خواننده زن منحرف و فاسد

Fred
by Fred
05-Aug-2012
 

خبرگزاری شبستان:

" چند روز پیش خبری بر روی سایت خبری دیلی نیوز قرار گرفت مبنی بر حمایت مادونا خواننده زن فاسد و بی اخلاق امریکایی در آخرین کنسرت برگزار شده‌اش از مخالفان جنگ با ایران.

در این نوشته ادعا شده بود طرفداران اسرائیلی این خواننده منحرف امریکایی در آخرین کنسرت وی با بردن پلاکاردهایی با عنوان No War With Iran به اظهارات مقامات سیاسی رژیم اشغالگر قدس در خصوص جنگ با ایران اعتراض کرده‌اند. پیچیدگی طرح این ماجرا که در کمپین‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی از جمله فیس بوک و توییتر نیز تبلیغ وسیعی شده است این است که هیچ گونه اشاره‌ای به قدرت نظامی و امنیتی ایران نمی‌شود و صورت مساله به رخ کشیدن قدرت پوشالی و عنکبوتی نظامی اسرائیل و تجهیزات نظامی ارتش آن تحت طرح خبر جذاب حضور یک خواننده زن فاسد در این معادله است."

به عبارت دیگر؛ بیخود نیست که نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره مادونای مخالف جنگ را "زن فاسد و بی اخلاق" خطاب میکند، جنگ طلبان مخالفین جنگ را مزاحم اهداف خود میدانند.

وای از آنروزی که حضرات دستشان به بمب اتم برسد، وای!

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

ز درون فاسد!

Demo


وای وای کردن و  فغان و عزاداری ٢ بار در روز و از شاه و مصدق و از مادانا و شمانادان نوشتن دقیقأ همان چیزی است که صهیونیست و آخوندیست آنرا میخواهند.