گنجی در کانادا ، مردم در درجه دوم اهمیت


Share/Save/Bookmark

Saead Soltanpour
by Saead Soltanpour
19-Aug-2009
 

اکبر گنجی روز دوشنبه در ونکور کانادا با موریس کاپیتورن نماینده سابق ویزه سازمان ملل در حقوق بشر که موفق به بازدید از زندانهای ایران شده بود و روز سه شنبه همبا رهبر حزب لیبرال کانادا مایکل ایگناتیف دیداره و گفتگو داشته استاین در حالی است که روز دوشنبه مراسمی در دانشگاه تورنتو برگزار شده بود که گنجی بدلیل تاخیر پرواز در شرکت نکرد. این دومین باری است که گنجی در مراسم نمی تواند شرکت کند. دفعه قبل مشکلات ویزائی داشتچند نفر از طرفداران سلطنت با شعار های مرگ بر گنجی در بیرون ساختمان در محل شماره 40 یابان سنت در طول مراسم اعتراض کردند.

تعدادی از افراد کمونیست نیز در داخل سالن منتظر وی بودند که سوا ل کنند چرا وی اعدام نشده است در حالیکه این سوال به خودآ نها هم بر می گردد.

در هرحال بهتر است که گنجی نه تضاد عمده اپوزیسیون در خارج شود و نه اینکه به وی بها داده نشود. از این حالت افراط و تفریط باید دوری شود.

گنجی فردی است هم تراز ازنظر را ی و سیاست به مانند بقیه ایرانیان درتبعیدمن ترجیح می دادم گنجی به پرسش و پاسخ بیشتر اهمیت می دا د تا ملاقات با بازنشسته ای مانند کاپیتورن.بد نبود مشا وران گنجی وقت ملاقا ت با رهبر حزب نیودمکرات را می گرفتند اگر با مقاما ت دولتی ارتباط ویاعلاقه ای ندارند.اینگونه تکروی های سیاسی کار جمعی نیست مگر اینکه ما خودما ن را محور کار جمعی قرار بدهیم .


Share/Save/Bookmark

more from Saead Soltanpour
 
k1s1000

Gandji's Mom is a Second Class Citizen

by k1s1000 on

.


Khar

I remember...

by Khar on

back in early 90s I attended a meeting in which Ahmad Shamloo was the guest speaker he was treated the same way as Mr. Ganji today. Back then Iranian Pol-Pot Commies were accusing Shamloo of breathing and asking him why was he still alive and were telling him he must be a IRI agent, and Shah-0-lahis were blaming him for collapse of shah's dictatorship. STUPIDITY IN THE HIGHEST DEGREE!

It seems to me it's in our blood to destroy anybody and anything good. Shamloo would have said, SHAME on us.. nazanin! 

SABZ BASHI!

 


fozolie

بجای احساسات، هوشیاری

fozolie


کی آقای گنجی را سخنگو و مبصر انتخاب کرد؟ سابقه او قبل از انتشار کتاب عالیجناب چیست؟ مخارج او را کی میدهد؟ اهدافش چیست؟ 

Mr. Fozolie


fozolie

هم تراز با من؟

fozolie


خیر! من پاسدارنبوم، شما؟

Mr. Fozolie