چادر؛ نماد ملی زن ایرانی

Fred
by Fred
01-Jun-2012
 

پیشتر چندین بار در راستۀ قدغن کردن رقص در مهدهای کودک و مجوز گشایش یکصد "مسجد مهد" مطالبی تقدیم شد.

خبر جدید:

حاجیه ناهید خانوم یاوری، سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد گفته:

" به منظور فرهنگ‌سازی در امر حجاب برای نخستین‌بار در کشور مدرسه حجاب ویژه مهدهای کودک استان یزد دایر می‌شود.

هدف از تاسیس چنین مدرسه‌ای نهادینه کردن فرهنگ حجاب از کودکی است که به طور قطع با برنامه‌های جذاب و هنری نه تنها بر روی کودکان بلکه می‌تواند بر روی والدین آنها نیز تاثیرگذار باشد."

به عبارت دیگر؛ پس از ٣۴ سال زور مضاعف عبث مسلمین حاکم "مردمی" و غیره که حداقل سه نسل تربیت یافته نظام ارزشی آنان بوده "نهادینه کردن فرهنگ حجاب" هنوز نهادینه نشده و دارند میروند به سراغ کودکان شیرخواره شاید فرجی حاصل شود برای " چادر به عنوان نماد ملی زنان ایرانی" انشاء الله.

بزک نمیر بهار میاد ....

تبریک

پ.ن. سرکی هم بکشید به اینجا و اینجا.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Mardom Mazloom

مامور بیسواد،

Mardom Mazloom


خیت شدی؛ داری هذیون میگی!

مامور بیسواد، مانند تو حقیر .... تا بدین حد مکن و جان خود را خوار مگیر


مآمور

اهل حیفا

مآمور


بدو كلمة عربيه و المقصود بها سكان البادية و البادية هي الصحراء و هناك كلمة اخرى هي وعد

و انا أعدك بأن صواريخ ايران سوف تضرب وسط حيفا

I wear an Omega watch


Mardom Mazloom

بیسواد جان؛

Mardom Mazloom


تکثر و تعدد معانی را برای برخی از کلمات شنیده بودی؟ در آن جمله بدوی به معنی نخستین, یا اولیه, هست !

آمدی فارسی بخوانی، نفهمیدی ... دنبال معنی لغت بدوی گشتی و با اولین معنی یکه تو لغتنامه براش پیدا کردی، از ذوق زیاد رئیس جمهور محبوبت یادت امد و شروع کردی به بالا و پایین پریدن !!! کی گفت که شما ردی؟ در پایان ماموریتت, دیپلم دکترای افتخاری جمهوری شیطانی را حتما خواهی گرفت


مآمور

زمین غصبی نماز ندارد

مآمور


شما همون معلم درس ادبیات فارسی نیستید که من را در خرداد تجدید و درشهریور رد کرد نیستید؟؟
البته این بدیهی است که  مردم بدوی سرزمین مقدس هنوز صحرا نشین هستند

I wear an Omega watch


Mardom Mazloom

شما ها و ما ها !!

Mardom Mazloom


حق با شماست؛ با مرگ بر اسرائیل گفتن، اسرائیل نابود نمیشود. شما اگر کسانی را در جمهوری اسلامی سراغ دارید لطفآ این مسله بدوی را با ایشان در میان بگذارید که بعد از این ۳۰ و اندی سال "مرگ بر این و ان گفتن " خود را بیشتر خسته نکنند!

از این حقیقت گذشته؛ شما در آخر نظر اول خود نوشته اید "بُزک جان گر خواستی بمیری برو جانم بمیر" این جمله را بایست دال بر فحاش بودن شما دانست؛ یا اینکه با وصف دانستن حقیقت اولی شما سعی بر این دارید که "با حلوا گفتن دهان خود را شیرین کنید"؟

بعد، این شما بودید که در نظر دوم خود "لغت «چیت» را به لُغت نگلیسی تقلب معنا کردید؛ حال میگوید که من " برای مزاح «چیت» را «تقلب» معنا میکنم که قدری خواننده را به فکر میاندازد.". شما فکر نمیکنید که با این منطق حاجیانه خود، خواننده به این حقیقت سوق داده نمیشود که جنابعالی کمی سَفسَطه یا مَغلَطِه گر هستید؟

در نهایت؛ منظور از علی گدا، رهبر فرزانه شماست، که در جوانی با گدایی معاش خود را میگذراند. این کاریکاتور .شاید برای شما گویاتر باشد


First Amendment

I would read.....

by First Amendment on

Demo's last comment many times over..........


Demo

ماها و شماها!!

Demo


این حاجی!؟! مخاطب «مردم مظلوم؟!؟» اهل مناظره نیست. هرگز فحاشی نکرده و نخواهد کرد. برای مزاح «چیت» را «تقلب» معنا میکند که قدری خواننده را به فکر اندازد. زبان فارسی زبان خالصی نیست و متاسفانه پر از لغات واراداتی است. سخن از فلسطین و حماس کی زد؟ علی گدا کیست؟ ایرانی کارش شده شعار و نمایش و تو خالی زدن. نه با حلوا گفتن دهان شیرین میشود و نه با مرگ بر اسراییل گفتن اسراییل میمرد و نه با جانم فدای ایران گفتن جان فدا میشود! بهر حال ریشه از بیخ خراب است  و بیش از این نوشتن یعنی تلف کردن وقت گرانبها!


Mardom Mazloom

حاجی دمو،

Mardom Mazloom


در فحاشی که تو چیزی از کسی کم نداری. فارسیت هم که تعریفی نداره! حاجی ؛ "چیت" به معنی "چه چیزیت" هست نه کلمه انگلیسی تقلب که که شما ها اونو خوب بلدید!

تازه از این حرفا گذشته;  گور بابای فلسطین! همونطور که زمان جنگ، فلسطینیها گفتند گور بابی ایران, و هم صف صدام ایرانیا رو نشونه میگرفتند. گور بابای فلسطین! همونطور که چندی پیش با وصف اینکه چمدون چمدون پول مردم ایران را از علی گدا گرفته بودند، حماس گفت که اگر اسرائیل به ایران حمله کنه از جاشون تکون نمیخورند!

ایرونی ها تو خیابونا گفتن


نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران

باید این، آویزه گوشتون شه


Demo

چیت و فحاشی

Demo


عجب بلبشویی! اولأ لغت «چیت» که لُغتی است انگلیسی و به معنای تقلب است و و چه بالیدنی است به آن؟ ثانیأ مگر خجالت آور نیست که بعد از ٣٤ سال ودر زمانیکه کشور در محاصره نظامی از هر طرف است به بحث حجاب بپردازیم و به فحاشی به یکدیگر بپردازیم؟ دین و فرهنگی که مبنای آن بر «حجاب» باشد همانند حکایت قصر ملکه سبا در قرآن است که بر «آب» بنا شده باشد! تا زمانی هم که این زُلف فخر و برتری نژادی به لُطف و بشر دوستی و مهر بیکدیگر تبدیل نشود از بهار واقعی خبری نخواهد بود و هر گونه بهار دیگر همچون بهار عربی سراب و فریبی بیش نخواهد بود!  


Mardom Mazloom

حاجی دمو؛

Mardom Mazloom


به چیت میبالی؟ به اون اسم غیر ایرونیت، یا به اون فکر متحجر عربیت ؟

دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره بهار ایرانی هم میرسه. برای تو که تو خارجی; تنها چیزی که عوض میشه اینکه دیگه پولت از جیب ملت ایران حیف و میل نمیشه. ولی برای ملت ایران دنیا عوض میشه.

راستی اینو شنیده بودی حاجی؟ بزک نمیر بهار میاد؛ کـُمبـُزه با خیار میاد


First Amendment

...

by First Amendment on

 

 

 

دوستان دانشمند احتیاجی به یادآوری این حقیر ندارند که در قرآن، "حجاب"
یکی‌ از "مشتبهات" است....به هر حال، چه مستور، چه مکشوف...تکنولوژی
هسته‌ای متعلق به همه ملت ایرانست.....و "اون دوستان" هم باید برگردند به
پشت مرزهای قانونی ۶۷.......

 


Fred

حاجی پیزوری دروغگوی دهان دریده

Fred


حاجی پیزوری دروغگوی دهان دریده که گرفتار و اسیر باد مربوطه ای؛  بارها به تو دروغگوی دهان دریده گفته ام که به من همانند گذشته هرچه میخواهی دهان دریدگی بکن، دَمت هم گرم؛ اگر همچو تو نکند پس کی؟

ولی حاجی پیزوری دروغگوی دهان دریده، تو و همدستانت که ایران و ایرانی را اسیر گرفته اید بسیار بسیار حقیر تر، چنته خالی تر و رسوا تر از آن میباشید که به ایران و ایرانی دهان دریدگی کنید.

روز رهایی ایران و ایرانی  از دست همچو تو حاجی پیزوری دروغگوی دهان دریده دور نیست، اصلاً درو نیست.


Demo

زُلف کج ایرانی

Demo


 


آن حاجیه؟!؟ خانم با چسباندن کلمه فرهنگ جلوی حجاب به همان اندازه از فهم و شعور ناقص خود از دین حود آواز سر میدهد که این بُزک با چسباندن همان کلمه فرهنگ جلوی ایرانی آن دین را به مسخره میگیرد! غافل از آنکه اشکال از زُلف کج ایرانی است که نه به دین ارتباطی دارد و نه به ملیت و نه به فرهنگ و همانا تا ثریا میرود کج!
بُزک جان گر خواستی بمیری برو جانم بمیر که بهار هم عربی شده و از بهار ایرانی هیچ خبری نیست!