برنامه تابستاني پاسدار رادان براي سلب آزادی مردم

Tapesh
by Tapesh
26-Jun-2012
 

برنامه تابستاني پاسدار رادان براي سلب آزادی مردم 

 سردار احمدرضا رادان

 


Share/Save/Bookmark

more from Tapesh
 
amirparvizforsecularmonarchy

Who would call their child "Ridan"?

by amirparvizforsecularmonarchy on

I feel bad for Iranians we have leaders who are themselves abused abusing others.


vildemose

1. Gardan Ali 2. Gardan

by vildemose on

1. Gardan Ali

2. Gardan Mohammad Rasoul allah

3. Gardan Zahra

4. Gardan Ashoora

5. Basiji

6. Sepah

Regime is paranoid. If this is not occupation, I don't know what is.

با اجرایی شدن طرح در بحث فرهنگی یک اتفاق بزرگی در تهران خواهد افتاد که ان‌شاء‌الله وضع ظاهری شهر تغییر کند و رشد و نمو فرهنگی خوبی را شاهد خواهیم بود.»

God knows, what they have got up their sleeves this time...

All Oppression Creates a State of War--Simone De Beauvoir


Zendanian

تهران در زیر پوتین سپاهیان!

Zendanian


شرق: همزمان با اعلام این خبر که «سپاه برای برخورد با چهار تهدید تهران برنامه دارد» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ از برنامه‌ریزی برای برگزاری چندین مانور بزرگ در شهر تهران سخن گفته است. از جمله این مانورها که «سردار محسن کاظمینی» خبر از برگزاری آن در تهران داده مانور گردان‌های عاشورا در هفته دفاع مقدس است که به گفته سردار کاظمینی قرار است «قدرت نرم» سپاه را به نمایش بگذارد.
آنگونه که فرمانده سپاه تهران بزرگ درباره برنامه‌های سپاه گفته این نهاد طرح‌های فرهنگی با حمایت «سردار جعفری» فرمانده کل سپاه تهیه کرده است. سردار کاظمینی تاکید کرده «با عنایت و حمایت سردار جعفری، فرمانده کل سپاه طرح لبیک یا خامنه‌ای با حمایت ایشان به تصویب می‌رسد و با اجرایی شدن طرح در بحث فرهنگی یک اتفاق بزرگی در تهران خواهد افتاد که ان‌شاء‌الله وضع ظاهری شهر تغییر کند و رشد و نمو فرهنگی خوبی را شاهد خواهیم بود.»
فرمانده سپاه تهران بزرگ همچنین گفته «این طرح چهار تهدید را دنبال می‌کند و ۵۲۶ برنامه و اقدام را در پی‌خواهد داشت.»
به گزارش ایسنا، سردار محسن کاظمینی به مناسبت جشن میلاد امام حسین و روز پاسدار در سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ با تجلیل از مقام پاسداران اظهار کرد: سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با عنوان لشکر ۲۷ در دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی‌های بسیاری نشان داد و در سخت‌ترین عملیات‌ها شرکت داشت و بعد از جنگ نیز در عرصه مقابله با اغتشاشات و آشوبگران ایستادگی کرد تا جایی که امروز فتنه‌گران هیچ‌گونه قدرت مانوری ندارند. وی با تشریح برنامه‌های سپاه تهران بزرگ در سال ۹۱ افزود: در سال ۹۱ مصمم شده‌ایم که همچنان در عرصه سخت و نیمه‌سخت و جنگ نرم حضور فعال داشته باشیم، چراکه این سپاه توانمندی بازدارندگی بالایی را دارد و این توانایی‌ها در بسیج و یگان‌های رزم آن سازمان زیادی یافته است. کاظمینی درباره آمادگی گردان‌های بسیج سپاه تهران بزرگ نیز تصریح کرد: در تهران، گردان امام علی وجود دارد که خوب ساماندهی شده‌اند و در آینده چندین مانور مشترک و یگانی برگزار می‌شود. گردان‌های عاشورا نیز به آمادگی مطلوبی رسیده و اولین همایش گردان‌های الزهرا هم در میلاد کوثر در سالن ۱۲‌ هزار نفری به خوبی برگزار شد.
جانشین قرارگاه ثارالله، با اعلام اجتماع بزرگ بسیجیان گردان‌های عاشورا افزود: در هفته دفاع مقدس با گردان‌های عاشورا یک اجتماع عظیم در تهران خواهیم داشت که قدرت نرم سپاه را به نمایش می‌گذارد. وی ادامه داد: رشد و توسعه آموزش‌های تکمیلی در سال ۹۰ کامل انجام شده و ما برای سال ۹۱ بیش از ظرفیت درخواست کرده‌ایم و در حال حاضر تیپ‌های ما هم توان اجرای این دوره را برای بسیجیان دارد. از سوی دیگر سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه «حرکات دشمن یک نیمه آشکار و یک نیمه پنهان دارد»، گفت: نیمه آشکار آن، همین فعالیت‌های ظاهری است که در منطقه، جهان یا حتی محیط امنیت داخلی ما انجام می‌دهند اما بخش پنهان آن نیات و تفکرات راهبردی آنهاست که مسیر و حرکت بلندمدتشان را تبیین می‌کند. سردار حسین سلامی شنبه‌شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، سپاه را دارای یک بلوغ و کفایت مناسب در شناخت محیط و سناریوهای دشمن دانست و افزود: این سناریوها که احتمال دارد دشمن از آن برای تهدید نظام اسلامی استفاده کند، از سوی سپاه رصد و شناخته شده است.


jmyt17

سردار Khar

jmyt17


 

No comment for سردار Khar.


Azarbanoo

Radan, Go to HELL

by Azarbanoo on

I can not wait to see all these bastards islamist thieves go to hell soon by IRANIANS.