انگاری ایرانی انسان نیست

Fred
by Fred
30-Jul-2012
 

از کنار بررسی صحت یا سقم ادعای خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر که در میانمار  "هزاران انسان مسلمان دارند کشته میشند"  رد شده؛

وارد دلیل سکوت حضرات، برای نمونه، به کشتار تا کنون بیش از ١۷٫٠٠٠ (هفده هزار) زن، مرد و کودک مسلمان سوری توسط بعثی ها و با همدستی سپاه قدس، مسلمانان اویغور توسط چین و ده ها هزار مسلمان چچن توسط روسیه نشده؛

 سئوال:
 
آیا آن هزاران ایرانی قتل عام شده در دوران "ریاست جمهوری" خدایگان امروز و سید علی خامنه ای آنروزگار  و "نخست وزیری" فامیل او میرحسین موسوی خامنه، بعلاوۀ هزاران زن، مرد و کودک مسلمان اعدام و کهریزکی شده ایرانی از آنزمان تا به امروز "انسان" نبودند؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Mehrban

ای‌ گفتی‌

Mehrban


*


mahmoudghaffari

their time is up

by mahmoudghaffari on

this one handed bandit will be captured when the US commences her surgical attaks on Iran and will be brought to justice in front of the Iranian people for the many hundreds of thousands killed while his vile regime came into existence 33 years ago.  Your time is up Seyed Ali Gheda.


Red Wine

...

by Red Wine on

به نکتهٔ جالبی‌ اشاره فرمودید،مسلمانانِ اُیغورنشینِ کشورِ چین از اوایلِ سالهای ۹۰ میلادی تا به کنون به زیرِ ظلم و استبدادِ حزبِ کمونیستِ چین به سر میبرند،کُشت و کُشتار درانجا ادامه دارد.فراری‌ها به سمتِ روسیه توسطِ روس‌ها دستگیر و جماعتِ متّحدِ اینان بسیار بد رفتاری با این خلق میکنند،چینیهای نژاد هُون به زمینهای اُیغوری‌ها رفته و آنجاها را تصاحب میکنند،به بهانه واکسن و هزار کوفت و زهرِ مار،بچه‌های اینان را به قتل می‌‌رسانند تا نژادِ قدیمی‌ اینها از بین برود.

همینطور مسلمانان کشمیر نشین،طَوارقِ نیجر و مالی‌ و ..

این اِسلامیون که از شیاطین هستند و همگان داند،اینها که از این ضَحّاکیون دفاع میکنند،اینها که فلسطین را بهانه کثیفِ خود قرار دادند بیشتر از همه مقصّرند،بدین‌ها بگویید،آخر پدر سوخته تو از فلسطین و مردمانَش چه میدانی‌ ؟ تا همین ۳۰ سالِ پیش طرف بلد نبود این کشور‌ها را به روی نقشه شناسایی کند حالا برای ما حرف از صَهیون و دیگر چرت و پرت‌ها می‌‌زند،خر خودِ بی‌ اصل و نسبِشان هستند که از هیچ نمیدانند و اینها از ایرانیان نیستند.ننگ بر اینان باد.

با سپاس از جنابِ فِرد خان برای روشنگری.


Azarbanoo

Very Great POINT,

by Azarbanoo on

Rahbar talks about those moslems who do not have anything to do with his barbaric regime.  He never talked about Chen Chen moslems in Russia whose mofia head Putin has been killing them.