اگر مردی، زن باش

Fred
by Fred
03-Jul-2012
 

فرهنگ فارسی معین:

سهل و ممتنع. [ سَ لُ مُ تَ نِ ] (ترکیب عطفی ، اِ مرکب ) (اصطلاح بدیع) آن است که ربط کلام و سیاق آسان نماید، اما مانند آن هر کس نتواند گفت بسبب سلاست و جزالت و گنجانیدن معانی بسیار در الفاظ اندک .  قطعه ای (شعر یا نثر) که در ظاهر آسان نماید، ولی نظیر آن گفتن مشکل باشد.

سئوال:

آیا برای بیان حال و روز بانوان ایرانزمین تحت ٣۴ سال حاکمیت نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیرۀ زن ستیز، سهل و ممتنع تر از این میشود:

"اگر مردی بیا ایران و زن باش"

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

نه ملامتی شد و نه معذرتی لازم

Demo


 

از علی علیه السلام نقل قول است که «هر که به من چیزی آموخت مرا بنده خود کرده است».  این بنده نه برادر خود مامور را سرزنش کرد و نه هرگز انتظار معذرت از او را داشت. هدف در این سایت انشالله که آموزش بیکدیگر و نه سرنش و بدزبانی به همدیگر باشد. و الهی که خداوند عذر این بنده را از ضعف بیان و اشغال بدون اجازه بلاگ شخص دیگری در جهت روشنگری خوانندگان این سایت ایرانیان بپذیرد. آمین و ماه رمضان مبارک بر همه صاحبدلان.

آنکس که نداند و بداند که نداند لنگ لنگان خَرَک خویش به مقصد برساند.


مآمور

 با عرض معذرت

مآمور


 با عرض معذرت دمو جان، من خود را مسلمان دانسته و اصول ۵ گانه قرآن مجید اعتقاد دارم. از دین همانقدر میدانم که از پزشکی و آنتومی انسان که یعنی صفر!! طرفدار ولایت شاه و فقیه هم نیستم!!
فقط میدانم اگر مرحوم خمینی گفت اشکلال ندارد خوب لابد ندارد!! ایشان اسلام شناس بود!!

I wear an Omega watch


Demo

فقه مترقی!

Demo


إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُواْ دِينَهُمْ وَكَانُواْ شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُواْ يَفْعَلُونَ
كساني كه آئين خود را پراكنده ساختند و به دسته جات گوناگون (و مذاهب مختلف) تقسيم شدند هيچگونه ارتباطي با آنها نداري، كار آنها واگذار به خدا است پس خدا آنها را از آنچه انجام مي‏دادند با خبر مي‏كند. (سوره ٦:آیه ١٥٩)

اگر قرآن را بخوانیم و کلام خدا را بیاموزیم هرگز احدی بنام فقه شیعه و یا هر فقه مترقی! دیگر قادر نخواهد بود ما را به بازی گیرد و بطور مثال ولایت فقیه بخوردمان دهد! هیچ پزشک حاذقی و هیچ مرجعی نمیتواند کلام خدا را در قرآن تغییر دهد. هیچکس و نه در هیچ زمان و هیچ مکانی. ترقی و مترقی و ترقه در دادن ارزانیمان. مرحوم هم یعنی مورد رحمت خدا قرار گرفتن. حال چگونه میتوان در مورد قضاوت خدا در باره مرحوم شدن پیشگویی کرد این را شاید فقط فقه مترقی شیعه میداند چون قرآن میگوید قضاوت نهایی با خالق عالمیان است و نه با احدی دیگر!


anglophile

روزبه جان

anglophile


در مثل مناقشه روا نیست


مآمور

نشان مترقی بودن فقه شیعه است

مآمور


فتوای آن مرحوم که با رایزنی با پزشکان حاذق که از طرف رفسنجانی معرفی شده بودنند نشانه حق بودن فقه شیعه است. توضیح علمی پزشکان در مورد هورمونها زنانگی و مردانگی و بهم خوردن تعادل آنها در بعضی مورد قبول خمینی قرار گرفت!!

I wear an Omega watch


Roozbeh_Gilani

یاد «ندا »و تمامی شهدای جنبش در قلب ماست!

Roozbeh_Gilani


آهنگ جان، درود بر شما

این هم تقدیم به شما از یک "مرد رشتی" که افتخار می‌کند به شیر زنان  وطن که بر پاا ایستاده‌اند برای جنگ بر علیه رژیم فاسد، منفور، دزد و آدمکش ولایت فقیه... 

//jahanezan.wordpress.com/2012/06/18/18617/


Demo

رفقای شیطان؟

Demo


 


تغییر جنسیت بر طبق فتوای ؟؟! خمینی در ایران آزاد است و بی دردسر. و این فتوا؟؟! بر خلاف دستور قرآن و بلکه موافق حکم شیطان است. پس همان بهتر که مرد مرد باشد و زن زن. و هر دو باشند پیروی حقیقیت و عدالت.

*"و آنگاه آنان را به گمراهى میكشانم و به [دام‏] آرزوهاى دور و دراز مى ‏اندازم و می‏فرمايمشان تا گوشهاى چارپايان را ببرند و می‏فرمايمشان تا آفرينش الهى را دگرگون كنند، و هركس كه شيطان را به جاى خداوند دوست گيرد، آشكارا زيانكار شده است. (سوره نسا آیه ١١٩)*‏


anglophile

یاد رشتیه به خیر

anglophile


 

یه شب تابستونی روی پشت بوم کنار زنش خوابیده بود و داشت به آسمون و ستاره‌ها نگاه میکرد که یه مرتبه یه سوال به ذهنش میرسه(به لهجه رشتی):

رشتیه: زن جان دلت میخواست مرد بودی؟

زن رشتیه: نه ولی‌ دلم می‌خواست تو مرد بودی! 


Azarbanoo

Great One Shirin Jan

by Azarbanoo on

Thanks Fred./


ahang1001

بیا ای دوست

ahang1001


بیا ای دوست اینجا در وطن باش

شریک شادی و غمهای من باش

زنان ما چون شیر شرزه جنگند

اگر مردی بیا ایران و زن باش

 


First Amendment

...

by First Amendment on

اگه فردی، فرد نباش.......