بهائی هراسی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
05-Sep-2012
 

پیشتر در مطلبی در باره دستگیری امدادگران زلزله آذربایجان عرض شد:

استاندار آذربايجان شرقي، حاج آقا احمد عليرضا بيگی گفته:

دشمنان حتی به دنبال استفاده از زلزله ارسباران و ضربه زدن به نظام بودند.

اعضای يك گروه بهایی كه در قالب امدادگر اقدام به تبلیغ بهائیت در بین زلزله زدگان ميكردند دستگیر شدند."

____________________________

خبر جدید؛

حاج آقا حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژ‌ه‌ای،  رئیس پیشین سربازان بد نام آقا امام زمان و پیشتر از آن رئیس دادگاه وبژه روحانیت که اکنون سخنگوی قوه قضائیه است گفته:

"اين ‌كه فردی بهایی يا عنوان دیگری داشته باشد دلیل دستگیری نیست مگر اينكه اقدامی را انجام داده باشد. در زلزله آذربایجان اين افراد قصد خرابکاری داشتند."

به عبارت دیگر؛ افرادی چون حسین رونقی ملکی و نوید خانجانی هر دو فعال حقوق بشر،  اولی به جرم وبلاگ نویسی و دومی باورمندی به دین بومی بهائیت مزۀ اسارت وحوش کشیده وقتی میبینند نظام نکبت مسلمین در امدادگری بی عرضگی نشان میدهد، در پوشش امدادگر به منطقه رفته اند تا در میان ویرانه های خانه های خشتی در حین امدادرسانی به هموطنانشان "تبلیغ بهائیت " کرده و  "خرابکاری" کنند.

تبریک

پ.ن. مصاحبه با پدر حسین که اکنون با پسرش در اسارت است و مصاحبه با  نوید


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Anis Cyrus

تاریکی از نور بیزار و فراری.

Anis Cyrus


تاریکی از نور بیزار و فراری.نادانی برای بقا به تلاش برای نابودی علم و حکمت. زشتی و وهم و تعصبات پوچ و خالی در وحشت از گسترش زیبایی ودرک و عشق و محبت.بیخبر از آن که هر امری را منع و مقاومت میتوان نمود مگر اقتضای زمان را   .                                                       .Ignorance and darkness have ever been afraid of light, knowledge and beauty. They try their best to put off the fire of love and unity.They are unaware that nothing, absolutely nothing can ever deter the advance of civilization and humanity. 

 //reference.bahai.org/fa/

 


Demo

عنوان هراسی

Demo


در بین اخبار و بالگهای از این قبیل که بلاگر همواره سعی بر گرفتن ماهی از آب گل آلود از آنها را دارد نکاتی ظریف یافت میشود. آخوندی که آوای «بهایی و هر عنوان دیگر» سر میدهد بدون آنکه خود بداند به ضمیر ناخود آگاه رجوع کرده و از حقیقت یک بیماری مزمن وخطرناک اجتماعی سخن میگوید. و آن اینکه همچون عنوانهای قلابی چون ملا و آخوند و ولی فقیه و غیره که ملتی را به بازی گرفته و میترسانند ایمان و اعتقاد و دین و مذهب هم به جای نگارش و حفاظت و ریشه و رشد گرفتن در قلوب افراد بصورت تزیینی و عنوانی در شناسنامه و کارت ملی و یا مثلأ در روی صورت مردان و یا در فرق سر زنان جلوه میکند! انگاریکه خالق آسمانها و زمین را با این بازیها و نمایشها از اموری در روی زمین مطلع میکنند که از آن بی خبر است! واویلا از این بلایا!