هر دم از این باغ بری می رسد


Share/Save/Bookmark

shahireh sharif
by shahireh sharif
30-Oct-2010
 

پروردگار را سپاس که در عصری زندگی می کنیم که هر مشکلی را راه حلی است و هر ویژگی ناپسندی را از بین برنده ای. باز هم سپاس و صد سپاس که تلوزیون های ماهواره ای فارسی زبان روزی صدها بار این حقیقت را یادآور می شوند که ظاهری بی نقص داشتن چیزی نزدیکتر از یک آرزوی دور است. دیگر همه مشکلات را میشود به دست فراموشی سپرد. بی شک آیندگان این عصر را عصر اصلاحات نام خواهند نهاد.

از قرصهای افزایش قد گرفته تا دستگاه کوچک کننده بینی، کرم های چند منظورۀ نرم تنان،پودرهای کاملا طبیعی ضد اعتیاد و آرام بخش،قرص های درمان چاقی و لاغری (وای که این قد وهیکل چه شود!)، شکم بند مجهز به دستگاه بخار، کمربندهای لرزان،انگشترهای افزایش دهندۀ میل جنسی،سیستم های توان بخشی برای آقایان،چاره سرد مزاجی خانم ها اونم در پودرهای قابل حل که میشود پنهانی در آبمیوه حل کرد و منتظر ماند. حالا بماند که چیزخور کردن خلاف قانون و اخلاق است!

البته تجربه این زمانۀ منحصر به فرد جنبه منفی ای نیز دارد و آن نیاز مبرم به کنترل اعصاب است. چرا که مستفیض شدن در سه نوبت 45 دقیقه ای فرصتِ تبلیغاتی که در هر برنامه بیست دقیقه ای گنجانده می شود بدون پرتاب کردن اشیای دم دست به سمت تلوزیون نیاز به اعصابی پولادین و تمرین فراوان دارد. باری، پروردگارا تلوزیون ما را از گزند اشیاء پرنده مصون بدار!


Share/Save/Bookmark

more from shahireh sharif
 
shahireh sharif

Thank U all :D

by shahireh sharif on

@Jahanshah: The TV is fine, thanks_ so far that is

@Multiple Personality Disorder: نمیدونین که چقدر خوشبختین

@Monda: Yes, you can only take so much

@Divaneh: بسیار هم کار خوبی کردید. تازه میگن که هر شی پرنده ردپای کربنی هم از خودش باقی میذاره. با کم شدن اشیای پرنده به محیط زیست هم کمک میشه

@Majid:چقدر خوب گفتید. راستیم از کاشت مو یادم رفته بود. ممنون

  


Majid

اگه خالی بندی کنتور داشت.........

Majid


 

خدارو شکر ماهواره ندارم ولی رادیو ٦٧٠ جاشو پر میکنه!

از آگهی دکتری که ظرف ٤ سال بیش از ١٦٠٠٠ عمل جرّاحی کاشت مو انجام داده (یعنی سالی بیشتر از ٤٠٠٠ تا! یعنی بیشتر از روزی ١٠ تا!) و تازه هم در لوس آنجلس مطب داره هم در اورنج کانتی و هم در سان دیگو (حدود ١٣٠ مایل فاصله) و تمام جرّاحی ها رو هم «شخصاً» انجام میده تا تمام متخصصین وام و املاک که یکی در میون یا دکتر هستن یا دکتر مهندس و بند انداز هائی (دکتر واجبی) که با ازالهء مو های زائد بدن نه تنها زندگی آدمو عوض میکنن بلکه اعتماد بنفس آدمو میبرن بالا و روابط خانوادگی رو بهبود میبخشن!

خُب.....اینا از حقّ آزادی بیان استفاده میکنن و ما هم با استفاده از حقّ حفاظت از اعصاب میگیم «تو که راست میگی ولی...........» و ایستگاه رو عوض میکنیم!


divaneh

خدا را شکر که من هم مثل MPD تلویزیون ندارم

divaneh


آنقدر وقت ما را تلف کرد و آشغال به خورد ما داد که ما هم مثل چند شخصیتی عطایش را به لقایش بخشیدیم و خود را از شر تلویزیون راحت کردیم. این طوری از تعداد اشیاء پرنده هم کاسته می شود. با تشکر از این نوشتۀ ارزنده. 


Monda

So well-written :o)

by Monda on

know what you mean, i have had similar observations from visiting my sister's. I can only watch Sundance and our Public channels once in awhile.


Multiple Personality Disorder

چون تلویزیون ندارم نصفشو نفهمیدم راجع به چی بود

Multiple Personality Disorder


ولی بنظر خیلی جالب میاد.


Jahanshah Javid

Amen

by Jahanshah Javid on

Enjoyed your piece :)

I hope your TV is still intact and you can change the channel. It's really puzzling why our media continue to be so poor in quality.