مُزد ایرانیان

Fred
by Fred
31-Mar-2012
 

علی‌اکبر عیوضی، مسئول کمیته مزد استان تهران:

طبق معیارهای بهداشت جهانی، نرخ خط فقر شدید در کشور ۵۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان برآورد شده است.

نرخ سبد هزینه خانوار کارگری با در نظر گرفتن ۲۰۰۰ کالری برای افراد بزرگسال و ۱۸۰۰ کالری برای کودکان، در سال ۹۱ نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است."

طبق آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی حداقل دستمزد ماهیانه ۳۹۰ هزار تومان میباشد.

به عبارت دیگر؛ در نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره که اختلاس ها رقم های نجومی ٣ میلیارد دلاری دارند و بدلیل واردات بی رویه از چین کارگاه ها و کارخانه ها ورشکسته و تعطیل؛ کلاه بسیاری پس معرکه و بازار افزودن بر خیل مستضعفان داغ داغ است.

و البته که به فرمایش امام راحله: "اقتصاد مال خر است".

تنها و تنها راه رهایی؛ تحریم های کمر رژیم شکن و تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است و لاغیر.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
ILoveIran

When site Admins cover-up treason and use double standards ...

by ILoveIran on


Demo

Here we go again!

by Demo on

with more out of order Macy's Inc.'s evidence! Hearsays, profanities, baseless accusations, mysterious info. sources, & phony evidence are once again reminders of  what Bush & Cheney, Inc. came up with to invade/occupy Afghanistan & Iraq! 


Roozbeh_Gilani

دزدان بی‌ شرم و درغگوی رژیم فاسد و منفور اسلامی..

Roozbeh_Gilani


چند هفته پیش دولت انگلیس اعلام کرد که یک حساب بانکی به مبلغ 976.110.00 پوند انگلیس یا 1.6 میلیارد دلار را مسدود کرده است... این مبلغ در حسابی که به نام شخص مجتبی خامنه‌ای وجود دارد و منجمله پول های ایرانیان بیچاره ی کلیه فروش، نظیرحساب صد امام و صندوق بیت امام و دیگر مبالغ دریافتی بیت خامنه ای به این حساب واریز می‌شده و اغلب خریدهای وسائل سرکوب و شکنجه مردم ایران، از جمله یونیفرم‌های فضائی، هالیوودی پلیس و باتوم و گاز اشک آور و سپر و سلاح‌های دیگر و موتورسیکلت لباس شخصی ها و بسیجی ها و غیره، نیزهمه از این حساب برداشت می‌شده، دولت انگلیس فعلا این حساب را مسدود کرده است. گفته می‌شود خشم شدید و بی‌سابقه خامنه‌ای هم از انگلیس، در نماز جمعه برای همین بوده‌است!!! گویی این تازه یکی از نمونه هاست که نباید صدایش به گوش مردم جهان می رسید..

//www.persiancultures.com/Politics/iran_oil/ali_khamene_ee.htm


Demo

هزینه اشغال

Demo



و اگر هزینه نگهداری یک سرباز آمریکایی را در همسایگی ایرانیان در افغانستان را که سالی ٨٥٠,٠٠٠ دلار (١,٧٠٠,٠٠٠,٠٠٠ تومان) است خرج خود افغانیها میکردند یک فقیر هم در افغانستان وجود نمیداشت! در عوض آن خرج کمر شکنی افغانها و تثبیت رژیم غیر مردمی حمید کار زای میشود! و به همین روال تحریم اقتصادی ایران هم کمری برای طبقه زحمتکش باقی نخواهد گذاشت که بخواهد در مقابل رژیم بایستد و رها شود و خود را اسیر هار دیگر کند!

//security.blogs.cnn.com/2012/02/28/one-soldi...

 


Roozbeh_Gilani

کاهش شديد قدرت خريد مردم در ايران:کارگران زير خط فقر شديد

Roozbeh_Gilani


دويچه وله :برابر بخشنامه وزارت کار حداقل دستمزد کارگران در سال ۹۱ حداکثر ۱۸ درصد افزايش مي‌يابد. اين در حالی است که ميزان تورم توسط بانک مرکزی ۲۱ درصد اعلام شده و پيش بينی مي‌شود در تابستان به ۵۰ درصد نيز برسد.

به اين ترتيب کارگران ايرانی به نسبت فروردين سال گذشته دست‌کم يک سوم از قدرت خريد خود را از دست داده‌اند. خبرگزاری ايلنا ۱۴ اسفند ۹۰ از قول علي‌اکبر عيوضي، مسئول کميته مزد استان تهران نوشت «طبق معيارهای بهداشت جهاني، نرخ خط فقر شديد در کشور ۵۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان برآورد شده است.»

//www.roshangari.net/as/sitedata/20120331133929/20120331133929.html