مقصر اصلی اینکه گلشیفته از ایران رفت و سوخت ماییم


Share/Save/Bookmark

Tapesh
by Tapesh
30-May-2011
 

فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختار با حضور در برنامه تلویزیونی "7" سخنانی به زبان آورد که مخاطب را میخکوب کرد.او در این برنامه ی کم سابقه در تلویزیون به شدت به مدیریت فرهنگی کشور حمله کرد و آن را "فاسد" خواند، البته فسادی که به زعم وی به زشتی و فحشا معنا نمی شود، بلکه اشاره ی او به "بی تحرکی"مدیریت کشور بود. چیزی که عرب نیا از آن به عنوان "مدیریت گندیده" یاد کرد.


عرب نیا ، خبر دستمزد میلیاردی یکی از بازیگران را نوعی شانتاژ رسانه از طرف خودآن بازیگر دانست وی البته به دستمرد خود اشاره کرد و گفت: من در طول 5 سال، ماهیانه 10 میلیون دریافت کردم که جمعاً 600 تومان می شود یعنی پول یک سال مربی فوتبال با این فرق که دو بار در آستانه مرگ رفتم و حضرت مرگ را دیدم.


عرب نیا در ادامه انتقاداتش از نحوه مدیریت فرهنگی کشور گفت: چه دلیلی باعث شد که گلشیفته فراهانی از کشور برود؟ ایا او الان موفق است؟ نه، این بازیگر سوخت.


وی با اشاره به اینکه در سینمای امروز، هر از راه رسیده ای وارد سینما می شود و بازی می کند ، این بار تلویحاً به محمرضا شریفی نیا اشاره کرد و گفت: بگذارید صریح باشم. چرا آن اقا که در این برنامه آمده بود از بازیگران خوبی که وارد سینما می کرد دفاع می کرد، در حالی که من می دانم بعضی از بازیگرانی که این آقا وارد سینما کرده
واقعا بازیگر نیستد و از خیلی از این افراد در کوچه و خیابان پول گرفته است.


عرب نیا در این برنامه به برگزاری "سمینار طنز" در تلویزیون با حضور ضرغامی اشاره کرده و گفت: جالب است که کسانی دعوت می شوند در این جلسه و پست تریبون رفتند که خود با ارائه ضعیف ترین آثار، سلیقه ی تماشاچی را تخریب کرده اند. آنها خود عامل این فضا هستند که البته من آنها را هم مقصر نمی دانم.


وی افزود: من کلیت مدیریت کشور را مقصر می دانم. مدیریتی که همواره برای بقای خود از متخصصین و نیروهای جوان دوری می کند و آشناهای خاص عموما مخرب خود را به صحنه می آورد


Share/Save/Bookmark

more from Tapesh
 
Maryam Hojjat

Arabnia is Right & Brave

by Maryam Hojjat on

We have been losing everthing & everyone which could be an asset to the country.