهد. ولی مثل اینکه این شهروندحقیراز سابقه نوشته های این حضرتعالی اطلاعاتی بیخبراست. به هر حال نه منابع رسمی خبری حکومت ولایت فقیه قابل اعتبارند و نه وب سایتی که در مورد قدیانی نوشته. ببین شهروند حقیر. این مزدور اطلاعاتی حضرتعالی! فقط و فقط حیات هموطنانش و آینده وطنش براش مهم است و نه فرد و نه اینکه فردوسی تف به گردون فرستاد و یا نفرستاد. کشور ما اکنون تازه در آغاز تحریمهای اقتصادی شدید است که فرد و امثال او آرزویش را میکردند. تصورش را بکنیم که همچون عراق این تحریمها ١١ سال طول بکشد و زبان فرد لال ٥٠٠٠٠٠ نوزاد ایرانی مرده و بعد هم اشغال کشور. آخر چرا اینقدر حرفهای مفت زدن و تهمت و بدبیراه سوار ما کردن. این اطلاعاتی! از این هراس دارد که اگر الان اعتراض نکند بعدها ناخواسته جزو شهروندان ایرانی قراربگیرد که راحت بگویند همه بدبختیها تقصیر خامنه ای بود! خیر پیش به خواست خدا. 


shahrvand2

وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ

shahrvand2


البته پشت خدا و پیغمبر پنهان شدن ۳۴ سال است که رویه آقایان است و تازگی ندارد. پشت قرآن کریم  پنهان شدن ولی انصافا تازه است.  حالا لابد فردوسی هم تکفیر میشود که به  که چرخ گردون که صنع حضرت پروردگار است  اهانت کرده است. البته اطلاعاتی ها بهر کس و هر مرامی که بخواهند  میتوانند اهانت کنند و از بعضی بارک الله بشنوند.  باری سؤال بسیار ساده حقیر این  بود که ایراد حضرتعالی به نوشته آقای فرد و  نقل قول قدیانی چیست؟

وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ
سوره  منافقین آیه ۲

shahrvand2

وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ

shahrvand2


االبته پشت خدا و پیغمبر پنهان شدن ۳۴ سال است که رویه آقایان است و تازگی ندارد.
پشت قرآن کریم  پنهان شدن ولی انصافا تازه است.  حالا لابد فردوسی هم تکفیر
میشود که به  که چرخ گردون که صنع حضرت پروردگار است  اهانت کرده است.
البته اطلاعاتی ها بهر کس و هر مرامی که بخواهند  میتوانند اهانت کنند و از بعضی
بارک الله بشنوند.  باری سؤال بسیار ساده حقیر این  بود که ایراد حضرتعالی به
نوشته آقای فرد و  نقل قول قدیانی چیست؟

وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ
سوره  منافقین آیه ۲


Demo

تفو بر چرخ گردون؟؟؟؟

Demo


چه کسی تلاش در ابقای رژیم کهریزک و خاوران و اوین کرد؟ و مگر غیر از این است که در این سایت اگر از حق بگویی میشوی دیمون و مامور اطلاعاتی؟ نه داستان صدام کهنه است و نه داستان شاه و نه داستان خمینی. هر کدامشان انگاری ساعتی بیش در روی زمین زندگی نکردند و پرونده تقصیرات خودشان و تقصیرات ملتشان و پیروانشان همه وهمه در اختیار خالقشان با جزییات کامل بدون اینکه ذره ای بالا و پایین شده باشد محفوظ است. همان خالق هم تفاوت اشکانیان و ساسانیان را و هم فرق بیک اشک واقعی و اشک پیازی شهروندان خود را بخوبی تشخیص میدهد. ایرانی شیمیایی شده و طفل عراقی دفن شده در زیر بمباران اشغالگران هرگز در درگاه الهی بخاطر ملیتشان مورد ارزیابی قرار نمیگیرند. هرگز. وقتی که دفاع خانه و کاشانه مطرح باشد سن و سال بی معناست و کلید بهشت و جهنمش هم با صاحب آندو کلید است و نه با آخوند و نه با هیچ بشری دیگر. اگر هم ایرانیان جنگ را ٦ سال اضافه کش دادند نمیتوانند تقصیر را فقط به گردن حکومت بیاندازند. باید علیه آن قیام میکردند و زندگی خود را بخاطر حق از دست میدادند و نه از برای جنگ ننگین با همسایه. و لازم به تذکر تا ابد نیست که خداوند خود میداند که تماشاگران بی تفاوت جنگ ننگین ٨ ساله و آنهایی که به دروغ کف بر دهان آورده و بجای صادق بودن و دفاع از حق نمودن به این و آن تهمت بسته و به چرخ گردون و و اعجاز انگیز خدای عالمیان تفو و دشنام میفرستند و همچون شهروندانی سرگرم با دروغگو یها و خیانتهایشان کوچکترین هراس و ترسی در قلوب سیاهشان از این عمل زشت خود هم ندارند.

او (خدا) كسي است كه شب و روز و خورشيد و ماه را آفريد كه هر يك از آنها چون چرخ گردونی در حال حركتند. (قرآن ٢١:٣٣)


shahrvand2

صدام مسؤل از بین رفتن اطفال عراقی بود

shahrvand2


البته ابقای رژیم کهریزک و خاوران و اوین مستلزم اینست که دوستان اطلاعاتی
مدام موضوع صحبت را عوض کنند. امروز داستان کهنه عراق صدام حسین را که
البته نمونه متعالی وجدان بشری بود مطرح میکنند.  یکی نیست بگوید بروید این
اشک ها را برای ایرانی های شیمیایی شده بریزید نه صدام حسین. خائنین هم
آقای عزیز آن کسانی بودند که کلید بهشت دست بچه های دوازده ساله دادند و
آنها را روی زمین مین گزاری شده فرستادند، بعد از تقاضای صلح عراق شش سال
جنگ را کش دادند که از بیت المال بدزدند و در خاتمه جنگ چندین هزار جوان
بیگناه ایرانی را به جوخه  اعدام سپردند که نظام منفورشان حفظ شود. امثال
شما هم تماشا کردند و دم بر نیاوردند. حالا کف بر دهان و دشنام گویان تاب
شنیدن نقل قولی  از قدیانی را هم ندارند. تفو بر تو ای چرخ گردون تفو


Demo

خائنین خاک برسر

Demo


خبری از این زندانی و از آن بهایی و از آن آخوند. این روند بلاگ نویسی خاک بر سری است که روزی چندین بار تقاضای تحریم های اقتصادی سخت تر و سهمگین تر برای کشور میکرد و همچنان میکند. خاک بر سری که مثلأ اصلأ و ابدا از بین رفتن ٥٠٠,٠٠٠ طفل نوزاد در طول ١١ سال تحریم اقتصادی عراق و اشغال بعدی آن کشور به بهانه داشتن سلاحهای اتمی برایش اهمیت ندارد. و اکنون کشور مان تازه در آغاز مقابله با آن تحریم ها است و بی خیال آن خاک بر سر و امثال او. و در این جور مواقع است که مثقالی عقل و ذره ای از قلب و پشیزی از وجدان بشری را که خود از خاک خود به وجود آمده و به خاک میرود به زاری و گریه کشانده و از ته دل ندا سر میدهد که: خدایا مگر ممکن است که تو این خاک برسران واین خائنین جنایتکار را بخود واگذاری و روزی حسابرسشان نشوی؟ نه بخدا که محال است.

چون نیک‌ نظر کرد پر خویش در آن دید ... 


anglophile

دوست عزیز

anglophile


 مشتی از آن خاک را هم برای قدیانی و امثالهم ذخیره باید کرد که اگر چهارصد ضربه شلاق نوش جان کنند هنوز هم قبول ندارند که ایران و ایرانی را دو دستی‌ تقدیم امام راحل کردند. این تک‌ مصراع را باید به پیشانی امثال قدیانی‌ها خالکوبی کرد و به هنگام شلاق خوردن آینه‌ای در برابرشان نهاد تا یادشان نرود که: 

چون نیک‌ نظر کرد پر خویش در آن دید ...