خامنه ای پیامبر اسلام شد


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
11-Apr-2012
 

مشرق نیوز:

" شنیده ایم دیدار همسر و دختر اردوغان با مقام معظم رهبری که تحت تاثیر شخصیت معنوی ایشان دقایقی را اشک ریخته اند بازتاب گسترده ای در میان هیات همراه اردوغان و سیاسیون ترکیه داشته است."

جهان نیوز:

"در این دیدار نوع نگاه و ارادت آقای اردوغان و همسر و فرزندشان به رهبر معظم انقلاب کاملا مشهود بود، اردوغان در این دیدار خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرد که من به عنوان یک مسئول کشور در خدمت شما نیامده ام بلکه به عنوان مریدی به خدمت مرادم آمده ام.

زهره الهیان، نماینده تهران در خانه ملت ادامه داد: همسر و دختر آقای اردوغان در این دیدار خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کردند که شما ما را به یاد پیامبر گرامی اسلام می اندازید."

البته این "تحت تأثیر شخصیت معنوی" آشک ریختن و ارادت به "مراد" و شباهت به پیامبر اسلام چیز جدید نیست، همانطور که تقریباً دو سال پیش همراه با ویدیو راوی تقدیم شد، ولادمیر پوتین سابقاً کمونیست لامذهب گفته:

"با عنایات به مطالعاتی که من در بارۀ مسیح داشتم، در ملاقات با رهبر انقلاب، تمام ویژگیهای نوشته شده برای مسیح را در آیت الله خامنه ای دیدم و برایم متجلی شد"

سئوال:

چرا ایرانیان قدر این المثنی حضرت مسیح که همزمان پیامبر اسلام را بیاد دیدار کنندگان می آورد و کرامات گریه آور هم دارد را نمیدانند؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
مآمور

هوچی گری! کلمه برای امروز! شما برگرد به دبستان

مآمور



مآمور

the last laugh

by مآمور on

OK! whatever, now somebody from Haifa wants to correct my Farsi!! well, wouldn't it be a better idea if u teach Farsi to your brother Mahmoud Abbas?

let's see who gets the last laugh? next time around!

I wear an Omega watch


Fesenjoon2

من هم اشك ميريزم

Fesenjoon2


من هم اشك مي ريزم زيرا اين ملايان با مزخرفات مذهبيشان عقل ايرانيان را دربست اجاره دادند و مملكت را تبديل كردند به سوراخ مستراح جهان. اشك ريختن هم دارد والله


anglophile

راست گفتی‌ "دمو"

anglophile


 

قلب به زنجیر کشیده در نفرت به دیگران را حتی خالق قلوب تمام عالم نمی‌‌خواهد از زنجیر رست. نگاه کن به سرنوشت "توانا" که ناتوانی بود با قلبی آکنده از نفرت به بنی آدم و همچون زالو می‌‌مکید خون همنوعان خودرا و میداد به اربابش ضحاک جهان معروف به سید علی‌ گدا تا آنکه روزی فرشته نجات معروف به جی‌ جی‌ از راه رسید و بساط او را در هم ریخت. بر حذر باش از آنکه به سرنوشت "ناتوان"  مبتلا شوی (آیه‌ ۱ از سوره ضحاک).

 


anglophile

من طرفدار خدای تو هستم مأمور جون

anglophile


 

که فارسیت از انگلیسیت بدتره!! (از کی‌ تا حالا محاجه شده مواجهه؟!!). اون‌وقت از یکی‌ دیگه مثل خودت (مرحوم توانا معروف به دمو) میخوای به بقیه فارسی‌ یاد بده؟ واقعا:‌ها ها ها.

 


Demo

خالق زالو و آلو!

Demo


و نه خدا تنها سواد کوهی و بز کوهی را خلق کرد بلکه زالو و آلو را هم با منافع و ضررهای منحصر به خودشان خلق کرد! آلو شیرین و ترشش دستگاه گوارش را تمیز میکند و زالو با مکیدن خون کثیف از بدن بسیاری از بیماریها را شفا میبخشد. ولی سوادکوهی بجای سوادجویی خون ملتی را در شیشه کرده و نوکرانش هم چون بز کوهی او را مناظره میکنند!
پی-اس- مفاتیح یعنی کلیدها و غیر ممکن است که قلب به زنجیر کشیده در نفرت و کینه به دیگران را هیچ کلید و یا مفاتیحی باز گشاید مگر به خواست خالق تمامی قلوب عالم! 


مآمور

البته که شاه

مآمور


البته که شاه مسلمان بود. شما هم مسلمان هستی تا روزی که پیش ۲ شاهد اعلام یرتد کنید.
و البته که شاه با خدا که هیچ با  بنده خدای هم مواجهه نمی کرد!! فقط حرفش میزد!! میگفت 'می خوام کارهای بکنم'!!!
حالا شما بگو طرفدار روباه هستید یا شیر؟؟؟

I wear an Omega watch


anglophile

پس عجب این خدای خوبی‌ بوده ها

anglophile


 

که هم شاه رو خلق کرده هم منو و در عین حال آن دو امام کذاب رو می‌فرسته به قعر جهنم. ولی‌ دمو جون مفاتیح یادت نره ۰ شب جمعه داره نزدیک می‌شه. 


IRANLOVESISRAEL

Judo-Persian Unity ==> Iran & Israel Becoming One!

by IRANLOVESISRAEL on

What this tells you is the urgency for Iran and Israel to become one. Even Turkey can no longer bet trusted in preserving its secular identity.

Dr. Love, Ph.D., M.D., J.D., Member of Iran-Israel-American Love Association.


Anonymous Observer

I agree with AB

by Anonymous Observer on

Khamenei reminds me of Mohammad as well.  So do Khomeini and Bin Laden for that matter.  These three are the true modern day manifestations of Prophet Mohammad.


areyo barzan

Me too

by areyo barzan on

Well! he (Ali Gedaa) also reminds me of Mohammad as well.

As they (Ali Khmene-ee and Mohammad) are both arrogant, selfish, charlatan, murderer, rapists with an uncivilised, murderer, rapist, blood socking hound as their followers.

Furthermote both of them have done a lot of damage to this country

So she was not off the mark by a lot


Demo

تعطیل مغزی و یا فراموشی دروغین؟

Demo


ها؟ آیا آن شاه نبود که برای فریب خلق و طبق سفارش آخوندان دربار حتی جسارت را به آن حد رسانده بود که قرآن آریامهری! هم متنشر کرد و سفرمکه هم رفت و در کفن سفید هم از خود عکس گرفت و هزار فریبکاری و فساد دیگر! او محاجه نمی کرد چون تخصصش فقط و فقط در فساد بود. نگران آن دو امام! هم نباشیم که حسابشان با همان خدایی است که هم شاه راخلق کرد و هم نوکران انگلیسی در بارش را!
پی - اس: کدام کپی؟؟ ها؟؟


anglophile

تحصیلات حوزوی هم که نداری برادر

anglophile


 

شاه که مثل سید علی‌ گدا با خدا مهاجه نمیکرد اتفاقا خیلی هم از خدا می‌‌ترسید ولی‌ امام شما برادر من چه قبلی‌ چه فعلی‌  میگه اگه لازم باشه مسلم میتونه قول دروغ بده بعدشم بگه چون امامم حق دارم دروغ بگم. نعوذ بالله خودا هم از این حرفا نمیزانه! یه خورده کمتر مفاتیح الجنان بخون سوادت بره بالا اینقدر هم از من کپی نکن. ویلا للمنافقین!‌ها ها‌ها  


Arash Kamangir

mamoor and demo

by Arash Kamangir on

You two compete with each other in defending dear leader and dear Islam. Let me tell you both that the time for both in Iran has started to run out. Before you know dear leader will be running off to libannon wearing chador!   


مآمور

 دمو یک کلاس

مآمور


 دمو یک کلاس زبان فارسی برای این عاجزین که ثوانای نوشتن یک خط فارسی هم ندارند بگذار!!
بدون هیچ پیش داوری!! یا اصلأ ایرانی نیستند! یا همچون رضا ربع پهلوی از ایران وهرچه مربوط به ایران است بدشان می آید!!
ولی اگر فارسی یاد بگریید اضافه حقوق در راه خواهد بود

I wear an Omega watch


مآمور

عجب محفل روحانی!!

مآمور


 مژده  مژده که
گربه عابد شد
زاهد عابد مسلمانا

I wear an Omega watch


Arash Kamangir

Demo: I can't read dari farsi or arabic

by Arash Kamangir on

Could you please write in pahlavi farsi and not in dari farsi or arabic.


Demo

جهالت نمرودیان

Demo


«آيا نديدي (و آگاهي نداري از) كسي (نمرود) كه با ابراهيم درباره پروردگارش محاجه و گفتگو كرد؟ زيرا خداوند به او حكومت داده بود، (و بر اثر كمي ظرفيت، از باده غرور سرمست شده بود،) هنگامي كه ابراهيم گفت: «خداي من آن كسي است كه زنده مي‏كند و مي‏ميراند». او گفت: «من نيز زنده مي‏كنم و مي‏ميرانم!» (و براي اثبات اين كار و مشتبه ساختن بر مردم دستور داد دو زنداني را حاضر كردند، فرمان آزادي يكي و قتل ديگري را داد) ابراهيم گفت: «خداوند، خورشيد را از افق مشرق مي‏آورد، (اگر راست مي‏گويي كه حاكم بر جهان هستي تويي،) خورشيد را از مغرب بياور!» (در اينجا) آن مرد كافر، مبهوت و وامانده شد. و خداوند، قوم ستمگر را هدايت نمي‏كند. (قرآن - بقره - ٢٥٨)»
و اگر نمرودیان نوکران انگلیس نبوده و سواد خواندن فارسی داشته و کامنت را درست میخواندند بجای ها ها ها کردن زار زار زار بحال مملکت خود میگریستند البته اگر مثقالی عقل در کله کچلشان بود! چه بسا که نمرود هم ملت خود را غیور می پنداشت، مخالفان خود را به حبسهای طولانی محکوم میکرد، معظم هم بود و جنگ ٨ ساله خود با کمرودیان را مقدس مینامید و عصایی هم در دست داشت. ولی او کجا و سلیمان پیامبر خدا کجا!
پ. اس. توانا بلاک شد چون گوشزدی کرد به کمبود مادرزادی پسر نمرود سابق ایران محمد رضا سواد کوهی. دمو ولی از سال ٢٠٠٩ بلاک نشده وگر چه هر روز آرزو میکند که بلاک شده و از شر جهالت نمرودیان برای همیشه خلاص شود.


Arash Kamangir

I am surprised Erdogan didn't kiss his hands!

by Arash Kamangir on

I am very surprised that Erdogan didn't kiss khameneis hands as he is the man who sent Erdogan a container with $18 billion.


Faramarz

از دور دل و از نزدیک زهره میبرد!

Faramarz


 

 

سید علی هم مثل آقا رسول بین نسوان چادر چاقچوری سوکسه داره! 


anglophile

کاش نمرودیان از قران پند می‌گرفتند

anglophile


و به رهبرشان سید علی‌ گدای نمرود نژاد یاد آور ایه ۲۵۸ از سوره بقره میشدند: «آيا نديدى (و آگاهى ندارى از) كسى [نمرود] كه با ابراهيم در باره پروردگارش محاجه و گفتگو كرد؟ زيرا خداوند به او حكومت داده بود (و بر اثر كمى ظرفيت، از باده غرور سرمست شده بود)..  و نیز اسم خودرا از توانا به دمو و از دمو و توانا تغییر نمیدادند که اسباب خنده شود.      ها ها ها

Azarbanoo

Anglophile, Great interprations of Putin & Ordogan

by Azarbanoo on

Well said.


Demo

سلیمان و عصایش!

Demo


و این کله پاچه خواری ذاتی ایرانی حکایت زمان مرگ پیامبر سلیمان (قرآن آیه ١٤ سوره ٣٤) را بیاد پیروان موسی و مسیح عیسی می اندازد.او با آنهمه شکوه و جلال سلطنتی! خود هنگامیکه که جان به جان آفرین داده بیش از مُرده ای نشسته با عصایی در دست بروی تخت پادشاهیش نبود. در این میان بغیر از مورچه ای که آهسته مشغول جویدن عصایی چوبین او بود هیچیک از نوکران دربارش از مرگ او واقف نبوده و همچنان طبق معمول سنواتی به دریوزگی او مشغول بودند! حالا چرا ایرانیان شاهپرست حتی بعد از سالیان دراز بعد از ورود شاه به گور هم دست از سرش بر نداشته و او را با خزنده های گوشتخوار در گورش تنها نمی گذارند بماند!  


anglophile

دوست عزیز شما هم اینقدر سخت گیری نکن

anglophile


 

منظور اردغان و اهل و عیالش این بوده چون پیامبر اسلام امی (بی‌سواد) بوده و به ضرب یه معجزه باسواد شده حالا سید علی‌ گدا هم به تاسی‌ از جدّ بزرگوارش به معجزه رهبریت عظما یه مرتبه باسواد شده! همین!

 

منظور پوتین هم (با توجه به سابقه لادینی و کمونیستی بودنش) این بوده که تمام اون چرندیاتی که راجع به عیسی میگن (البته از دید آقای پوتین وگرنه من جسارت نمیکنم) مثل بی‌ پدر بودن و توی طویله دنیا اومدن و گاوان و خران به زیارتش اومدن و علاقه به خر سواری در معابر عمومی‌ و با فواحش و دزدا سر یه سفره نشستن و از این قبیل مزخرفات همه و همه در سیمای رهبر معظّم تجلی‌ کرده. والا من که در حرفای اردغان و پوتین اشکالی نمی‌بینم.