پارک لاله؛ جیغ، باتوم و خون


Share/Save/Bookmark

Shorts
by Shorts
27-Jun-2009
 

همین الان (شنبه 20:30 بوفت ايران) ازپارک برگشتم. اعصابم به کلی از این همه قصاوت و بی رحمی به هم ریخته. دیدن صحنه ها برایم مثل یه کابوس بود. آخه امروز قراربود که همه خانوادهای بچه های دستگیرشد و کشته شدگان درپارک لاله جمع شوند. ماهم با یکی ازدوستان ازساعت 6 در محل حاضرشدیم. فضای پارک بشدت امنیتی است. درتمام کوچه های منتهی به پارک لاله حضور نیروهای امنیتی مشهود است. در کوچه 16 آذر ماشینهای با آرم گشت ارشاد به چشم می خورد که درآنها نیروهای زن نشته اند.

با نزدیک شدن به ساعت 7 مردم کم کم دور هم جمع می شوند که ابتدا نیروی انتظامی شروع به تذکرمی کند وسعی در متفرق کردن مردم دارد که با ایستادگی برخی از مردم روبرو می شود. دراین لحظه به ناگاه ازتمام پارک نیروهای سپاه و نیروهای موسوم به یاوران رهبری و نیروهای گارد ویژه با کمک نیروهای زن با استفاد ازباتوم و گازفلفل به سمت مردم و خانواده ها حمله ور شدند و اقدام به ضرب وشتم مردم کردند وتعدادی از زنان و جوانان را بعد از کتک زدن دستگیر کردند و با خود به سمت ماشینهایی که در کوچه مصری بودند می برند.

خونم از دیدن این همه شقاوت به جوش آمده. با تعدادی ازجوانان به سمت نیروی انتظامی یورش می بریم که نیروی انتظامی از ترس خود، درخواست نیروی کمکی می کند که خیلی سریع تعدادی نیروی لباس شخصی و نیروهای گارد با لباس سیاه که گفته می شود نیروی سپاه عاشورا هستند؛ در محل حاضر می شوند و ما به خاطر تعداد کم مجبور به عقب نشینی می شویم.

می بینم که چگونه زن مسنی که عصایی دردست دارد با ضربه باتوم روی زمین می افتد و چگونه با ضربه دیگر سرجوانی ازهم می شکافد و خونش چمنهای سبز پارک را رنگین می کند. در دلم خشمی سوزان شعله می کشد و از اینکه کاری ازدستم برنمی آید به خود نهیب می زنم:

خوب دیگر جای ایستادن نیست مجبورم حرکت کنم و باید این گزارش را بنویسم.

گزارش فعالین نشریه دانشجویی بذر


Share/Save/Bookmark

more from Shorts
 
IRANdokht

anonymity online

by IRANdokht on

Tor: anonymity online (a danish programm against surveillance to avoid filtering in undemocratic countries):

Tor is free software and an open network that helps you defend against a form of network surveillance that threatens personal freedom and privacy, confidential business activities and relationships, and state security known as traffic analysis.

Please send this to your friends in Iran!

//www.torproject.org/

IRANdokht


default

............

by maziar058 (not verified) on

tire mojgane tu az eynake posht zad be ghalbe akhavi bandeh ra kosht.
I think the annonymous is right' which idiot has an e-mail and ip adress to talk bullshit to the crowd with logics ?But I do praise your efforts to gather all these IRI inside info. peace


default

Irandokht

by Anonymous-Aria (not verified) on

Don't mix the things up. Yelling "allaho akbar" is not for Musavie or for allahe madeeneh or anyone else. It is just for freedom and people use it as a peaceful way to show their opposition to IRI. In fact, people in Iran are fed up with arabian allah and with those who force them to worship him. Iranians have already bad experience with using one branch of IRI gov's(like Khatamie) to influence or oppose another branch.

PS: My judgment is based on what I see and read on Iranian.com.


IRANdokht

anonymous

by IRANdokht on

Are you one of those people who thinks yelling "allaho Akbar" from the rooftops is "mohreh taeed" and not an effective way of showing opposition? 

What's wrong with using one branch of the IRI gov's influence to oppose another? 

Apparently your negative feelings about one other anonymous member of this site (me) is clouding your judgment. Get over it ;-)

IRANdokht


default

Not again! a new trap?

by Anonymous-Aria (not verified) on

The Mullahs in Qom know exactly what savage Ali Khamaneie is up to. Sending e-mail to backward Mullahs and Ayatollahs will show that Iranian people want to have an islamic republic in Iran and want Mullhas to be their leaders and polititions. That is called the new trap of IRI(talleh jadeed Akhondha). That whould be a Moohreh taeed for IRI. Be smart and try to understand what is behind that. Trap after trap by IRI supporters!


IRANdokht

برای جلب حمایت از مقاومت در برابر کودتا

IRANdokht


برای جلب حمایت آنها از مقاومت در برابر کودتا

تلفن و ای میل تماس با مراجع در قم

سیل تماس تلفنی و ارسال ای میل همراه با لینک فیلم کشتارهای 11 روز اخیر در سراسر کشور به سوی دفتر مراجع مذهبی روان است. این اقدام اعتراضی می رود تا به یک جنبش افشاگری و آگاه کننده مراجع مذهبی در ایران بیانجامد که کودتاچی ها تلاش می کنند آنها را نیز از ماهیت وقایع دور نگهدارند و ارتباط آنها را با مردم قطع کرده اند. این تماس ها از داخل و خارج کشور جریان دارد و گفته می شود تاثیر مهمی در مقاومت این مراجع در همراهی با علی خامنه ای در کودتای انتخاباتی داشته است. هر ایرانی در خارج و داخل کشور که به این جنبش بپیوندد، یک گام مفید در مقابله با کودتا برداشته است. حکومت هنوز می گوید نظامی نیست، بلکه مذهبی است و به همین دلیل ضرورت دارد فشار مذهبی را بر آن افزود.

دفتر آیت الله سیستانی در قم

تلفن: 7741415 الی 9 با کد قم 0251

آیت الله مکارم شیرازی

تلفن: 7840003 با کد قم 0251

آیت الله جوادی آملی
تلفن: 2931178 و2931168 با کد قم - 0251

آيت الله وحيد خراساني
تلفن: 7740611 و ٤٤٥ ٤٢ ٧٧ با کد قم 0251

آيت الله صافي
تلفن: 7479 با کد قم – 0251 (شماره تلفن، چهار رقمی و صحیح است)

آيت الله صانعي
تلفن: 7744009 الی 10 و 7831660 الی 62 و7744767 با کد قم 0251

آيت الله موسوی اردبيلي
تلفن: 7745291 الی 3
آيت الله روحاني
تلفن: 7743538 با کد قم - 0251

آیت الله حسینی شیرازی تلفن: 7700368
آیت الله مظاهری تلفن: 4464691 با کد اصفهان - 0311

به یاد داشته باشید که کمیت و تعداد و گستردگی این تماس ها بسیار مهم تر از کیفیت و سرانجام یک مکالمه ی خاص است. مهم این است که در پایان روز بیت یک مرجع تقلید به او گزارش بدهد که امروز 200 تماس تلفنی درباره سرکوب خشونت آمیز مردم دریافت کرده اند؛ از مردمی که نه با کسی سر جنگ دارند، نه اهل آشوبند؛ فقط از اینکه کسی خون خواهر و برادرشان را بی جهت روی زمین ریخته، به او شکایت برده اند.
اغلب مراجع، یکی دو خط بیشتر تلفن برای ارتباط با مردم ندارند. با فرض اینکه هر تماس به طور متوسط 5 دقیقه طول بکشد، فقط 280 نفر آدم لازم است تا یک شبانه روز کامل تلفن های دفتر آیت الله، زنگ بخورد و صدای شکایت مردم شنیده بشود.

2 – ایمیل:
اینها نشانی ایمیل و وب سایت مراجع است.
آیت الله سیستانی
ایمیل:
sistani@al-sistani.org
وبسایت:
//www.sistani.org

آیت الله مکارم شیرازی
ایمیل:
Makarem@makarem.ir
وبسایت:

//www.makaremshirazi.org

آیت الله جوادی آملی
وبسایت:
//esra.ir/main.asp
ایمیل:
دفتر آقای جوادی آملی ایمیل ندارد. برای ارسال ایمیل به آدرس زیر در سایت ایشان بروید؛ متن و عنوان نامه تان را همان جا بنویسید و دکمه ارسال را بزنید.

//esra.ir/new/mail.php
آيت الله وحيد خراساني
ایمیل:
info@vahid-khorasani.ir
وب سایت:
//www.vahid-khorasani.ir
آيت الله صافي
ایمیل:
Saafi@Saafi.Net
وبسایت:
//www.saafi.ir
آيت الله صانعي
وبسایت:
//saanei.org
ایمیل:
info@saanei.org
آيت الله موسوی اردبيلي
ایمیل:
mousavi@ardebili.org
ardebili@ardebili.org
وبسایت:
//www.ardebili.com
آيت الله روحاني
ایمیل:
Rohani@rohani.ir
وبسایت:
//www.rohani.ir
آیت الله حسینی شیرازی
ایمیل:
info@shirazi.ir
وبسایت:
//www.shirazi.ir
آیت الله مظاهری
ایمیل:
info@almazaheri.org
وبسایت:
//www.almazaheri.ir
آیت الله مجتبی تهرانی
ایمیل:
در وبسایت آقای مجتبی تهرانی، ایمیلی برای تماس درج نشده است. برای ارسال نامه به ایشان به آدرس زیر بروید، متن پیامتان را بنویسید و دکمه ی "ثبت" را فشار دهید.
//mojtaba-tehrani.ir/index.php/page,ContactUs
وبسایت:
//mojtaba-tehrani.ir
آیت الله بیات زنجانی
ایمیل:
در وبسایت آیت الله زنجانی، ایمیلی برای تماس درج نشده است. برای ارسال نامه به ایشان به آدرس زیر بروید، متن پیامتان را بنویسید و دکمه ی "ارسال" را فشار دهید.

//bayatzanjani.net/fa/9.html
آيت الله العظمي نوري همداني
وب سایت:
//www.noorihamedani.com
ایمیل:
در وب سایت آیت الله نوری همدانی، ایمیلی برای تماس گرفتن با ایشان ذکر نشده. برای ارسال ایمیل، باید به آدرس زیر بروید و بعد از نوشتن پیامتان دکمه ارسال را بزنید.

//www.noorihamedani.com/index.php?action=cont...
به غیر از متنی که برایشان می نویسید، پیشنهاد می کنیم لااقل لینک یکی از فیلم های کشتار و برخورد خشونت آمیز با مردم را برایشان بفرستید.
این هم لینک بعضی از فیلم ها:

//www.4shared.com/file/113239451/44c5560e/sha...

//www.4shared.com/file/113240065/a0a4fa92/shelik_va_jan_dadane_dokhtare_ javan..html

//www.4shared.com/file/113240787/d566a0b5/royaroie_mardom_ba_gurd.html

//www.4shared.com/file/113241711/557bd9ac/shelik_be_mardom.html

//www.4shared.com/file/113242546/a759c3ca/dargiri_dar_ amirabad.html

//www.4shared.com/file/113243217/10da76f9/dargiri_va_ tirandazi_ dar_tehran.html

 

IRANdokht