جمعه سیاه پهلوی

Tapesh
by Tapesh
08-Sep-2012
 
کشتار ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ معروف به جمعهٔ سیاه به کشتار تظاهرکنندگان در محلات فقیر نشین جنوبی و میدان ژالهٔ تهران، توسط نیروهای نظامی ارتش شاهنشاهی ایران گفته می‌شود که در جریان ناآرامی‌هایی که به پیروزی انقلاب اسلامی در این سال انجامید، رخ داد. ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ در ادبیات سیاسی ایران، جمعهٔ سیاه نام گرفت.


  

Share/Save/Bookmark

more from Tapesh
 
shahrvand2

تسلیت به ملت ایران

shahrvand2


دل چرکین نشوید ولی آقای دمو شما یک رقم ارائه میدهید، ولی در جمله بعدی خودتان همان رقم را زیر سؤال میبرید. این که دیگر بحث نیست، فکاهیات است. اگر رقمی را باور ندارید چرا نقل  قول میکنید؟ در عین حال شمار  شهدای جنگ ایران و عراق محتوای سؤال آقای انگلوفیل را عوض نمیکند. در خصوص حادثه میدان ژاله هیچ عذری قبل قبول نیست . هیچ کس برای شرکت در تظاهرات نباید مجروح و کشته شود چه بانوی جوانی به نام ندا باشد چه مانند شهدای میدان ژاله  بینام باشد. مسولیتش هم با دولت وقت است والسلام.

anglophile

البته همینطور است که شما میفرمأیید

anglophile


 

 

 

اجازه بفرمأید که برای همه شهدا یکی صلوات بلند ختم کنیم.

 


Demo

Anglophile

by Demo on

تلفات ایرانی جنگ ننگین ایران و عراق بر طبق آمار رسمی حکومت ایران ٢١٣,٠٠٠ نفر است و نه ٧٠٠,٠٠٠ نفر از منبع اطلاعاتی شما و نه یک میلیون رقم خیالی اولتان.
//hodaebook.ir/files/maghalat/jangeeragbairan...
و تازه همان رقم رسمی هم توسط رفسنجانی حاشا شده و او آنرا خیلی کمتر میداند.
//www.30mail.net/news/2011/may/27/fri/9775
بهر حال از آخوندهای زمان شاه فاسق  بیش از این نمیتوان داشت و همچنین از نقل کنندگان شیفته پهلوی در این سایت! و لازم به تکرار نیست که آمار و تاریخ حقیقی و کارنامه واقعی اعمال یک یک ما در درگاه الهی محفوظ است و جای هیچ نگرانی نیست و شفاعت بریتانیا هم در دادگاه او کاربردی ندارد! 


anglophile

Iran-Iraq war data

by anglophile on

There are many sources including:

 //wars.findthedata.org/l/65/Iran-Iraq-War

and comparing various sources:

 //necrometrics.com/20c300k.htm#Iran-Iraq


Demo

بدبختانه

Demo


گوش کردن به حرفها و نگاه کردن به حرکات مصنوعی دست و صورت دختر خانم با پرچم درکنارشان تماشای بقیه ویدیو را بدبختانه غیر ممکن ساخت. مشکل بزرگ جامعه ما شهادت دادن در مورد حوادثی است که خود شاهد در آن حضور نداشته و طوری شهادت دادن است که انگاری شاهد اصلی ماجرا بوده اند!
پ.ن. بغیر از نقل قول از دیگران سندی و مدارکی که نشان دهد ١ میلیون ایرانی در جنگ ننگین ایران و عراق کشته شدند کجاست؟ تا کی و چقدر نقل قول آخر؟


anglophile

خوشبختانه

anglophile


 

امام راحل که همیشه به فکر صرفه جویی در بودجه تسلیحات ارتشی بودند از میزبان سابقشان مرحوم صدام حسین تقاضا کردند از تسلیحات عراقی به منظور شربت شهادت نوشاندن به باقی‌ شهادی زنده میدان ژاله استفاده کند و صدام هم یک میلیون شهید دیگر به شهدای میدان شهدا افزود.


Tapesh

می‌ کشم می‌‌کشم،هر که برادرم کشت

Tapesh


کشتار 17 شهریور 1357 و گروه جنایتکاری به نام جستجو و شکار(جوش) 

//www.youtube.com/watch?v=uOJAI6i6nx4