جدایی مهرداد از فروغ


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
07-Jun-2012
 

آژانس خبری مسیحیان ایران:

"مهندس مهرداد سجادی و همسرش فروغ دشتیانی از مشایخ و معلمین کلیسای انجیلی عمانوئیل در تهران می باشند كه در روز ۵ شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ با ورود ماموران امنیتی و لباس شخصی به منزلشان در كرج بدون هیچ توضیحی بازداشت شدند.

با گذشت بیش از ۱۲ روز از بازداشت این افراد علیرغم پیگیری های خانواده از مراجع قضایی و امنیتی تاکنون اطلاعی از وضعیت و محل دقیق نگهداری این زوج نوكیش مسیحی بدست نیامده است."

پس از تعطیل اجباری تنها دو کلیسای تهران که به زبان فارسی در جمعه ها مراسم برگزار میکردند؛ حالا خبر میرسد که کلیسا جمعیت ربانی تحت فشار قرار گرفته اند تا نام و شماره کارت ملی اعضاء را در اختیار وزارت اطلاعات قرار دهند.

ایرانیان درون ایران با وجود ریسک بالا که شامل به قتل رسیدن توسط مسلمین حاکم میشود، فوج فوج از دین اسلام خارج و به ادیان دیگر، مخصوصاً مسیحیت، پناه میبرند.

مسلمین حاکم ایرانی کُش و ایران ویران کُن بیاد داشته باشند؛ سیاست برنامه ریزی شدۀ ایرانی ستیزی آنان که شامل قتل و ستم بر ایرانیان سُنی، شیعۀ غیر حکومتی، بهایی و ... میشود، در حیطه صلاحیت دادگاه کیفری لاهه میباشد.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Azarbanoo

Barbaic IRR/IRI must be ashamed of

by Azarbanoo on

His crimes against Degar Andishan.  I hope soon IRANIANS from all over IRAN send this regime & their thugs to their HELL.